Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. Mars 2005 Del Skrevet 15. Mars 2005 Hva synes dere? http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/...articleID=75159 Personlig tror jeg det blir altfor mye stopp i spillet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 15. Mars 2005 Del Skrevet 15. Mars 2005 Jeg mener dette ikke kommer til å fungere, da må man ihvertfall få effektiv spilletid, hvis ikke kommer det ene laget til å kline ballen langt f... opp på tribunen i 10 min. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 15. Mars 2005 Del Skrevet 15. Mars 2005 Enig.. Kommer ikke til å funke.. Blir alt for mye stopp i spillet, og om man skal drive å stoppe klokken så... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 15. Mars 2005 Del Skrevet 15. Mars 2005 må vel si meg enig med deg der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 15. Mars 2005 Del Skrevet 15. Mars 2005 Beskytte spillere? Drit nå i spillerne. Hva med å beskytte trenere som må finne seg i sjikane fra diverse nettsteder. Og hva med publikum, som stadig blir trakasert av dommerstanden. Foto: Dommer bruker hersketeknikk overfor fotballsupporter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 15. Mars 2005 Del Skrevet 15. Mars 2005 det fungerer jo ganske bra med tidsbestemte utvisninger i både bandy og håndball uten at det er effektiv spilletid der.. Måker man ballen opp på trib, blir det bare innkast. På dagens arenaer er det vel ballgutter som sørger for at ballen kommer i spill relativt fort... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. Mars 2005 Del Skrevet 15. Mars 2005 Chippeeeeen! *tåre* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 15. Mars 2005 Del Skrevet 15. Mars 2005 eller beskytte spillere mot sine egne spillerutvikleren http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=270317 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 15. Mars 2005 (endret) Han ønsker at dommerne skal bruke det gule kortet hyppigere,og foreslår tidsbegrenset straff – som i ishockey, håndball og vannpolo. Finn en feil Forresten: Når jeg leste overskriften trodde jeg det sto Rogalending På Vei? Snakk om å være sulten på nye spillere. Endret 15. Mars 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 15. Mars 2005 Del Skrevet 15. Mars 2005 Han ønsker at dommerne skal bruke det gule kortet hyppigere,og foreslår tidsbegrenset straff – som i ishockey, håndball og vannpolo. Finn en feil 27461[/snapback] Få gule kort i ishockey? vet ikke om de opererer med kort i vannpolo heller for den saks skyld... var det feilen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. Mars 2005 Del Skrevet 15. Mars 2005 Hehe..bra anders... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. Mars 2005 Del Skrevet 15. Mars 2005 Han ønsker at dommerne skal bruke det gule kortet hyppigere,og foreslår tidsbegrenset straff – som i ishockey, håndball og vannpolo. Finn en feil 27461[/snapback] Få gule kort i ishockey? vet ikke om de opererer med kort i vannpolo heller for den saks skyld... var det feilen? 27462[/snapback] Det jeg tenkte på var vel det at de snakket om hockey, håndball og VANNPOLO?! Men du har nok riktig du også, hehe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå