Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fra svæært  pålitelige kilder!

Jesper har signert! Nok en er på vei...

27565[/snapback]

Jubler ikke før jeg seg han i drakta igjen og signeringen er et faktum! Har vært så mye rykter! Håper og se overskriften på www.Stabaek.no i morgen

"Jesper Janson klar for Stabæk"

Håper da stabæk får et par spillere til!

Hva med han Kim Nysted i Bærum, han er i scoringsform! Bærum ville aldri sluppet han heller! han ender vel opp i LSK!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til jeg våkner opp i morgen! håper det står noe da! Har hørt at det skal være Pressekomf i Helsingborg i morgen! Ellers håper jeg noen sender sms til alle fans om at Jesper Janson Har signert!

Uansett kommer nok til å skjekke i pausen i morgen, håper du har rett! da tar jeg fra champagnen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med han Kim Nysted i Bærum, han er i scoringsform! Bærum ville aldri sluppet han heller! han ender vel opp i LSK!

27572[/snapback]

Vet ikke om kombinasjonen Nystedt - LSK var tilfeldig, men han scoret vinnermålet mot LSK i kveld. Bærum - LSK 1-0

Lenke til innlegg
Del på andre sider

....stadig nærmere en OFFISIELL bekreftelse!

27602[/snapback]

Vi har fått sperrefrist til kl 1100 - etter krav fra HIF. Gidder ikke å utfordre det

Lenke til innlegg
Del på andre sider

....stadig nærmere en OFFISIELL bekreftelse!

27602[/snapback]

Vi har fått sperrefrist til kl 1100 - etter krav fra HIF. Gidder ikke å utfordre det

27607[/snapback]

Det får vi respektere

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kan man forvente å måtte betale for et stk Jesper J.?

Overgangssummen er jo enting...Gutten (mannen) skal jo ha lønn i en fire-fem år også...

Er 1 mill i overgang urealistisk?

27606[/snapback]

1 mill er etter min mening altfor mye for en spiller på snart 34 år. Vi får se om en times tid hvor mye penger det er snakk om.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

27607[/snapback]

Når du sier det der skjønner jeg ikke helt hva som er igjen av relevante 'hemmeligheter' som skal sperres?? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

27607[/snapback]

Når du sier det der skjønner jeg ikke helt hva som er igjen av relevante 'hemmeligheter' som skal sperres?? :)

27633[/snapback]

Ikke jeg heller, men det er nå en gang slik at et forum er noe annet en en hjemmeside

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns egentlig det er bra at HIF gjør det på denne måten. Inkalle til pressekonferanse for å fortelle at en av klubbens spillere forsvinner.. litt mer ærlig ovenfor supporterne enn da f.eks. Mads forsvant. (fikk vite det gjennom dansk media)

uansett.. nå er klokka over 11. på tide å gjøre ting offisielle?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Endelig%u2026 Jesper Jansson Har Signert!
  • Opprett ny...