hans 0 Del Skrevet 17. Mars 2003 Del Skrevet 17. Mars 2003 Har en liten kommentar til omtalen av B-gjengen på nettsidene deres...: "....Når det gjelder supporterutstyr er det tydligvis slik at jobben med å styre innkjøpet går til den bonden som til enhver tid her dårligst smak. Her snakker vi ikke diskret eleganse, eller antydningens kunst (+ for et glimrende skjerf, det skal de ha." Spørs om ikke skjerfet vårt alene veier opp for historiens 'loudeste' drakter (en grønn og en blå arm, hæ? Men dette var kanskje Ingebrigts ide?)og landets mest tivoliaktige kamparrangementer (muligens bortsett fra Siddis stadion). Det er kanskje hovedgrunnen til at Bærget det Blå så sjelden høres...? ...I den etablerte fotballsjargongens betydning av 'bonde' sitter dere i glasshus...'diskret eleganse' er faktisk det siste som kommer meg i hu når jeg tenker på Nadderud stadion, Stabæk og Stabæk-supportere! Vi har alle en jobb å gjøre og håper dere tar vedtaket fra Alliansens seminar nylig alvorlig! Må jeg velge mellom harry kamparrangører og harry supportere vil jeg faktisk velge det siste... Med ønske om en alt annet enn diskret sesong, Vennlig hilsen Hans Hognestad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 17. Mars 2003 Del Skrevet 17. Mars 2003 Nå er det slik at det ikke heter BDB mer, men Stabæk Support. Skjønner ikke hva du gnåler om... Stabæk gir den grønne armen for et bedre miljø, en finfin sak spør du meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 17. Mars 2003 Del Skrevet 17. Mars 2003 Når folk 2 ÅR etter at BdB er lagt døde, fortsatt kommer i skade for å kalle oss det, sier det mer om han enn om oss. 1912 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 17. Mars 2003 Del Skrevet 17. Mars 2003 vel vel Er det den kjente Supporforskeren Hans Hognestad som ærer forumet vårt med litt kommentarer. Siden du forsker på supportere og fotballkultur så burde du vel vite at det ikke er supporterne som designer klubbens drakt. At du ikke har fått med deg at Bærget Det Blaa ikke lenger eksisterer er vel ikke annet enn å forvente....(Det er ofte en lang vei fra virkeligheten til skrivebordet) Ellers konstatrer jeg med diskret indignasjon at du som tross alt forsker på supportere ikke helt har fått med deg begrepet ironi. Men bevares vi tar i mot all kritikk med takk vi. Det tåler vi selv om stenen vel ble kastet fra feil glasshus, og det kan jo bli litt dumt når man at på til sitter på bjelken i sin brors glassøye. Vi er like lite begeistret for "tivoli arrangementer" som du er er. Og vi har faktisk jobbet bevisst overfor klubben for å få fjernet de elementene. Men det er tydeligvis en stund siden du var på Nadderud? Det er faktisk blitt mye bedre. Bra innlegg fra en fyr som er Brynesupporter, horer med Kanari-Fansen og forsker på supporterklutur i england. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 23. Mars 2003 Del Skrevet 23. Mars 2003 å så søte dere er alle sammen! :oops: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 24. Mars 2003 Del Skrevet 24. Mars 2003 å så søte dere er alle sammen! :oops: Faen trodde du satt inne jeg :wink: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg