Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Man skal faen meg gjennomgå mye som Stabæk Supporter, men dette er faen meg på kanten... Westlife med Mandy passer godt til de orange draktene til Ålesund, men ikke til våre... Huff huff

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve ringe til venninden min i Ålesund, se om hun får gitt meg en oppdatering!

"Det meldes om at Aafk har hatt det som er av trykk og sjanser til nå ,men ingen uttelling så langt..."

Det var alt jeg fikk med meg før det brøyt!

Endret av tigermez
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eneste jeg vet er det siste jeg fikk høre var

At det meldes om at Aafk har hatt det som er av trykk og sjanser til nå,men ingen uttelling så langt...

Samtalen med venninden min brøyt, jeg skal prøve å få tak i hun på nytt! med mer info

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert info!

Kampen er nokså jevnspilt, men at Ålesund produserer bra med sjanser. M'baye har vært veldig god i 1.omgang til nå vært alene et par ganger med Jon!

Jeg stoler på henne så håper virkelig det stemmer :) selv om jeg er i tvil! hehe

Pause

Ålesund - Stabæk 0-1

Hvem som putta, ba jeg hun finne ut!

Jo mer jeg hetser Molde, jo mer info får jeg :)

Endret av tigermez
Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.smp.no/default.asp?page=1024&item=176892,1&lang=1

Stabæk leder 0-1 mot AaFK på Herdbana ved pause. Ingen av laga har vist stort angrepsspill i kampen som startet klokka 13.

Abdoulaye Mbaye prøvepiller for AaFK i dagens kamp.

Målet til Stabæk kom to minutter før pause etter et hjørnespark. Mike Kjølø headet ballen kontant i mål.

AaFK har ikke fått til mye foran mål, men har hatt et par målsjanser. Det samme har Stabæk hatt. Spillemessig har førsteomgangen vært jevn, med et lite overtak for gjestene. Abdoulaye Mbaye som er på prøve for AaFK har spilt hele førsteomgangen uten å ha vist seg særlig frem. Han blir godt passet på av Stabæks sterke midtstopper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamp Mot Ålesund
  • Opprett ny...