Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hehe, det hører ikke hjemme! Skal ringe opp venninden min igjen jeg! se om jeg kan få ut litt mer info! ca 10 min igjen!

Hun tar ikke telefonen! da er det nok 1-1,kommer tilbake så fort jeg får noe svar!

Endret av tigermez
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kampen er slutt den endte 1-1

Målscorer for stabæk var Mike kjøle i slutten av 1 omg på en corner!

Det var alt  jeg fikk vite! Refreat fra kampen kommer vel et sted om ikke så lenge!

28190[/snapback]

Bra at vi ikke taper, men vi vinner ikke så ofte heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm...lurer på hvem som spillte på topp. Fremdeles lite mål av spissene våre synes jeg... Ikke bra...Men det er vel et ok resultat og det ligger vel litt i kortene at dette var fremgang fra Sandefjordkampen. Håper det blir kamp mot Malmø. Det hadde vært meget bra med sterk matching i siste treningskamp. Malmø er godt trent fra Royal League osv...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm...lurer på hvem som spillte på topp. Fremdeles lite mål av spissene våre synes jeg... Ikke bra...Men det er vel et ok resultat og det ligger vel litt i kortene at dette var fremgang fra Sandefjordkampen. Håper det blir kamp mot Malmø. Det hadde vært meget bra med sterk matching i siste treningskamp. Malmø er godt trent fra Royal League osv...

28192[/snapback]

Ifg hjemmesiden til MFF er det kamp kl 13:00 på torsdag.. http://www.mff.se/

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uavgjort mellom AaFK og Stabæk , refr fra Sunnmørsposten!!!

AaFK og Stabæk spilte 1-1 i en treningskamp på Herdbana lørdag ettermiddag.

Abdoulaye Mbaye prøvepiller for AaFK i dagens kamp.

Målet til Stabæk kom to minutter før pause etter et hjørnespark. Mike Kjølø headet ballen kontant i mål. Fem minutt ut i andre omgang utlignet AaFK etter et frispark. Christian Steen satte returen i mål.

1-1 er alt i alt et dekkende resultat for en relativt sjansefattig kamp. Begge lag hadde sine sjanser, men AaFK har fortsatt problemer offensivt, selv om laget opplevde kampen som spillemessig framgang fra LaManga-kampene.

Abdoulaye Mbaye som er på prøve for AaFK har spilt hele kampen uten å ha vist seg særlig frem. Han har blitt godt passet på av Stabæks sterke midtstopper!!!! AaFK spilte i 4-3-3-formasjon i denne kampen.

Endret av Åsterud
Lenke til innlegg
Del på andre sider

''godt passet på av Stabæks sterke midtstopper!!!! AaFK spilte i 4-3-3-formasjon i denne kampen.''

Stiller meg heller tvilende til at Sunmørspostens referent benyttet seg av smått utrolige 4 utropstegn i sin beskrivelse av vår midstoppers ferdigheter... ;)

Eller hva tror du Pedagogen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamp Mot Ålesund
  • Opprett ny...