I A Hagen 19 Del Skrevet 19. Mars 2005 Del Skrevet 19. Mars 2005 Prøvde forumet til Stormen. De er mer opptatt av at de har fått opp en lysmast på sin nye stadion enn at Aafk spiller kamp. 28182[/snapback] Fantastiske supportere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 19. Mars 2005 Del Skrevet 19. Mars 2005 ja noen må jo bry seg om det og Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 19. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 19. Mars 2005 (endret) Hehe, det hører ikke hjemme! Skal ringe opp venninden min igjen jeg! se om jeg kan få ut litt mer info! ca 10 min igjen! Hun tar ikke telefonen! da er det nok 1-1,kommer tilbake så fort jeg får noe svar! Endret 19. Mars 2005 av tigermez Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 19. Mars 2005 Del Skrevet 19. Mars 2005 Hun svarer ikke! Kampen er nok over! vi får vente å se om sunnmørsposten kommer med noe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 19. Mars 2005 Del Skrevet 19. Mars 2005 Får håpe hun er sur for at Aafk tapte..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 19. Mars 2005 Del Skrevet 19. Mars 2005 Håpe du har rett! men positivt at vi scorer på cornere igjen, har tro på mange mål på dødballer i år nå som Jeppe er tilbake Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 19. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 19. Mars 2005 (endret) Kampen er slutt den endte 1-1 Målscorer for stabæk var Mike kjøle i slutten av 1 omg på en corner! Det var alt jeg fikk vite! Refreat fra kampen kommer vel et sted om ikke så lenge! http://www.stabak.no har oppdatert litt mer info Endret 19. Mars 2005 av tigermez Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 835 Del Skrevet 19. Mars 2005 Del Skrevet 19. Mars 2005 Kampen er slutt den endte 1-1 Målscorer for stabæk var Mike kjøle i slutten av 1 omg på en corner! Det var alt jeg fikk vite! Refreat fra kampen kommer vel et sted om ikke så lenge! 28190[/snapback] Bra at vi ikke taper, men vi vinner ikke så ofte heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 19. Mars 2005 Del Skrevet 19. Mars 2005 Hmmm...lurer på hvem som spillte på topp. Fremdeles lite mål av spissene våre synes jeg... Ikke bra...Men det er vel et ok resultat og det ligger vel litt i kortene at dette var fremgang fra Sandefjordkampen. Håper det blir kamp mot Malmø. Det hadde vært meget bra med sterk matching i siste treningskamp. Malmø er godt trent fra Royal League osv... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 19. Mars 2005 Del Skrevet 19. Mars 2005 Bare å beklage folkens, var lovet hyppige sms-oppdateringer, men virker som om familien har feiga ut.. eller dratt på hytta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 19. Mars 2005 Del Skrevet 19. Mars 2005 Hmmm...lurer på hvem som spillte på topp. Fremdeles lite mål av spissene våre synes jeg... Ikke bra...Men det er vel et ok resultat og det ligger vel litt i kortene at dette var fremgang fra Sandefjordkampen. Håper det blir kamp mot Malmø. Det hadde vært meget bra med sterk matching i siste treningskamp. Malmø er godt trent fra Royal League osv... 28192[/snapback] Ifg hjemmesiden til MFF er det kamp kl 13:00 på torsdag.. http://www.mff.se/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Åsterud 0 Del Skrevet 19. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 19. Mars 2005 (endret) Uavgjort mellom AaFK og Stabæk , refr fra Sunnmørsposten!!! AaFK og Stabæk spilte 1-1 i en treningskamp på Herdbana lørdag ettermiddag. Abdoulaye Mbaye prøvepiller for AaFK i dagens kamp. Målet til Stabæk kom to minutter før pause etter et hjørnespark. Mike Kjølø headet ballen kontant i mål. Fem minutt ut i andre omgang utlignet AaFK etter et frispark. Christian Steen satte returen i mål. 1-1 er alt i alt et dekkende resultat for en relativt sjansefattig kamp. Begge lag hadde sine sjanser, men AaFK har fortsatt problemer offensivt, selv om laget opplevde kampen som spillemessig framgang fra LaManga-kampene. Abdoulaye Mbaye som er på prøve for AaFK har spilt hele kampen uten å ha vist seg særlig frem. Han har blitt godt passet på av Stabæks sterke midtstopper!!!! AaFK spilte i 4-3-3-formasjon i denne kampen. Endret 19. Mars 2005 av Åsterud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 19. Mars 2005 Del Skrevet 19. Mars 2005 ''godt passet på av Stabæks sterke midtstopper!!!! AaFK spilte i 4-3-3-formasjon i denne kampen.'' Stiller meg heller tvilende til at Sunmørspostens referent benyttet seg av smått utrolige 4 utropstegn i sin beskrivelse av vår midstoppers ferdigheter... Eller hva tror du Pedagogen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå