Mortimer 4 395 Del Skrevet 18. Mars 2005 Del Skrevet 18. Mars 2005 http://www.dagbladet.no/sport/2005/03/17/426483.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 18. Mars 2005 Del Skrevet 18. Mars 2005 Vi vil i alle fall ikke ha slike avtaler som øker rekruteringsgrunnlaget, gir våre nest beste spillere mulighet til å spille på "farmer-laget" én divisjon under i steden for på 2.laget som MÅ spille to divisjoner under! Vi ville jo ikke ha noe samarbeid med NTG heller så ..... -Satire slutt- Jeg tror Stabæk kunne ha tjent på et tettere samarbeid med Asker og Bærums andre klubber hva gjelder rekrutering, spillerutvikling, treningsopplegg og ikke minst bruk av nytt stadion. Dessuten ville dette kanskje ha ført til at supportere fra de tilknyttede "farmer-lag" OGSÅ følte seg som Stabæk-supportere. Dette var et Smart (!) trekk av FC Stor-Oslo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 18. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 18. Mars 2005 (endret) Bærum? Stabæks hatklubb nummer en? Tror ikke det nei... Det er å gi de gule altfor mye cred... Endret 18. Mars 2005 av pedro Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 18. Mars 2005 Del Skrevet 18. Mars 2005 Men det bør ikke feies under teppet at dette burde vært noe for stabæk... Har vi forresten noe samarbeid med noen andre klubber? Nå har Lyn kuppa NTG og Bærum Rosenborg har skeid. VIF har plata? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 18. Mars 2005 Del Skrevet 18. Mars 2005 Men det bør ikke feies under teppet at dette burde vært noe for stabæk... Har vi forresten noe samarbeid med noen andre klubber? Nå har Lyn kuppa NTG og Bærum Rosenborg har skeid. VIF har plata? 28026[/snapback] Stabæk har Sverige og Finland. Det får holde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 18. Mars 2005 Del Skrevet 18. Mars 2005 Men det bør ikke feies under teppet at dette burde vært noe for stabæk... Har vi forresten noe samarbeid med noen andre klubber? Nå har Lyn kuppa NTG og Bærum Rosenborg har skeid. VIF har plata? 28026[/snapback] Stabæk har Sverige og Finland. Det får holde. 28027[/snapback] Har ikke vi en avtale med Drafn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 18. Mars 2005 Del Skrevet 18. Mars 2005 Frem31 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 18. Mars 2005 Del Skrevet 18. Mars 2005 Frem31 28039[/snapback] Selvproklamerte som Norges Dårligste Lag, hehe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 18. Mars 2005 Del Skrevet 18. Mars 2005 Har ikke Lyn avtale med Asker også? Liker ikke at talentene drar inn til klubber som Liiiin og lignende... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 18. Mars 2005 Del Skrevet 18. Mars 2005 Når det gjelder talentutvikling bør Stabækledelsen ta med seg noen klappstoler ut på Ring 3 og se og lære av hva Lyn gjør. For deretter straks å ansette flere i administrasjonen som kan ta seg av nettopp dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 18. Mars 2005 Del Skrevet 18. Mars 2005 vi har visst en avtale med Ready, har vi ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 18. Mars 2005 Del Skrevet 18. Mars 2005 vi har visst en avtale med Ready, har vi ikke? I såfall har det kanskje ikke vært så veeldig fruktbart hittil... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 18. Mars 2005 Del Skrevet 18. Mars 2005 vi har visst en avtale med Ready, har vi ikke? I såfall har det kanskje ikke vært så veeldig fruktbart hittil... 28047[/snapback] Det er viktig å ikke tegne avtale med for gode lag. Det blir akurat som rockestjerner, de passer alltid på at oppvarmingsbanded er mye dårlige enn dem selv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 18. Mars 2005 Del Skrevet 18. Mars 2005 Har ikke Lyn avtale med Asker også? Liker ikke at talentene drar inn til klubber som Liiiin og lignende... 28041[/snapback] Trodde det var vi som hadde avtale med Asker jeg da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 18. Mars 2005 Del Skrevet 18. Mars 2005 Har ikke Lyn avtale med Asker også? Liker ikke at talentene drar inn til klubber som Liiiin og lignende... 28041[/snapback] Trodde det var vi som hadde avtale med Asker jeg da.. 28064[/snapback] Jeg mener bestemt at vi ikke har noe avtale med Asker... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 18. Mars 2005 Del Skrevet 18. Mars 2005 Trodde det var vi som hadde avtale med Asker jeg da.. Jeg mener bestemt at vi ikke har noe avtale med Asker... Hakke det vi - Er Liin det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 18. Mars 2005 Del Skrevet 18. Mars 2005 Vi må komme inn tidligere i rekrutteringsprossessen. Kjenner vi noen som jobber på fødeavdelinga på Bærum Sykehys? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 18. Mars 2005 Del Skrevet 18. Mars 2005 Jeg tror vi må komme enda tidligere inn. Ihvertfall i det øyeblikket befruktningen finner sted. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 18. Mars 2005 Del Skrevet 18. Mars 2005 Jeg vet det finnes innmeldingsskjema til $$ i disse eskene Men hvis vi må inn tidligere i prosessen, foreslår jeg at vi begynner å selge pute-trekk med reklame for $$. Det vil som regel mannen lese noen sekunder etter befruktningen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 18. Mars 2005 Del Skrevet 18. Mars 2005 Jeg vet det finnes innmeldingsskjema til $$ i disse eskene Men hvis vi må inn tidligere i prosessen, foreslår jeg at vi begynner å selge pute-trekk med reklame for $$. Det vil som regel mannen lese noen sekunder etter befruktningen. 28098[/snapback] Med mindre han ikke allerede har sovnet da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå