peri_fans 0 Del Skrevet 19. Mars 2005 Del Skrevet 19. Mars 2005 Nå nermer det seg seriestart, Gå inn på bryne fk sitt forum www.brynefkforum.tk og diskuter seriestrten mellom bryne og stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 19. Mars 2005 Del Skrevet 19. Mars 2005 Hvorfor ikke diskutere den her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Mars 2005 Del Skrevet 19. Mars 2005 fordi da får de flere innlegg på forumet sitt. til nå har de 13... jævlig fett med pop-ups forresten! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 19. Mars 2005 Del Skrevet 19. Mars 2005 Vi skal gruse Bryne. Sånn. Ferdig diskutert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 19. Mars 2005 Del Skrevet 19. Mars 2005 Hør hør! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 20. Mars 2005 Del Skrevet 20. Mars 2005 fyllerør og ralling!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 20. Mars 2005 Del Skrevet 20. Mars 2005 Kan man ikke diskutere det både her og der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 20. Mars 2005 Del Skrevet 20. Mars 2005 Ettersom vi er enige om å knuse Bryne, og debatten har dødd ut, hva om vi diskuterer HVORDAN vi knuser dem og HVEM som knuser dem? Hvem skal ut av startellevern og inn på benken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 20. Mars 2005 Del Skrevet 20. Mars 2005 --------------jon---------------- morten----IA-----Mike---Bjørnar Torbjørn---Henning---JJ----Sund ----------Veigar-----Daniel------- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 20. Mars 2005 Del Skrevet 20. Mars 2005 Gleder meg som en unge til seriestart! I år skal vi ta alt! Seriemesterskapet + cupen forza Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 20. Mars 2005 Del Skrevet 20. Mars 2005 Jon Morten - Mike - IA - Bjørnar Henning - Tommy - Jeppe - Tom/Chrisu Daniel - Veigar Endelig kan man være litt uenige om hvilke 11 som skal starte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 21. Mars 2005 Del Skrevet 21. Mars 2005 Er Tom skadefri og klar for action? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 21. Mars 2005 Del Skrevet 21. Mars 2005 Blir det en ny mulighet snart og kunne få hentet medlemskortet og sesongkortet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 21. Mars 2005 Del Skrevet 21. Mars 2005 Blir det en ny mulighet snart og kunne få hentet medlemskortet og sesongkortet! 28247[/snapback] Det er mulighet hver fredag på Onkel Blaa!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 21. Mars 2005 Del Skrevet 21. Mars 2005 ----------Jon------------ Morten-Kjølø-IA-Bjørnar --------Jesper----------- Tom-Henning-Christian ----Finsi----Nannskog-- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 22. Mars 2005 Del Skrevet 22. Mars 2005 Forutsatt at vi ikke får flere forsterkninger, så mener jeg det er 3 plasser det kan være diskusjon om på laget. Resten er sikre. (ja nesten da. Den ene spissplassen kan sikkert diskuteres, men en skadefri Veigar er mitt soleklare førstevalg i startelveren) ---------------------------------jon---------------------------------- morten----------------------IA-----Mike--------Tommy/Bjørnar/Christian H Finsi/Torbjørn/Tom-------Henning----JJ----------Chrisu/Branimir/(Tom) ---------------------------Veigar-------Daniel---------------------- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 22. Mars 2005 Del Skrevet 22. Mars 2005 Forutsatt at vi ikke får flere forsterkninger, så mener jeg det er 3 plasser det kan være diskusjon om på laget. Resten er sikre. (ja nesten da. Den ene spissplassen kan sikkert diskuteres, men en skadefri Veigar er mitt soleklare førstevalg i startelveren) ---------------------------------jon---------------------------------- morten----------------------IA-----Mike--------Tommy/Bjørnar/Christian H Finsi/Torbjørn/Tom-------Henning----JJ----------Chrisu/Branimir/(Tom) ---------------------------Veigar-------Daniel---------------------- 28331[/snapback] I treningskampene har Tommy vist at han er mye bedre på sentral midt venstre enn på back. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Mars 2005 Del Skrevet 22. Mars 2005 Hva med denne? -------------Jon------------- Morten ----- Mike- ---- IA ------Tommy---JJ---------- Branimir---Henning---Bjørnar ------Danny---Veigar------- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 22. Mars 2005 Del Skrevet 22. Mars 2005 Hva med denne? -------------Jon------------- Morten ----- Mike- ---- IA ------Tommy---JJ---------- Branimir---Henning---Bjørnar ------Danny---Veigar------- 28338[/snapback] La oss være pål 4 4 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Mars 2005 Del Skrevet 22. Mars 2005 Hva med denne? -------------Jon------------- Morten ----- Mike- ---- IA ------Tommy---JJ---------- Branimir---Henning---Bjørnar ------Danny---Veigar------- 28338[/snapback] La oss være pål 4 4 2 28341[/snapback] OK, men den så jo bra ut da... Er overbevist om at dette vil fungere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 22. Mars 2005 Del Skrevet 22. Mars 2005 Det viktigste er ikke tallkombinasjonen, men at spillerne på banen fungerer sammen, og at vi vinner fotballkamper. Men jeg tror nok at JJ satser på 4 i forsvar, så laget må nok tas ut i forhold til dette.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. Mars 2005 Del Skrevet 22. Mars 2005 Hva med denne? -------------Jon------------- Morten ----- Mike- ---- IA ------Tommy---JJ---------- Branimir---Henning---Bjørnar ------Danny---Veigar------- 28338[/snapback] Tiltredes. Tror denne ville gi oss enda bedre defensiv trygghet, og eliminere våre motstanderes farligste våpen mot oss: raske overganger Men jeg ville bytta plass på IA og Mike. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 23. Mars 2005 Del Skrevet 23. Mars 2005 Vi møter det beste laget, tror jeg, etter oss, i første serierunde. Blir viktig å ikke gjøre seg bort i den kampen. (noe vi selvfølgelig ikke gjør, men allikevel....) En god start, og vi er på gang. Fy faen, jeg gleder meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bryne Forever 0 Del Skrevet 27. Mars 2005 Del Skrevet 27. Mars 2005 Nå nermer det seg seriestart, Gå inn på bryne fk sitt forum www.brynefkforum.tk og diskuter seriestrten mellom bryne og stabæk. 28195[/snapback] [/quob-gjengen sitt forum finner dere her http://www.nor-hand.com/forum/ satser på Bryne seier :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 27. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 27. Mars 2005 (endret) sats på det du, vi VET at Stabæk vinner. 2-0 er mitt forslag Endret 27. Mars 2005 av Toretøsch Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 27. Mars 2005 Del Skrevet 27. Mars 2005 4-1 og JA, Det er selvsagt til Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bryne Forever 0 Del Skrevet 27. Mars 2005 Del Skrevet 27. Mars 2005 Tipper 1-2 til bryne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 27. Mars 2005 Del Skrevet 27. Mars 2005 Tipper 1-2 i bryne 28496[/snapback] Men vi snakker om seriestarten, ikke kampen i bryne 17. juli, men du har selvsagt helt rett, det blir nok en seier til Stabæk der Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 27. Mars 2005 Del Skrevet 27. Mars 2005 haha! snakk om gode supportere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 27. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 27. Mars 2005 (endret) Jon Morten - IA - Mike - Holter/Bjørnar (usikker) Branimir - Henning - Jesper - Chrisu Nanne - Veigar 3-0, mål av Branimir, Jesper og Nanne. Endret 27. Mars 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå