han derre derre 327 Del Skrevet 13. Desember 2013 (endret) Del Skrevet 13. Desember 2013 (endret) Herman Stengel går til Vålerenge Liker at det ikke skrives Vålerenga på hjemmesiden! Endret 13. Desember 2013 av han derre derre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 4. Januar 2014 Del Skrevet 4. Januar 2014 Håper det kommer noen nye spillerbilder snart, for å se JIH i RBK drakt er ikke bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 4. Januar 2014 Del Skrevet 4. Januar 2014 Håper det kommer noen nye spillerbilder snart, for å se JIH i RBK drakt er ikke bra. Men Emil Dahle i Ham-Kam-drakt er helt ok? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 4. Januar 2014 (endret) Del Skrevet 4. Januar 2014 (endret) Håper det kommer noen nye spillerbilder snart, for å se JIH i RBK drakt er ikke bra. Men Emil Dahle i Ham-Kam-drakt er helt ok? Nei men nå var det JIH jeg så. Og det burde vel finnes et bilde fra før i Stabækdrakt? Endret 4. Januar 2014 av SAU 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 25. Januar 2014 Del Skrevet 25. Januar 2014 Er hjemme-sida til klubben i sjokk, ingen oppdatering fra matchen igår enda..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 25. Januar 2014 Del Skrevet 25. Januar 2014 Enig i at det burde vært noe, men minner om at det er helg og det var en treningskamp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 25. Januar 2014 Del Skrevet 25. Januar 2014 Skal jeg være helt ærlig så mener jeg at kvalitetene på artiklene og hyppigheten har dalt voldsomt etter at vi fikk ny mediesjef. Virker som hun trenger litt tid for å komme ordentlig inn i det hele, og skjønne hva som forventes. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 27. Januar 2014 Del Skrevet 27. Januar 2014 Hmm, Fremdeles ikke noe på Stabak.no om fredagens kamp... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer 240 Del Skrevet 27. Januar 2014 Del Skrevet 27. Januar 2014 Hmm, Fremdeles ikke noe på Stabak.no om fredagens kamp... @ringo Kanskje like greit, si 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Januar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Januar 2014 Dersom klubben har ambisjoner om å selge sesongkort så må det i det minste rapporteres fra kampene som blir spilt. Det er sesongstart om ca. to måneder. Litt tålmodighet må vi selvsagt ha med vår nye mediesjef, men et minimumskrav fra dag en må være å publisere kamprapporter samme dag eller neste morgen. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 27. Januar 2014 Del Skrevet 27. Januar 2014 Jeg kan tenke meg at Håve har hatt mye å gjøre med Kaurin-saken denne tiden. Jeg tror hun vil ha god nytte og glede av et møte med SS for å kaste litt ball om hva folk har lyst til å lese og høre om, og hvordan vi som reiser rundt på kampene og er tett på klubben kan bidra til dekningen på nettsidene. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 27. Januar 2014 Del Skrevet 27. Januar 2014 Tja... Mon tro hvor lenge det skal gå før de får ut fingern? Begynner å bli en stund siden fredag ettermiddag... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Februar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Februar 2014 Med fire artikler etter Sarpsborg-kampen ser det ut som om de har fått dreis på nyhetsartiklene, så ros til Stabæk for det. Håper det fortsetter i samme stil. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 15. Februar 2014 Del Skrevet 15. Februar 2014 Herlig frekvens på saker og spesielt video i det siste. Bra! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 15. Februar 2014 Del Skrevet 15. Februar 2014 UTROLIG fornøyd, keep it you people!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Februar 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Februar 2014 Tusen takk for flotte artikler og videoer i det siste Alltidblue! Kan ikke se for meg en annen klubb i Norge der et utvalg flinke supportere plutselig blir klubbens medieavdeling! Igjen, tusen takk! (Hjemmesiden er en tragedie i forhold til tidligere, men med deres bidrag er det igjen en fryd å klikke seg inn på stabak.no) 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 19. Februar 2014 Del Skrevet 19. Februar 2014 Jeg slutter meg til fyR sin skryt. Jeg har nesten glemt at perform sin plattform er mindre bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 19. Februar 2014 (endret) Del Skrevet 19. Februar 2014 (endret) Takk for hyggelige ord! Cudos videresendes naturligvis til bror Posse som stiller både seg selv og kamerautstyr til disposisjon til alle døgnets tider. Det er også på tide å takke for et givende år i styret i Stabæk Fotball. Etter årsmøtet 25. februar er det Potter som tar over El Vara-hatten og oppgaven med å fremme supporternes interesser i de indre sirkler på brakkene. Håper du vil fortsette opprøret mot Perform Med deg inn får du Annette Aas, en meget habil dame. God slagkraft og tydelige meninger om blant annet hvordan sponsorene skal ivaretas. Kommunikasjon er et viktig stikkord her også. Valgkomiteens innstilling på stabak.no Endret 19. Februar 2014 av alltidblaa 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 25. Februar 2014 Del Skrevet 25. Februar 2014 Elsker den nye given over nettsidene omdagen.Det at det kommer filmer gjør det morro å klikke inn på siden. Og det at vi nå skal få filmer "hver" dag fra LaManga er jo bare positivt for interessen og driven rundt klubben.. Eneste å klage på under dagens innslag er at det er musikk på intervjuet med Inge, ellers supert...Gleder meg til å følge med fra LaManga nå 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 I stedet for å gi alt av penger til klubben, stemmer jeg for å invistere i et bedre videokamera, mic og en tripod for fremtidige filmer på sabak.no. Evt også et innføringskurs i hvordan å filme. Anyways, bedre en ingenting! (basert på siste treningsfilm fra la manga, 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Mars 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Mars 2014 I stedet for å gi alt av penger til klubben, stemmer jeg for å invistere i et bedre videokamera, mic og en tripod for fremtidige filmer på sabak.no. Evt også et innføringskurs i hvordan å filme. Anyways, bedre en ingenting! (basert på siste treningsfilm fra la manga, Det jobbes med alt av dette via en sponsor. Opplæringa tar jeg meg av, hvis folk er happy med hvordan jeg og bror løser ting 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alan_ikkealanzinho1 42 Del Skrevet 1. Mars 2014 Del Skrevet 1. Mars 2014 I stedet for å gi alt av penger til klubben, stemmer jeg for å invistere i et bedre videokamera, mic og en tripod for fremtidige filmer på sabak.no. Evt også et innføringskurs i hvordan å filme. Anyways, bedre en ingenting! (basert på siste treningsfilm fra la manga, Det jobbes med alt av dette via en sponsor. Opplæringa tar jeg meg av, hvis folk er happy med hvordan jeg og bror løser ting Dere er helt supre! Stå på :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 6. Mars 2014 Del Skrevet 6. Mars 2014 Vil gjerne slenge meg på skryt av oppdateringsfrekvens og innhold i det siste. Dette er på et helt annet nivå enn tidligere og meget positivt! Og når teknikken svikter, slik at høydepunkter fra HamKam-kampen lar vente på seg, er klubben raskt ute med å fortelle om det i sosiale medier og i artikler. Keep it up! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 603 Del Skrevet 6. Mars 2014 Del Skrevet 6. Mars 2014 Vil gjerne slenge meg på skryt av oppdateringsfrekvens og innhold i det siste. Dette er på et helt annet nivå enn tidligere og meget positivt! Og når teknikken svikter, slik at høydepunkter fra HamKam-kampen lar vente på seg, er klubben raskt ute med å fortelle om det i sosiale medier og i artikler. Keep it up! Støtter denne og slenger på litt til; Når man saumfarer andre klubbers nettsider og forum, både inn- og utland, så slår det meg hvor bra våre sider virkelig er. Engasjement/aktivitet på forum, samt oppdateringer fra klubb på både forum og hjemmesider. Meget bra! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 8. Mars 2014 Del Skrevet 8. Mars 2014 Skulle gjerne likt å sett de nye spillerne på stabak.no snart, må få opp spillergalleriet. Skulle også sett et lite intervju med alle spillerne, slik vi hadde ifjor?? Eller året før, om målsetninger og litt om egenskapene og slikt 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 8. Mars 2014 Del Skrevet 8. Mars 2014 Skulle gjerne likt å sett de nye spillerne på stabak.no snart, må få opp spillergalleriet. Skulle også sett et lite intervju med alle spillerne, slik vi hadde ifjor?? Eller året før, om målsetninger og litt om egenskapene og slikt Vi skulle egentlig ta spillerbildene før de dro til La Manga, men da var ikke alle draktsponsorer klare. Får se hvor fort det lar seg gjøre å fikse nå. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 15. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 15. Mars 2014 (endret) Mange som har en dårlig dag på jobben idag og hjemmesida følger pent opp - har ikke resultatet av dagens kamp engang 6 timer etter matchslutt! Endret 15. Mars 2014 av arni Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 15. Mars 2014 Del Skrevet 15. Mars 2014 Gjør meg ingenting.. vil legge den kampen bak meg fortest mulig å konse på kampene i neste uke. Hvis det er like tafatt mot Start kan folk klikke, men blir litt mye syting nå! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 15. Mars 2014 Del Skrevet 15. Mars 2014 Ja, hva har man vel egentlig en klubb-hjemmeside for egentlig..... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mars 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mars 2014 Hepp, Eller en egen medieansvarlig, er hun kun dyr eye candy? @ringo 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå