ÅsmundJ 455 Del Skrevet 24. Mars 2014 Del Skrevet 24. Mars 2014 Lurer på tid bildene av de nye spillerne kommer inn på siden. Ser på lag kategorien at Stephens ikke er med, heller ikke Henderson og Adu. Også mulig å oppdatere lagbildet slik at alle nye spillerne blir med, samt Bob. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 340 Del Skrevet 25. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 25. Mars 2014 (endret) Meget bra innlegg på siden idag."Mot alle odds"http://www.stabak.no/news/article/1clqvt5wgx3l01eli4lapj2evo/title/mot-alle-odds Endret 25. Mars 2014 av blaasoldat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 25. Mars 2014 Del Skrevet 25. Mars 2014 Veldig fin oppsving i aktivitet og saker i helgen ja, håper det betyr at de finner ut av hvordan de kan løse dette på en god måte utover sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 25. Mars 2014 Del Skrevet 25. Mars 2014 På mobilutgaven vises tabellen til 1. div og ikke tippeligaen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 27. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 27. Mars 2014 (endret) http://www.stabak.no/news/article/1fnybpr5jrjyr1wrfbsp275txv/title/klar-oppfordring-fra-bob-vi-ternger-deg-pa-tribunen Intervjue med Bob om hvor viktig supporterne er for klubben Endret 27. Mars 2014 av Daigo nr 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 34 Del Skrevet 29. Mars 2014 Del Skrevet 29. Mars 2014 På mobilutgaven vises tabellen til 1. div og ikke tippeligaen Hva er mobilutgaven? Uansett vises førstedivisjonstabellen på (vanlig) nett også. Slapt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 29. Mars 2014 Del Skrevet 29. Mars 2014 På mobilutgaven vises tabellen til 1. div og ikke tippeligaen Hva er mobilutgaven? Uansett vises førstedivisjonstabellen på (vanlig) nett også. Slapt. hvis du går inn på stabak.no fra en mobiltelefon får du opp et vindu som spørr om du vil se mobilversjonen av siden, eller om du vil fortsette til vanlig visning. begge deler er like søppel.. (mener nå jeg) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 29. Mars 2014 (endret) Del Skrevet 29. Mars 2014 (endret) m.stabak.no er mobilutgaven. Endret 29. Mars 2014 av Norris Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 852 Del Skrevet 29. Mars 2014 Del Skrevet 29. Mars 2014 Ser at lagbildet har kommet, men savner profilbilder av spillerne. Henderson, Adu, Stephens har fortsatt ikke profilbilde..og i morgen er første kamp.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 1. April 2014 Del Skrevet 1. April 2014 Komma og orddelingsfeil... sorry for å måtte være han kjipe, men kom igjen a! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kongblaa 194 Del Skrevet 1. April 2014 Del Skrevet 1. April 2014 Flotte videoer med akademispillerne på de respektive lagene. Alltid artig å se! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 5 intervjuer på stabak.no nå, merker at gutta oser av selvtillit! Deilig! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 852 Del Skrevet 6. April 2014 Del Skrevet 6. April 2014 Bra med mange videointervjuer på siden. Jon Inge er het Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alan_ikkealanzinho1 42 Del Skrevet 7. April 2014 Del Skrevet 7. April 2014 Vet ikke helt hvor jeg skal spørre dette spørsmålet, så spør her: I fjor lastet jeg ned en sånn utfyllet kalender til telefonen min med alle kampene. Er det et sted jeg kan laste ned det nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 7. April 2014 Del Skrevet 7. April 2014 Du finner kalender til nedlasting på forsiden av stabaek.no. Bare scroll litt nedover på siden. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alan_ikkealanzinho1 42 Del Skrevet 7. April 2014 Del Skrevet 7. April 2014 Du finner kalender til nedlasting på forsiden av stabaek.no. Bare scroll litt nedover på siden. Supert! Tusen takk :--) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 8. April 2014 Del Skrevet 8. April 2014 Savner Styreleders uke, eller i det minste Styreleders måned. 23 dager siden sist. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 10. April 2014 Del Skrevet 10. April 2014 Savner Styreleders uke, eller i det minste Styreleders måned. 23 dager siden sist. tipper den kommer ILA dagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 10. April 2014 Del Skrevet 10. April 2014 Savner Styreleders uke, eller i det minste Styreleders måned. 23 dager siden sist. tipper den kommer ILA dagen. Ute nå 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 10. April 2014 Del Skrevet 10. April 2014 Meget bra av Moe. Det er kanskje ikke et revolusjonerende budskap hver gang, men jeg setter likevel veldig pris på slikt påfyll fra klubbens øverste hode. Det er jo nettopp "det samme gamle" som skal kjennetegne det langsiktig perspektivet klubben nå jobber etter. Vi har valgt et spor, og følger det disiplinert. Da blir det kanskje ingen store nyheter å melde om på ukentlig basis fra styret og stell, men det er jo akkurat slik det skal være. Trygg og forutsigbar drift er gull verdt. "Vi gleder oss over at lagene våre gjør det bra, men vi har fortsatt bena på jorden", "Vi jobber hardt og ting er blitt bedre, men det er ennå ikke bra nok til at vi kan slutte å jobbe hardt" og "Vi prøver så godt vi kan og håper på forståelse og tålmodighet, men tar gjerne imot konstruktiv kritikk likevel" er budskap vi ikke kan få for mye av. Også er det veldig hyggelig å høre om hvordan det går med spons. Mer av det, takk! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 11. April 2014 Del Skrevet 11. April 2014 Ifølge Stabak.no er Alta på topp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 11. April 2014 Del Skrevet 11. April 2014 Veldig bra oppdateringer i det siste:-) er det mulig å publisere på Twitter/Facebook hver gang en ny sak blir lagt ut? Syns videoer er "gjemt" på hjemmesiden! Blitt litt bedre med den nye gardinen på topp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 12. April 2014 Del Skrevet 12. April 2014 Noen andre som stusser over at det blir lagt ut videoer på stabak.no som er produsert av MoldeTV, men som vi påstår at vi har laget? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 12. April 2014 (endret) Del Skrevet 12. April 2014 (endret) Noen andre som stusser over at det blir lagt ut videoer på stabak.no som er produsert av MoldeTV, men som vi påstår at vi har laget? Moldefk.no gjør det samme - http://www.moldefk.no/news/article/1x29dvnoirtui1oq1s2p1fml4t/title/mfk-tv-bob-bradley-for-kampen Endret 12. April 2014 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 12. April 2014 Del Skrevet 12. April 2014 De har lagt ut en video ja, men de skriver ikke "vi har snakket med Bob Bradley", slik vi gjør med Nyland og Skullerud. No big deal, syns bare det var litt rart. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. April 2014 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. April 2014 (endret) Nå er jeg jævlig forbanna! Får høre her fra flere jeg kjenner at de dropper å dra på kampen på søndag fordi det var utsolgt. Jeg har selv akkurat (i et kronglete system) kjøpt billetter til familien min, og visste jo at det ikke var riktig. Jeg fikk høre at de hadde gått inn på stabak.no, klikket "Kjøp billett" på Stabæk - Molde, men første tilgjengelige kamp var 24. mai (den lenker fortsatt til billettservice-siden). Da tenkte de at det var utsolgt og droppet det. Der mistet dere tre tilskuere som la andre planer. Jeg klarte nå å få dem til å ombestemme seg, slik at de drar på kamp likevel. Hadde de ikke tatt kontakt med meg hadde de ikke dratt på kamp. Dette har vært tatt opp SÅ MANGE ganger! Når skal dere klare å fikse det?!?! Makan til inkompetanse. Jeg blir forbanna. Skikkelig sur! Her taper Stabæk tusenvis av kroner som jeg virkelig ikke trodde dere hadde råd til. Har ikke dere brukt en årslønn på å lønne en som skal ha ansvar for dette? Jeg stiller gjerne opp og fikser det for dere dersom dere ønsker det, helt gratis. Men kjenner jeg Stabæk rett så tar dere som vanlig ikke i mot den frivillige hjelpen dere blir tilbudt. Dagens lille raseriutbrudd. Takk for at dere tar det på alvor. Endret 12. April 2014 av Jan Fredrik 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 12. April 2014 Del Skrevet 12. April 2014 Jeg bestilte fire billetter til morgendagens kamp via menyvalget på Stabak.no nå. Var ikke noe som hindret meg å gjennomføre et vellykket kjøp der. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 12. April 2014 Del Skrevet 12. April 2014 Får opp Stabæk - Molde uansett hva jeg trykker på jeg. Med oversikt over ledige seter og det hele. Ser ingenting om billettservice heller. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 12. April 2014 Del Skrevet 12. April 2014 Er snakk om i sidemenyen. Testet selv akkurat nå, og opplevde det samme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 12. April 2014 Del Skrevet 12. April 2014 Dette er helt krise. Jeg kommer rett inn på billettservice. Nettsidens hovedoppgave er å selge billetter, når den ikke klarer det så blir det hele meningsløst. Da jeg var utplassert i Stabæk i 2012 lagde vi hver uke artikler som informerte om hvordan man kunne kjøpe billetter. Disse ble liggende blant topp tre artikler på forsiden frem til kampstart. Noe må gjøres, dette kan ikke fortsette. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå