Slum 12 842 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mai 2014 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mai 2014 (endret) Ok. Jeg tenkte jeg skulle holde meg i apatiens bakgård en stund til. Men; I kveld fikk jeg høre fra sikker kilde at vår mediesjef i samtale med Davy fra TV2 omtalte Stabæk Support som "barnslige drittunger". Det er en kilde jeg anser å være svært pålitelig. Jeg kan leve med slurv og skrivefeil. Jeg lever tungt med at påpekte problemer ikke blir tatt tak i. Jeg kan IKKE leve med at Stabæk Support omtales av klubbens mediesjef som barnslige drittunger fordi mange har ønsket seg kvalitet i en lønnet stilling. Sorry mac, nå er det nok. Ut. Stemmer dette må hun gå. Hvilken Stabæksupporter kan ha tillit til Hilde Håve etter denne uttalelsen? Og hva synes resten av folkene på Stabækkontoret om dette? Endret 5. Mai 2014 av Slum 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 5. Mai 2014 Del Skrevet 5. Mai 2014 Det var faenmeg dråpen. Ut. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Del Skrevet 5. Mai 2014 Del Skrevet 5. Mai 2014 Feilansettelse. Ut! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 5. Mai 2014 Del Skrevet 5. Mai 2014 Samme kveld som vi taper 3-0 hjemme mot VIF blir vi altså omtalt som "bortskjemte drittunger" av en ansatt i klubben. Vi har jo ikke akkurat blitt flere de siste årene.. Og jeg som trodde klubben ønsket å ha supportere der, så feil kan man ta. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mai 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mai 2014 Jeg føler i hvert fall selv at begeret snart renner over. Man kan si mye om måten kritikken i denne saken er kommet på, men at den er berettiget er det ikke tvil om. Måten hele saken håndteres av klubben på kveler engasjementet (ikke villige til å ta i mot gratis hjelp når en av ytterst få lønnede personer i administrasjonen åpenbart ikke fungerer, utskjelling av ildsjeler, et styremedlem som figurerer på forumet som brannslukker og tigger m.m), og jeg kjenner at jeg blir ekstremt provosert av mangelen på respekt for de som faktisk ER klubben. Rydd opp! 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 5. Mai 2014 Del Skrevet 5. Mai 2014 Skjer a? Også til Davy? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 5. Mai 2014 Del Skrevet 5. Mai 2014 Fåa ut, makkverk fra ende til annen! Respekter klubben og trekk deg! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 5. Mai 2014 Del Skrevet 5. Mai 2014 Jeg ser to rader med skyttergraver i ferd med å danne seg, med klubben i midten... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mai 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mai 2014 Horribel uttalelse. Særlig sett i lys av hvor mye Bob, Ingo, IAO og Moe roser supporterne for den innsatsen de gjør. Begeret begynner å fylles opp nå! 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 5. Mai 2014 Del Skrevet 5. Mai 2014 Dyslexics are teople pooHilde out 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mattis 170 Del Skrevet 5. Mai 2014 Del Skrevet 5. Mai 2014 Synes vi burde kreve en uttalelse fra henne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 5. Mai 2014 Del Skrevet 5. Mai 2014 Jeg vil få en bekreftelse på dette før jeg klikker. Men hvis det stemmer, er ikke dette også ganske illojalt overfor arbeidsgiver? Vi er jo ikke arbeidsgiveren hennes, til gjengjeld er vi en av brikkene som holder den i gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mai 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Mai 2014 Det ville vært det samme som om hun f.eks hadde sagt noe lignende om Sparebank 1. Jeg hørte om dette selv, men tenkte at min kilde hadde hørt feil. Så fant jeg ut at Posse sin kilde ikke var den samme som min. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 5. Mai 2014 Del Skrevet 5. Mai 2014 Hvis klubben har så dårlig råd, hvorfor betaler de da en person lønn som kunne vært spart hvis de tok imot hjelp fra frivillige? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 UT! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Ut, med en gang! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mai 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mai 2014 Vi kan kanskje leve med en dårlig hjemmeside. Men vi kan ikke leve med en ansatt som snakker dritt om SS. Særlig ikke til TV2. Styret i SS må få avklart hva som har skjedd, er dette sant må vi ha en uforbeholden unnskyldning og en total kursendring. Nå! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Utilgivelig om det stemmer. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 6. Mai 2014 (endret) Del Skrevet 6. Mai 2014 (endret) Helt enig i at hjemmesiden er ræva for tiden, men det går hvertfall fremover. Vet ved meg selv at hvis jeg skulle fått masse eposter med mer eller mindre konstruktiv tilbakemelding i krasse ordlag så suger det energi og fokus fra den virkelige jobben. Velger å gi henne tid jeg. Når jeg kaller damen min for jævla kjærring så er det svært sjeldent jeg kommer bedre ut av situasjonen... Edit; snakker om hjemmesidejobbingen, ikke baksnakkingen Endret 6. Mai 2014 av knutta 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mai 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mai 2014 Hepp, La oss ta et magadrag her først. Vi har hatt noen episoder i det siste hvor klubben har vært utsatt for påstander som ikke var sanne, la oss ikke behandle dette slik andre har behandlet oss. Jeg sier ikke at påstanden er feil, men Davy er flink til å legge ord i munnen på folk og der er ikke sikkert kilden hadde hørt hele samtalen. Det er uansett såpass alvorlig at Styret bør kalle inn Stabæk til et møte for å få bragt på det rene hva som har skjedd og om det viser seg å stemme, er avskedigelse eneste akseptable utvei. Noen ting kan tilgis, andre ting ikke. Men i utgangspunktet har jeg vanskelig for å forestille meg at et normalt oppegående og tenkende menneske kan opptre så stupid. @ringo 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Mai 2014 (endret) Del Skrevet 6. Mai 2014 (endret) Blir god stemning den dagen Davy sitter i studio i beste sendetid og raljerer om silkerampen fra Bærum, og at "til og med ansatte i klubben omtaler de som bortskjemte drittunger"... Om Davy har lagt ordene i munnen hennes er det fremdeles uakseptabelt, alle vet jo hvordan man må ordlegge seg med tv2 sine ører i nærheten (hvis det lar seg gjøre bør man av prinsipp ikke si noe i det hele tatt). Edit: Burde kanskje presisert at dette med Davy er et tenkt scenario og ikke noe som har skjedd (enda). Endret 6. Mai 2014 av hdaniels 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Synes det er merkelig å kalle de som virkelig VIL jobbe for klubben, uten noen form for betaling, for bortskjemte. Vi er ikke en gjeng med unger som sitter hjemme i våre møblerte hjem og venter på at noe skal skje, vi stiller opp som frivillige, går på hver kamp, lager flotte tifo og ber om å få hjelpe til. og vi bruker flere hundre kroner av lønna vår hver måned til spillerlønninger osv. Og dette er takken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 6. Mai 2014 (endret) Del Skrevet 6. Mai 2014 (endret) Greit at det er mye negativt med nettsiden, at jobben som gjøres er for dårlig og informasjon ei kommer fram.. Men å bytte navnet på denne tråden fra Stabak.no til Satbak.no det er faktisk over grensen for mobbing. Helt totalt bak mål, synes man skal være for god for direkte mobbing og heller være den voksne parten i denne tvisten. Endret 6. Mai 2014 av blaasoldat 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Joda. Vi er bortskjemte drittunger. Det grå håret, femtiårsdagsfeiring (på Onkel Blaa - for snart fire år siden) og økonomisjefjobben er bare kamuflasje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Har pratet med folket på brakka idag, deriblant mediesjefen. Hennes versjon er ikke så ulik den som beskrives over, men at det skjer i en situasjon hvor Davy W er rasende på support fordi vi har mobbet han. Hun svarer da Davy på påstanden om at Stabæk Support er en gjeng bortskjemte drittunger med å si at enkeltes oppførsel kan minne om dette. Ugreit og unødvendig, men altså litt annerledes enn tidligere beskrevet. I tillegg kommer vi til å ha et medlemsmøte snart, hvor brakkefolket skal få komme å svare for seg. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mai 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mai 2014 Davy W er rasende på support fordi vi har mobbet han. Så rasende at han setter seg på Onkel Blaa etter kampen? 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Jeg håper administrasjonen og sentrale personer i ledelsen tar innover seg essensen i kritikken som har kommet her de siste månedene. Stabæk Support er i norsk sammenheng ganske unike der de i tykt og tynt har stått bak klubben. Ja noen ganger kanskje til det selvutslettende men derfor enda mer grunn til denne gangen å lytte til hva som kommer her. Et medlemsmøte med ledelsen tilstede kunne definitivt være et skritt for å få dette inn i enda mer konstruktive former. Jeg synes at de som virkelig har stått opp for Stabæk sin unike ledestjerne Alltid Uansett er Stabæk Support. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Takk GSK for at du har pratet med mediesjefen. Men hvis hun faktisk mener at enkelte av oss har en oppførsel som minner om bortskjemte drittunger så har hun ikke skjønt hva det vil si å være supporter. Vi skal ha følelsene utenpå drakten. Vi skal verbalisere disse følelsene. Mye tyder på at hun heller ikke har fattet årsaken(e) til det betente forholdet vi har til TV 2 og Davy og at det burde legger føringer på hva hun sier til hvem. Jeg synes Hilde, andre i administrasjonen og styremedlemmer i klubben av og til burde tatt turen bort og stått med oss på feltet for å bli kjent med oss. Eller kanskje slengt seg med i bussen på en bortetur. Nå virker det som de ikke forstår kulturen og derfor mister muligheten til å få glede av det enorme potensialet som ligger i oss. Med alle de pengene vi har spyttet inn de siste årene for å sikre lisens og lønninger til nye spillere fortjener vi så mye mer enn det vi får akkurat nå. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Isla 568 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mai 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Mai 2014 Jeg har passivt fulgt denne debatten i flere måneder. Og jeg blir mer og mer forundret. Når jeg endelig tenker at klubben har nådd et lavmål, nå kan det ikke være mer arroganse å servere oss, så bæsjer de jaggu meg enda mer utover benklærne sine. Utviklingen de siste dagene er bare så utrolig trist. Hvordan kan en klubb som har overlevd de siste årene som toppklubb mye takket være en enorm dugnadsinnsats klare å skyve fra seg et par av de største ressursene klubben har? Hvordan kan de brenne broene til mennesker som ånder for klubben, personer som har vist over lang tid at de er villige til å legge ned en enorm frivillig innsats, og som på toppen av det hele besitter en kompetanse som helt tydelig ingen i klubben besitter selv? Og disse menneskene har vært villig til å gjøre en gratis jobb for klubben. At ledelsen i klubben har råd til dette klarer jeg virkelig ikke å forstå. Kan noen i klubben prøve å forklare meg hvordan dette henger sammen? Dette startet så vidt jeg kan huske med velmenende råd og litt konstruktiv kritikk for en del måneder siden. Og diskusjon og ulike meninger er vel noe av det et supporterforum er til for. I stedet for å ta velmenende råd seriøst inntar klubben en ukledelig rolle i en arrogant forsvarsposisjon. Og sakte men sikkert havner vi der vi er i dag med en tydelig konflikt og brente broer. Vi har sett dette i diskusjonen rundt spillerkjøp i starten av sesongen også, der ledelsen i klubben til slutt klarte å kneble noen av de tydeligste og beste stemmene her på forumet. Det er til å gråte av. Og virkelig for å toppe arrogansen og utakknemligheten klarer klubben i pausen på kampen i går å tigge om nye tiere fra supportere som allerede har ofret mer enn nok for en klubb som skyver oss bort fra dem. Når jeg ser hvordan klubben forvalter og behandler noen av sine største ressurser blir jeg dessverre fristet til å avslutte min tiergivning. Jeg mister respekten for ledelsen av klubben. Og jeg mister lysten til å engasjere meg. Jeg håper klubbledelsen leser dette. Og jeg håper på en kursendring straks. Og en unnskyldning. Hvis ikke er jeg redd for at engasjementet sakte men sikkert dør ut for mange her inne. 26 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 6. Mai 2014 Del Skrevet 6. Mai 2014 Engasjementet vil aldri dø. Ingen tvil om at lønna til midiesjef ville Vært bedre brukt andre steder. Men nå blir de vel det snart. Det funket ikke. Ferdig i stb! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå