-MG 103 Del Skrevet 16. Mai 2014 Del Skrevet 16. Mai 2014 Noen som vet hvorfor Stabæk alltid publiserer videoer med lyd kun i venstre lydkanal? Det blir litt kronglete for en som har mye bedre hørsel på høyre øre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai 2014 Noen som vet hvorfor Stabæk alltid publiserer videoer med lyd kun i venstre lydkanal? Det blir litt kronglete for en som har mye bedre hørsel på høyre øre. Ja, de kan ringe og spørre meg om hvordan de kan fikse det hvis de lurer I mellomtiden kan du feks snu headsettet ditt. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 16. Mai 2014 Del Skrevet 16. Mai 2014 Ikke meningen å ødelegge den gode stemninga, men Høiland er feilstavet av egen mediesjef på forsiden og inne i videosaken nå. Please, les over én gang før publisering. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 16. Mai 2014 Del Skrevet 16. Mai 2014 Hvor vanskelig kan det være å skrive Jone Ingvar Høydal riktig?!?! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 16. Mai 2014 Del Skrevet 16. Mai 2014 Drit i det, i dag er det lov å si og gjøre mye rart i gledesrus og ren eufori. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 16. Mai 2014 Del Skrevet 16. Mai 2014 Det er lov å drite i euforia 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 19. Mai 2014 Del Skrevet 19. Mai 2014 http://www.stabak.no/news/article/1xwa14l5krjss1wi6vd3ye6ptk/title/fem-pa-gata-om-stabaek Folket har tro på De Blaa og jeg har fått litt mer tro på hjemmesiden! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 20. Mai 2014 Del Skrevet 20. Mai 2014 http://www.stabak.no/news/article/wgy3a4laqyww1x1za1z179v4x/title/ukens-profil-morten-thorsby Fint at Hilde ikke sliter seg helt ut med lange artikler da. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 20. Mai 2014 Del Skrevet 20. Mai 2014 http://www.stabak.no/news/article/wgy3a4laqyww1x1za1z179v4x/title/ukens-profil-morten-thorsby Fint at Hilde ikke sliter seg helt ut med lange artikler da. Kort og konsist. Hovedessensen var tatt med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 20. Mai 2014 Del Skrevet 20. Mai 2014 http://www.stabak.no/news/article/wgy3a4laqyww1x1za1z179v4x/title/ukens-profil-morten-thorsby Fint at Hilde ikke sliter seg helt ut med lange artikler da. sånn var det i forrige uke også men video kom opp etterhvert, så det er bare å være tålmodig litt til. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 20. Mai 2014 Del Skrevet 20. Mai 2014 Se der var videon oppe ja 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 20. Mai 2014 Del Skrevet 20. Mai 2014 Fin lyd på Thorsby-intervjuet, men lyden på "Bob's corner" er så lav at jeg sliter med å oppfatte de fleste ordene. Det blir litt for dumt når han faktisk sitter der med en mikrofon. Jeg regner med at dette er så enkelt som å bruke et sekund på å stille gain, altså justere inngangsnivået, på selve kameraet. I nåværende form framstår intervjuet som regelrett dårlig håndverk. Hva er beste måten for å formidle dette til den/de ansvarlige uten å tråkke noen for hardt på tærne? Utover det synes jeg innholdet på hjemmesiden har blitt bedre den siste tiden. Det er jo bra. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 20. Mai 2014 Del Skrevet 20. Mai 2014 Fin lyd på Thorsby-intervjuet, men lyden på "Bob's corner" er så lav at jeg sliter med å oppfatte de fleste ordene. Det blir litt for dumt når han faktisk sitter der med en mikrofon. Jeg regner med at dette er så enkelt som å bruke et sekund på å stille gain, altså justere inngangsnivået, på selve kameraet. I nåværende form framstår intervjuet som regelrett dårlig håndverk. Hva er beste måten for å formidle dette til den/de ansvarlige uten å tråkke noen for hardt på tærne? Utover det synes jeg innholdet på hjemmesiden har blitt bedre den siste tiden. Det er jo bra. Send en mail til hilde.have@stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 20. Mai 2014 Del Skrevet 20. Mai 2014 Du kan også presisere det at det bare er lyd i den ene kanalen. Det kom ikke noe lyd ut av høytaleren på min iphone, måtte plugge i plugger for å få lyd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 20. Mai 2014 Del Skrevet 20. Mai 2014 Jeg sendte en e-post til Hilde Håve. Jeg skal se om jeg finner mer om dette. Vi får se hva som skjer. Vi får se. Mvh 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mai 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mai 2014 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 20. Mai 2014 Del Skrevet 20. Mai 2014 Støttes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 20. Mai 2014 Del Skrevet 20. Mai 2014 Sukk... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fotografen 583 Del Skrevet 21. Mai 2014 (endret) Del Skrevet 21. Mai 2014 (endret) .......... Kvaliteten på bildene blir noe redusert når de ligger på hjemmesiden, så hvis noen av fotografene våre leser her inne (og det tror jeg de gjør! ) : Last opp bildene i PNG-format. Da komprimeres de ikke av serveren. For artikkelbilder kan det være lurt å croppe til 16:9 på forhånd, Hammer er for eksempel litt for langt oppe på bildet som er på forsiden nå. Jeg pleide å laste opp i 1280x720px, men i artikler trenger man strengt tatt kun 628px bredde. Anyways. Keep up the good work! Takk for gode tips - det er notert, prøver neste gang og der var første bilde i png format levert til testing - så får vi bare håpe..... Endret 21. Mai 2014 av Fotografen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 21. Mai 2014 Del Skrevet 21. Mai 2014 Så forresten at det var Lars Hjorth som filmet da Espen gjorde sine intervjuet i går kveld. Ingen kan nekte for at vi har en slank og flat organisasjon i Stabæk. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mai 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mai 2014 Veldig bra med videointervju rett etter kamp, med fin bakgrunn - og en egen video av SS. Takk for det. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 22. Mai 2014 Del Skrevet 22. Mai 2014 Har noen mer info om akademiet i Elfenbenkysten enn det Pål la fram på nettsiden? Kunne tenkt meg litt mer info om stabæk sin Rolle/avtale med dette akademiet.For eksempel hadde det vært interessant å vite hva vi får igjen for sammarbeidet: eg. om vi Har førsterett på eller eierandel i spillerne der nede etc.Hjelper vi til med annet enn å "scoute spillere – følge opp spillere og trenere – og implementere Stabæks spillestil og utviklingsmodell"?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. Mai 2014 (endret) Del Skrevet 22. Mai 2014 (endret) Har noen mer info om akademiet i Elfenbenkysten enn det Pål la fram på nettsiden? Kunne tenkt meg litt mer info om stabæk sin Rolle/avtale med dette akademiet. For eksempel hadde det vært interessant å vite hva vi får igjen for sammarbeidet: eg. om vi Har førsterett på eller eierandel i spillerne der nede etc. Hjelper vi til med annet enn å "scoute spillere – følge opp spillere og trenere – og implementere Stabæks spillestil og utviklingsmodell"?? Mye av dette ble forklart på medlemsmøtet. En av grunnene til at det ikke refereres fra disse møtene er at vi sliter med oppmøtet. Enkelte ganger er det pinlig få supportere som tar seg bryet med å møte opp. Den dagen det er stappfullt på Blaa (som da vi hadde Janne i januar 2005 og Nannskog i april 2005), da kan vi etter mitt syn går ut med et referat. Endret 22. Mai 2014 av Slum 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 22. Mai 2014 Del Skrevet 22. Mai 2014 Høres helt ulogisk ut for meg. Er det ikke nå når det er få der at man bør referere, for å vise folk hva man går glipp av? Sånn det er nå, hvis man ikke har vært på et slikt møte, aner man jo ikke hvor informativt det egentlig er. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 22. Mai 2014 (endret) Del Skrevet 22. Mai 2014 (endret) Har noen mer info om akademiet i Elfenbenkysten enn det Pål la fram på nettsiden? Kunne tenkt meg litt mer info om stabæk sin Rolle/avtale med dette akademiet. For eksempel hadde det vært interessant å vite hva vi får igjen for sammarbeidet: eg. om vi Har førsterett på eller eierandel i spillerne der nede etc. Hjelper vi til med annet enn å "scoute spillere – følge opp spillere og trenere – og implementere Stabæks spillestil og utviklingsmodell"?? Mye av dette ble forklart på medlemsmøtet. En av grunnene til at det ikke refereres fra disse møtene er at vi sliter med oppmøtet. Enkelte ganger er det pinlig få supportere som tar seg bryet med å møte opp. Den dagen det er stappfullt på Blaa (som da vi hadde Janne i januar 2005 og Nannskog i april 2005), da kan vi etter mitt syn går ut med et referat. Det henger jo ikke på greip, I henhold til en sak som blir lagt ut på klubbens offisielle hjemmesider er det veldig rart med ett referatforbud fra ett medlemsmøte, som noen/mange ikke har mulighet til å møte opp på av forskjellige grunner. min for eksempel er bosted i utlandet. Da kunne faktisk klubben holdt seg for gode til å legge ut A på hjemmesiden om det er slik at man ikke kan fortelle B. Eller lagt inn i artikkelen: for å høre mer, kom på Stabæk Support sitt medlemsmøtet førstkommende torsdag. Så jeg vil fortsatt høre mer utfyllende om dette sammarbeidet, og det er det sikkert flere som også vil. Endret 22. Mai 2014 av blaasoldat 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 22. Mai 2014 Del Skrevet 22. Mai 2014 På dette forumet kan hvem som helst registrere en bruker, legges info som ikke et ment for andre enn medlemmer ut her så er hele poenget med et MEDLEMSMØTE borte. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. Mai 2014 Del Skrevet 22. Mai 2014 Jeg har ennå ikke møtt er person som jevnlig deltar på medlemsmøte som er for at det legges ut referet fra disse møtene. Kritikerne er folk som ikke er tilstede, naturlig nok. Velkommen til neste møte, det er bare å møte opp! Medlemskap i Stabæk Support er et krav. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 22. Mai 2014 Del Skrevet 22. Mai 2014 Det fyR skriver. Mye av infoen vi får på medlemsmøtet, får vi nettopp fordi de stoler på at infoen forblir hos de fremmøtte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. Mai 2014 (endret) Del Skrevet 22. Mai 2014 (endret) Høres helt ulogisk ut for meg. Er det ikke nå når det er få der at man bør referere, for å vise folk hva man går glipp av? Sånn det er nå, hvis man ikke har vært på et slikt møte, aner man jo ikke hvor informativt det egentlig er. Vi har hatt medlemsmøter i Stabæk Support siden september/oktober i år 2000, altså snart 14 år, og vi har skaffet oss en viss erfaring. De gangene vi har lagt ut referat har ikke hjulpet på oppmøtet. Du er velkommen på neste møte! Endret 22. Mai 2014 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 23. Mai 2014 Del Skrevet 23. Mai 2014 Høres helt ulogisk ut for meg. Er det ikke nå når det er få der at man bør referere, for å vise folk hva man går glipp av? Sånn det er nå, hvis man ikke har vært på et slikt møte, aner man jo ikke hvor informativt det egentlig er. Dersom det legges ut referat hver gang gir det folk enda mindre grunn til å møte opp. Dessuten ville mye av infoen aldri blitt delt dersom det var ment for offentligheten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå