Øistein 1 852 Del Skrevet 14. Juni 2014 Del Skrevet 14. Juni 2014 Ikke at det er noe big deal men hva var vitsen med å legge isaksen inn på "lag" pa hjemmesiden. Men bilde av adu og henderson er for mye forlangt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 092 Del Skrevet 14. Juni 2014 Del Skrevet 14. Juni 2014 For en traurig gjeng med bibliotekarer som finnes her inne! Enten er det for lite innhold, eller så er det innhold med skrivefeil. Hva med å konsentrere seg om innholdet. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 092 Del Skrevet 14. Juni 2014 (endret) Del Skrevet 14. Juni 2014 (endret) Edit: dobbelt postering.. Endret 14. Juni 2014 av mbh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 423 Del Skrevet 26. Juni 2014 Del Skrevet 26. Juni 2014 Herlig at Espen Moe er tilbake med klubbnytt! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 423 Del Skrevet 3. Juli 2014 (endret) Del Skrevet 3. Juli 2014 (endret) På hjemmesiden blir folk oppfordret til å møte opp på Nadderud søndag kl1900. Blir førsteomgangen så kjedelig da? Lettelse, der ble det korrigert. Endret 3. Juli 2014 av arni 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Juli 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Juli 2014 Over en time etter at SMS-tikket inn, har klubben ennå ikke klart å fikse artikkel på stabak.no. Noen forsøk har det vært, men de ble fort fjernet igjen fra hjemmesidene. Blant annet pga feilstavelse i url-feltet. Alt er sprekt i Budstikka, så der mistet klubben enda en mulighet til å trekke leserne inn til sfæren av kampbilletter. Bra jobbet. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 15. Juli 2014 Del Skrevet 15. Juli 2014 Var også nå nevnt på tv2 sporten hvor de da refererer til budstikka og ikke til stabak.no om overgangen. Her mistet vi litt medieoppmerksomhet pga klønete offentliggjøring av overgangen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 29. Juli 2014 (endret) Del Skrevet 29. Juli 2014 (endret) SMS fra Stabæk Fotball hvor hovedfokuset er at man kan følge kampen på twitter(!) Endret 29. Juli 2014 av Slum 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 29. Juli 2014 (endret) Del Skrevet 29. Juli 2014 (endret) SMS fra Stabæk Fotball hvor hovedfokuset er at man kan følge kamper på twitter(!)Er jo ingenting som er så spennende som å sitte å vente på en tweet. Men mens jeg venter på neste tweet, så ser jeg kampen på ullevål jeg. Ikke like spennende det da. Endret 29. Juli 2014 av Kittil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Juli 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Juli 2014 Jeg er mot å drive med live-oppdatering på Stabæk sin Twitter-profil. Jeg har ansvar for tweets generelt, en annen person har fått ansvar for live-oppdatering. Jeg mener at 1) kamp skal sees på stadion, 2) Twitter skal brukes til nyheter og informasjon - ikke live-oppdatering, og 3) det finnes mange andre platformer å følge kamper på. En gang i blant kan det derimot være greit med live-oppdatering, men da synes jeg det heller kan kjøres via stabak.no - tenker da spesielt på tilfeller som bortekamper i cupen i Hutteheita hvor VG ikke dekker mer enn scoring, pause og slutt. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 29. Juli 2014 (endret) Del Skrevet 29. Juli 2014 (endret) Helt enig, Maria! Man kan evnt. lage @StabakLIVE el.lign. slik mange andre gjør, for de som er interessert i slikt. For alle andre oppfattes det som SPAM og fører bare til unfollows. Endret 29. Juli 2014 av Jan Fredrik 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 29. Juli 2014 Del Skrevet 29. Juli 2014 Helt enig med dere, det virker som et noe unødvendig tiltak dessverre. Det som er viktig da er nok i såfall å bruke denne oppdateringen til noe som har merverdi, feks noen tanker fra trener el rett før kamp, i pausen og etter kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 30. Juli 2014 Del Skrevet 30. Juli 2014 Ikke mindre enn 52 tweets fra dagens kamp, totalt unødvendig bruk av tid og ressurser! Ja takk til flere intervjuer, artikler på hjemmesiden kontra dette tiltaket! Det verste er å sende en sms om at man kan følge kampen på Twitter, hva med en sms om at det ER kamp, billettpriser etc! Jeg vil ha lagoppstillingen på melding, men alt var vel bedre før.... 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 30. Juli 2014 Del Skrevet 30. Juli 2014 Jeg kom med litt konstruktiv kritikk til medieansvarlig etter gårsdagens live-oppdatering og må si meg veldig fornøyd med utfallet: Jeg fortsetter å oppdatere Stabæk sin twitterprofil som jeg pleier og medieansvarlig oppretter en ny profil som kun benyttes til live-oppdateringer. Yes! Det ble for øvrig påpekt at dette er ment som service for de som ikke kan dra på stadion og ikke en oppfordring om å sitte hjemme. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 30. Juli 2014 Del Skrevet 30. Juli 2014 Jeg kom med litt konstruktiv kritikk til medieansvarlig etter gårsdagens live-oppdatering og må si meg veldig fornøyd med utfallet: Jeg fortsetter å oppdatere Stabæk sin twitterprofil som jeg pleier og medieansvarlig oppretter en ny profil som kun benyttes til live-oppdateringer. Yes! Det ble for øvrig påpekt at dette er ment som service for de som ikke kan dra på stadion og ikke en oppfordring om å sitte hjemme. Score! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 30. Juli 2014 Del Skrevet 30. Juli 2014 Merkelig at hun ikke er klar over at VG Live og TV 2 Sporten allerede dekker folks behov for tekstoppdateringer på kamper som dette. Egen konto eller ei: Det er bortkastet ressursbruk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 30. Juli 2014 Del Skrevet 30. Juli 2014 Merkelig at hun ikke er klar over at VG Live og TV 2 Sporten allerede dekker folks behov for tekstoppdateringer på kamper som dette. Egen konto eller ei: Det er bortkastet ressursbruk. live.budstikka.no er også en favoritt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 30. Juli 2014 Del Skrevet 30. Juli 2014 Merkelig at hun ikke er klar over at VG Live og TV 2 Sporten allerede dekker folks behov for tekstoppdateringer på kamper som dette. Egen konto eller ei: Det er bortkastet ressursbruk. live.budstikka.no er også en favoritt Det er i praksis det samme som TV 2. Oppdateringene kommer fra samme leverandør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 30. Juli 2014 Del Skrevet 30. Juli 2014 Jeg er også i utgangspunktet veldig skeptisk, men hun påstår å ha fått gode tilbakemeldinger på det. Vi får se. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 30. Juli 2014 Del Skrevet 30. Juli 2014 Eneste positive jeg kan se med at Stabæk har egen liveoppdatering er at den er litt mer Stabæk-vennlig og gir et bedre utvalg. Jeg liker selv å følge med på flere tekstoppdateringer de få gangene jeg har gjort det for å se hva forskjellige folk mener om samme situasjon. Alle de som skriver tekstoppdateringer er jo partiske og sympatiserer som regel mer med det ene laget enn det andre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 30. Juli 2014 Del Skrevet 30. Juli 2014 Merkelig at hun ikke er klar over at VG Live og TV 2 Sporten allerede dekker folks behov for tekstoppdateringer på kamper som dette. Egen konto eller ei: Det er bortkastet ressursbruk.live.budstikka.no er også en favoritt Det er i praksis det samme som TV 2. Oppdateringene kommer fra samme leverandør. men det er ikke TV2..... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 30. Juli 2014 Del Skrevet 30. Juli 2014 Hvis man ikke skjønner at 52 tweets i løpet av to timer er spam så skjønner man rett og slett ikke hvordan sosiale medier fungerer.. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 30. Juli 2014 Del Skrevet 30. Juli 2014 Hvis man ikke skjønner at 52 tweets i løpet av to timer er spam så skjønner man rett og slett ikke hvordan sosiale medier fungerer.. Jeg skal innrømme at jeg ikke er noen sosiale medier-ekspert, men er ikke Twitter nettopp ment for raske og ofte hyppige sitater? Det er vel ikke spam om man har Stabæks Twitter-profil åpen i nettleseren og bruker den til å få (Stabæk-vinklede) oppdateringer fra kampen, på samme måte som man gjør med VG live/Nettavisen live osv? Når det er sagt så er jeg enig i at dette ikke høres ut som noe man trenger å bruke krefter på å produsere fra Stabæks side all den tid ressurser er knappe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 30. Juli 2014 Del Skrevet 30. Juli 2014 Skjønner hva du tenker men optimalt sett skal Twitter skal brukes til å gi jevnlig informasjon, kommunisere med fansen og bygge relasjoner. En av de første og viktigste reglene man lærer om bruk av sosiale medier og Twitter er å ikke overbruke, ikke oversvømme nyhetsfeeden til brukerne. Ønsker man å se andre posts enn Stabæk sine i denne perioden er det eneste alternativet å unfollowe. Det er det siste vi ønsker. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 30. Juli 2014 Del Skrevet 30. Juli 2014 Hvorfor høres det ut som at et tog kjører forbi gjennom hele intervjuet med MH? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 070 Del Skrevet 31. Juli 2014 Del Skrevet 31. Juli 2014 Hnnnnnnngh 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 31. Juli 2014 Del Skrevet 31. Juli 2014 Hnnnnnnngh stabak.jpg "Magne HOseth blri Stabækspiller." Er det mulig? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nonmollaremai 136 Del Skrevet 31. Juli 2014 Del Skrevet 31. Juli 2014 krokretur erneo rditt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 5. August 2014 Del Skrevet 5. August 2014 Jeg skulle lese Ingos blogg tidligere i dag, og åpnet et nytt vindu. Der foreslås automatisk de 10 hjemmesidene jeg har besøkt flittigst, og blant disse 10 var det 5 fotballsider (deriblant budstikka, som jeg nesten utelukkende leser fotballnyheter i). Men ikke stabak.no. Jeg innser at jeg har nærmest slutte å lese på denne sida. Tidligere var den satt som startside, og jeg var ofte innom "bare for å sjekke". Men nå er jeg nesten aldri innom. Bare en liten refleksjon. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 5. August 2014 Del Skrevet 5. August 2014 Jeg synes innholdet har blitt betraktelig bedre i det siste, men selve plattformen er veldig uoversiktlig og rotete. I noen tilfeller går pent design på bekostning av funksjonalitet. Men i dette tilfellet er siden hverken pen eller funksjonell. Jeg kan ikke fatte at dette er det beste et "profesjonelt" selskap klarer å komme opp med. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå