Slum 12 843 Del Skrevet 17. August 2014 Del Skrevet 17. August 2014 Rolig nå Posse. Kanskje du tråkker noen forumbrukere på tærne som mener dette bare er bagateller. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 17. August 2014 Del Skrevet 17. August 2014 Ingenting er vel så morsomt som å være førstemann til å gå i skyttergraven, Slum? :-) Ang bildet til Posse: det der var bare helt latterlig måte å svare på fra stabak.nos side. Helt uakseptabelt. Jeg skal prøve å gjøre noen fremstøt mot Hilde Håve, så blir dette forhåpentligvis litt bedre snart... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. August 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. August 2014 Det som gjør ting litt ekstra kjipt er at folk som påpeker disse feilene ikke akkurat får en profesjonell tilbakemelding fra klubbens offisielle ansikt. Forøvrig; feilen er IKKE rettet, 2 dager etter den ble påpekt. Men edesberg må kanskje ta en telefon først..? Så de hadde tid til å kommentere dette men ikke endre navnet? Bra de riktige tingene prioriteres 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. August 2014 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. August 2014 (endret) Ingenting er vel så morsomt som å være førstemann til å gå i skyttergraven, Slum? :-) Ang bildet til Posse: det der var bare helt latterlig måte å svare på fra stabak.nos side. Helt uakseptabelt. Jeg skal prøve å gjøre noen fremstøt mot Hilde Håve, så blir dette forhåpentligvis litt bedre snart... Lykke til. Ikke hold pusten. Jeg hadde tidligere stabak.no som startside, men de siste månedene har vært så bekmørke at jeg knapt orker å være innom. Dette handler ikke om "skyttergraver". Det handler om rettskriving, 2014 og webansvar for en stor bedrift som lever av følgere, fans og det å selge billetter.. Når du ansetter noen som en del av en administrasjon du kan telle på to hender UTEN å lyse ut stillingen forventer jeg kompetanse veldig langt utover det som leveres. Jeg aner ikke om dette handle om vennskap, kjærlighet, sex eller noe annet, men at vi har ansatt noen som leverer så elendig på web, nyheter og sosiale medier stiller jeg meg fullstendig uforstående til. Folk bitcher på Henderson. Jada, han har levert svakt og er kontinuerlig skada. Men stabak.no leverer selvmål stort sett hver gang det legges ut noe. Uholdbart. Endret 17. August 2014 av Hr. Smith 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. August 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. August 2014 Hvorfor jobber Hilde Håve i Stabæk og hvorfor ble stillingen aldri utlyst? Og hvordan går det med han som ansatte henne, Lars Hjort? Stille fra den kanten i det siste. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bjørk 306 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. August 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. August 2014 Hvorfor jobber Hilde Håve i Stabæk og hvorfor ble stillingen aldri utlyst? Og hvordan går det med han som ansatte henne, Lars Hjort? Stille fra den kanten i det siste. Slapp av a. Det er bare å ta en telefon, så kan dere ta en prat om det. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ForzaSTB 5 Del Skrevet 18. August 2014 Del Skrevet 18. August 2014 Hilde Håve beskriver sin jobb på Linkedin: I Stabæk Fotball er jeg ansvarlig for at all ekstern og intern kommunikasjon bygger opp om Stabæks verdier, og styrker klubbens kultur- og omdømmebygging. Jeg sørger for å profesjonalisere kommunikasjonsarbeidet gjennom klare informasjonsstrukturer og entydige arbeidsprosesser. Jeg er talsperson overfor presse og media samt at jeg styrer innsalget av aktuelle saker til media og er pressens primærkontakt. Som ansvarlig redaktør for Stabak.no er innholdsproduksjon (tekst, video og foto) samt videreutvikling av nettsiden en stor del av den varierte arbeidsdagen. Jeg har også det overordnede ansvaret for klubbens tilstedeværelse i sosiale medier og å sørge for en effektiv utnyttelse av sosiale medier som en viktig kommunikasjonskanal. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 18. August 2014 Del Skrevet 18. August 2014 Hilde Håve beskriver sin jobb på Linkedin: I Stabæk Fotball er jeg ansvarlig for at all ekstern og intern kommunikasjon bygger opp om Stabæks verdier, og styrker klubbens kultur- og omdømmebygging. Jeg sørger for å profesjonalisere kommunikasjonsarbeidet gjennom klare informasjonsstrukturer og entydige arbeidsprosesser. Jeg er talsperson overfor presse og media samt at jeg styrer innsalget av aktuelle saker til media og er pressens primærkontakt. Som ansvarlig redaktør for Stabak.no er innholdsproduksjon (tekst, video og foto) samt videreutvikling av nettsiden en stor del av den varierte arbeidsdagen. Jeg har også det overordnede ansvaret for klubbens tilstedeværelse i sosiale medier og å sørge for en effektiv utnyttelse av sosiale medier som en viktig kommunikasjonskanal. God humor 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. August 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. August 2014 OK, det holder folkens. En ting er kritikk av nettsiden, en annen er ren mobbing av enkeltpersoner. Dette er i ferd med å bli ufint. 26 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 18. August 2014 Del Skrevet 18. August 2014 Savner styreleders uke! Den siste var fra 26/06/14. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 18. August 2014 Del Skrevet 18. August 2014 Jeg er helt enig med sincus i at det holder med kritikk nå, uansett hvor velfortjent den måtte være. Jeg vil derfor påpeke at det ikke var en eneste trykkfeil (som jeg så i farta) i hennes beskrivelse fra linkedin. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 18. August 2014 Del Skrevet 18. August 2014 Jeg er helt enig med sincus i at det holder med kritikk nå, uansett hvor velfortjent den måtte være. Jeg vil derfor påpeke at det ikke var en eneste trykkfeil (som jeg så i farta) i hennes beskrivelse fra linkedin. Hun har vel leid i en tidligere NRK-journalist for å skrive den. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. August 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. August 2014 Jeg husker en foreleser på en norsk høyskole fikk jobben blant annet fordi han hadde laget en film som ble solgt i 40 000 eksemplarer. Det var han og kompisene som dro på fisketur, og den ble delt ut gratis med et fiskeblad - opplag 40 000. Så det å få noe som ikke er så flott til å høres flott ut, dét er en kunst. Dessverre har ikke den samme formen for profesjonalitet smittet fra Linkedin til Stabak.no. Uten å oppfordre til personkritikk forøvrig, hvis min fiktive sydhavsøydiktator ansatte en tannlege som ikke kunne reparere hull, ville jeg nok ikke sluttet å klage etter en stund. Jeg har jo fortsatt masse hull i tenna, og det blir flere - tannlegen kan hverken bore eller børste. De fylles ikke av sydhavsøytannlegens blomstrende og ortografisk imponerende Linkedinprofil. Og det gjør vondt, hver dag. Så kan man filosofere om man vil fortsette å trøste seg i det stille med loff med sirup på - eller om børsten skal komme og rydde opp litt. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nonmollaremai 136 Del Skrevet 19. August 2014 Del Skrevet 19. August 2014 ...alt er bare trist og leit... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 19. August 2014 Del Skrevet 19. August 2014 Jeg husker en foreleser på en norsk høyskole fikk jobben blant annet fordi han hadde laget en film som ble solgt i 40 000 eksemplarer. Det var han og kompisene som dro på fisketur, og den ble delt ut gratis med et fiskeblad - opplag 40 000. Så det å få noe som ikke er så flott til å høres flott ut, dét er en kunst. Dessverre har ikke den samme formen for profesjonalitet smittet fra Linkedin til Stabak.no. Uten å oppfordre til personkritikk forøvrig, hvis min fiktive sydhavsøydiktator ansatte en tannlege som ikke kunne reparere hull, ville jeg nok ikke sluttet å klage etter en stund. Jeg har jo fortsatt masse hull i tenna, og det blir flere - tannlegen kan hverken bore eller børste. De fylles ikke av sydhavsøytannlegens blomstrende og ortografisk imponerende Linkedinprofil. Og det gjør vondt, hver dag. Så kan man filosofere om man vil fortsette å trøste seg i det stille med loff med sirup på - eller om børsten skal komme og rydde opp litt. Det kommer vel litt an på hva slags børst man bruker, eller kanskje heller hvor mye. Med nok børst vil du ikke bry deg om disse feilene lenger, da er det kun Stabæk-seiere som er av betydning! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 19. August 2014 Del Skrevet 19. August 2014 Jeg husker en foreleser på en norsk høyskole fikk jobben blant annet fordi han hadde laget en film som ble solgt i 40 000 eksemplarer. Det var han og kompisene som dro på fisketur, og den ble delt ut gratis med et fiskeblad - opplag 40 000. Så det å få noe som ikke er så flott til å høres flott ut, dét er en kunst. Dessverre har ikke den samme formen for profesjonalitet smittet fra Linkedin til Stabak.no. Uten å oppfordre til personkritikk forøvrig, hvis min fiktive sydhavsøydiktator ansatte en tannlege som ikke kunne reparere hull, ville jeg nok ikke sluttet å klage etter en stund. Jeg har jo fortsatt masse hull i tenna, og det blir flere - tannlegen kan hverken bore eller børste. De fylles ikke av sydhavsøytannlegens blomstrende og ortografisk imponerende Linkedinprofil. Og det gjør vondt, hver dag. Så kan man filosofere om man vil fortsette å trøste seg i det stille med loff med sirup på - eller om børsten skal komme og rydde opp litt. Det kommer vel litt an på hva slags børst man bruker, eller kanskje heller hvor mye. Med nok børst vil du ikke bry deg om disse feilene lenger, da er det kun Stabæk-seiere som er av betydning! Men når man f.eks taper mot oDD, hjelper det ikke så mye med børst heller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 19. August 2014 Del Skrevet 19. August 2014 Ser 2.laget spilte mot Egersud.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 19. August 2014 Del Skrevet 19. August 2014 Intervjuet med Bob som ble lagt ut på stabak.no i dag holder en standard jeg ønsker skal være normalen på klubbens hjemmesider. En fryd å se/høre på. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 19. August 2014 Del Skrevet 19. August 2014 Videoen med Gurpreet er også bra, både teknisk og innholdsmessig. http://www.stabak.no/news/article/1c7aksfpc5xdb1ip7uguaz5psn/title/Ny%20keeper%20inn%20i%20%20troppen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 19. August 2014 Del Skrevet 19. August 2014 Gode videointervjuer den siste dagen, det er slik vi ønsker det videre! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 19. August 2014 (endret) Del Skrevet 19. August 2014 (endret) Intervjuet med Bob som ble lagt ut på stabak.no i dag holder en standard jeg ønsker skal være normalen på klubbens hjemmesider. En fryd å se/høre på. Veldig fint. Ikke så farlig om det bare er miclyd i venstre kanal, viktigst at de faktisk har fått på en mygg og eliminert mye av romklangen. Og et penere utsnitt enn to oppreiste menn ved siden av hverandre. Heia Oddbjørn! Endret 19. August 2014 av Posse 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza 357 Del Skrevet 21. August 2014 (endret) Del Skrevet 21. August 2014 (endret) Er reklamen noe som har kommet nå i det siste på videoene? Fint hvis vi tjener brukbart med penger på det, men bånn i bøtta hvis det er snakk om småpenger. Endret 21. August 2014 av Forza Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 21. August 2014 Del Skrevet 21. August 2014 Er reklamen noe som har kommet nå i det siste på videoene? Fint hvis vi tjener brukbart med penger på det, men bånn i bøtta hvis det er snakk om småpenger. Jeg kjenner ikke tallene på dette, men det jeg har fått høre av ulike kilder er at det tjenes veldig lite og selges dårlig med annonser på "fellesplattformen". Personlig synes jeg det er en uheldig utvikling å bevege seg mot tvungen annonse og innhold bak betalingsmur. Dere ser i lenkene til videoene at det står "free"? Vel, dét trenger ikke vare evig. Samtidig skal nok nivået litt opp før man prøver å ta betalt for innhold på Stabak.no. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 21. August 2014 Del Skrevet 21. August 2014 Hvor lenge var det denne avtalen med Perform var signert for? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 22. August 2014 Del Skrevet 22. August 2014 http://m.stabak.no/news/id/1qk31j57fa7t81fx4k9ztd8en4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Del Skrevet 23. August 2014 Del Skrevet 23. August 2014 Topp leveranser fra Marienlyst i dag. Mye, kjapt og ordentlig. Bra!!! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 23. August 2014 Del Skrevet 23. August 2014 Veldig bra med filming rett etter kampslutt! Neste gang vil jeg gjerne ha den horisontalt, så den kan fylle tv-en bedre Det er et par litt morsomme folk der. Foreslår at klubben lager en løsning der supporterne kan sende inn bilder fra tribunen fortløpende også, slik at det er enda flere muligheter når man er én person med kamera. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 24. August 2014 Del Skrevet 24. August 2014 Jeg har ikke vært inne på http://partner.stabak.no/ på en stund, så det kan være greit å oppdatere seg på hvilke bedrifter man bør være litt mer lojale mot. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. August 2014 Del Skrevet 24. August 2014 Shit. Så ikke Ringnes på listen. Ikke Onkel Blaa heller. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 27. August 2014 Del Skrevet 27. August 2014 Jeg har ikke vært inne på http://partner.stabak.no/ på en stund, så det kan være greit å oppdatere seg på hvilke bedrifter man bør være litt mer lojale mot. Ny hovedpartner er lagt ut ser jeg. Velkommen til Barracuda! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå