Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ingenting er vel så morsomt som å være førstemann til å gå i skyttergraven, Slum? :-)

Ang bildet til Posse: det der var bare helt latterlig måte å svare på fra stabak.nos side. Helt uakseptabelt. Jeg skal prøve å gjøre noen fremstøt mot Hilde Håve, så blir dette forhåpentligvis litt bedre snart...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hilde Håve beskriver sin jobb på Linkedin:

I Stabæk Fotball er jeg ansvarlig for at all ekstern og intern kommunikasjon bygger opp om Stabæks verdier, og styrker klubbens kultur- og omdømmebygging. Jeg sørger for å profesjonalisere kommunikasjonsarbeidet gjennom klare informasjonsstrukturer og entydige arbeidsprosesser. Jeg er talsperson overfor presse og media samt at jeg styrer innsalget av aktuelle saker til media og er pressens primærkontakt. Som ansvarlig redaktør for Stabak.no er innholdsproduksjon (tekst, video og foto) samt videreutvikling av nettsiden en stor del av den varierte arbeidsdagen. Jeg har også det overordnede ansvaret for klubbens tilstedeværelse i sosiale medier og å sørge for en effektiv utnyttelse av sosiale medier som en viktig kommunikasjonskanal.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hilde Håve beskriver sin jobb på Linkedin:

I Stabæk Fotball er jeg ansvarlig for at all ekstern og intern kommunikasjon bygger opp om Stabæks verdier, og styrker klubbens kultur- og omdømmebygging. Jeg sørger for å profesjonalisere kommunikasjonsarbeidet gjennom klare informasjonsstrukturer og entydige arbeidsprosesser. Jeg er talsperson overfor presse og media samt at jeg styrer innsalget av aktuelle saker til media og er pressens primærkontakt. Som ansvarlig redaktør for Stabak.no er innholdsproduksjon (tekst, video og foto) samt videreutvikling av nettsiden en stor del av den varierte arbeidsdagen. Jeg har også det overordnede ansvaret for klubbens tilstedeværelse i sosiale medier og å sørge for en effektiv utnyttelse av sosiale medier som en viktig kommunikasjonskanal.

God humor

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt enig med sincus i at det holder med kritikk nå, uansett hvor velfortjent den måtte være.

Jeg vil derfor påpeke at det ikke var en eneste trykkfeil (som jeg så i farta) i hennes beskrivelse fra linkedin.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt enig med sincus i at det holder med kritikk nå, uansett hvor velfortjent den måtte være.

Jeg vil derfor påpeke at det ikke var en eneste trykkfeil (som jeg så i farta) i hennes beskrivelse fra linkedin.

Hun har vel leid i en tidligere NRK-journalist for å skrive den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker en foreleser på en norsk høyskole fikk jobben blant annet fordi han hadde laget en film som ble solgt i 40 000 eksemplarer. Det var han og kompisene som dro på fisketur, og den ble delt ut gratis med et fiskeblad - opplag 40 000. Så det å få noe som ikke er så flott til å høres flott ut, dét er en kunst. Dessverre har ikke den samme formen for profesjonalitet smittet fra Linkedin til Stabak.no.

Uten å oppfordre til personkritikk forøvrig, hvis min fiktive sydhavsøydiktator ansatte en tannlege som ikke kunne reparere hull, ville jeg nok ikke sluttet å klage etter en stund. Jeg har jo fortsatt masse hull i tenna, og det blir flere - tannlegen kan hverken bore eller børste. De fylles ikke av sydhavsøytannlegens blomstrende og ortografisk imponerende Linkedinprofil. Og det gjør vondt, hver dag. Så kan man filosofere om man vil fortsette å trøste seg i det stille med loff med sirup på - eller om børsten skal komme og rydde opp litt.

Det kommer vel litt an på hva slags børst man bruker, eller kanskje heller hvor mye. Med nok børst vil du ikke bry deg om disse feilene lenger, da er det kun Stabæk-seiere som er av betydning!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg husker en foreleser på en norsk høyskole fikk jobben blant annet fordi han hadde laget en film som ble solgt i 40 000 eksemplarer. Det var han og kompisene som dro på fisketur, og den ble delt ut gratis med et fiskeblad - opplag 40 000. Så det å få noe som ikke er så flott til å høres flott ut, dét er en kunst. Dessverre har ikke den samme formen for profesjonalitet smittet fra Linkedin til Stabak.no.

Uten å oppfordre til personkritikk forøvrig, hvis min fiktive sydhavsøydiktator ansatte en tannlege som ikke kunne reparere hull, ville jeg nok ikke sluttet å klage etter en stund. Jeg har jo fortsatt masse hull i tenna, og det blir flere - tannlegen kan hverken bore eller børste. De fylles ikke av sydhavsøytannlegens blomstrende og ortografisk imponerende Linkedinprofil. Og det gjør vondt, hver dag. Så kan man filosofere om man vil fortsette å trøste seg i det stille med loff med sirup på - eller om børsten skal komme og rydde opp litt.

Det kommer vel litt an på hva slags børst man bruker, eller kanskje heller hvor mye. Med nok børst vil du ikke bry deg om disse feilene lenger, da er det kun Stabæk-seiere som er av betydning!

Men når man f.eks taper mot oDD, hjelper det ikke så mye med børst heller...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Intervjuet med Bob som ble lagt ut på stabak.no i dag holder en standard jeg ønsker skal være normalen på klubbens hjemmesider.

En fryd å se/høre på.

Veldig fint. Ikke så farlig om det bare er miclyd i venstre kanal, viktigst at de faktisk har fått på en mygg og eliminert mye av romklangen. Og et penere utsnitt enn to oppreiste menn ved siden av hverandre. Heia Oddbjørn!

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er reklamen noe som har kommet nå i det siste på videoene?

Fint hvis vi tjener brukbart med penger på det, men bånn i bøtta hvis det er snakk om småpenger.

Endret av Forza
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er reklamen noe som har kommet nå i det siste på videoene?

Fint hvis vi tjener brukbart med penger på det, men bånn i bøtta hvis det er snakk om småpenger.

Jeg kjenner ikke tallene på dette, men det jeg har fått høre av ulike kilder er at det tjenes veldig lite og selges dårlig med annonser på "fellesplattformen". Personlig synes jeg det er en uheldig utvikling å bevege seg mot tvungen annonse og innhold bak betalingsmur. Dere ser i lenkene til videoene at det står "free"? Vel, dét trenger ikke vare evig.

Samtidig skal nok nivået litt opp før man prøver å ta betalt for innhold på Stabak.no.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra med filming rett etter kampslutt! Neste gang vil jeg gjerne ha den horisontalt, så den kan fylle tv-en bedre :) Det er et par litt morsomme folk der.

Foreslår at klubben lager en løsning der supporterne kan sende inn bilder fra tribunen fortløpende også, slik at det er enda flere muligheter når man er én person med kamera.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabak.no
  • Opprett ny...