Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 30. August 2014 Del Skrevet 30. August 2014 Ny Bob's corner i dag, hvor han trekker frem at Ville løp rett bort til SS for å feire scoringen. Herlig! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 31. August 2014 Del Skrevet 31. August 2014 Imponerende elendig at det ikke er en eneste sak om dagens kamp. Ingen reaksjoner, ingenting?!! Men de ble vel slitne av å oppdatere Twitter under hele kampen! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 31. August 2014 Del Skrevet 31. August 2014 Flittig oppdatering av twitter under kamp er bra, men det bør gjøres på engelsk, og det bør legges ut bilder og andre oppdateringer med fokus på Bob og resten av amerikanerne i tillegg til rene kampoppdateringer. Å se kamper fra Tippeligaen blir litt for sært for de fleste av de mange amerikanere som liker å følge sine landsmenn i europeisk fotball. En twitterkonto skreddersydd for deres interesser ville vært akkurat passe for dem. For oss blir det derimot ganske meningsløst. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 31. August 2014 Del Skrevet 31. August 2014 Flittig oppdatering av twitter under kamp er bra, men det bør gjøres på engelsk, og det bør legges ut bilder og andre oppdateringer med fokus på Bob og resten av amerikanerne i tillegg til rene kampoppdateringer. Å se kamper fra Tippeligaen blir litt for sært for de fleste av de mange amerikanere som liker å følge sine landsmenn i europeisk fotball. En twitterkonto skreddersydd for deres interesser ville vært akkurat passe for dem. For oss blir det derimot ganske meningsløst.Helt enig, sånn som det fremstår i dag virker det totalt bortkastet! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. August 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. August 2014 Imponerende elendig at det ikke er en eneste sak om dagens kamp. Ingen reaksjoner, ingenting?!! Dette burde og kunne vært posten din. Evig klaging på denne twitterkontoen er bare vanvittig irriterende... Hvis du sjekker Stabaklive og ser hvem som står bak er dette en annen tweeter ved navn ojwiig. Ojwiig er kort for Ole Jørgen Wiig. Meg bekjent ikke ansatt i Stabæk fotball, kanskje tweeter han på insj. fra klubben eller så gjør det på eget og for de 243 followers han har. Det er da nok dritt å spa i enn det her. Drit i det, trykk unfollow og irriter deg over ting det er verdt å løfte øyenbrynet for. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 31. August 2014 (endret) Del Skrevet 31. August 2014 (endret) Hva som burde/kunne være, ditt og datt kommer ann på øynene som ser! Det rælet av en hjemmeside vi har pdd. er bare jævlig flaut, vi er Norges 9 beste lag og har en hjemmeside på linje med en klubb i 6.div! Outsource hele driften av hjemmesiden, stabæklars må ha det vondt om dagen! Endret 31. August 2014 av fyR 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Det er faktisk veldig spesielt at man ikke klarer å legge ut et sluttresultat i det minste. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Nå er ting endelig på plass: Stians første tippeligamål Em (sic) frustrerende kveld Høydepunkter Stabæk - Sandnes Ulf Uavgjort mot Sandnes Ulf Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 487 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Hvem er det som gjør intervjuene omdagen? Er denne delen outsourcet allerede? for høres ikke ut som mediesjefen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 1. September 2014 (endret) Del Skrevet 1. September 2014 (endret) Det er faktisk veldig spesielt at man ikke klarer å legge ut et sluttresultat i det minste. Det står her Endret 1. September 2014 av frilin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 EM frustrerende kveld! Nok en gang, det må leses korrektur!!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fornuften 86 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 EM frustrerende kveld! Nok en gang, det må leses korrektur!!! Det er ikke én artikkel uten skrivefeil. Det verste er at det ikke rettes opp heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Nå må vi ha litt tåldomgidhet, det er vaknsleig å skirve alt ritkig på føsrte fosrøk. (det var faktisk vanskeligere enn jeg hadde trodd å skrive så mye feil ) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 EM frustrerende kveld! Nok en gang, det må leses korrektur!!! Det er ikke én artikkel uten skrivefeil. Det verste er at det ikke rettes opp heller. Det er bare å ta en telefon, så snakker dere om det 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 EM frustrerende kveld! Nok en gang, det må leses korrektur!!! Det er ikke én artikkel uten skrivefeil. Det verste er at det ikke rettes opp heller. noen må gå! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Kontaktinformasjonen til samtlige i administrasjonen ligger på stabak.no. Jeg foreslår at man sender en konstruktiv e-post (etter tidligere ønske fra medieansvarlig) - kanskje med hennes leder på kopi? Noe må skje snart, dette er på grensen til pinlig - som Magne Hoseth ville sagt. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 1. September 2014 (endret) Del Skrevet 1. September 2014 (endret) Kanskje alle burde kjøre hver sin telefonkonferanse med hele administrasjonen – da blir det sikkert bedre… Endret 1. September 2014 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Kontaktinformasjonen til samtlige i administrasjonen ligger på stabak.no. Jeg foreslår at man sender en konstruktiv e-post (etter tidligere ønske fra medieansvarlig) - kanskje med hennes leder på kopi? Noe må skje snart, dette er på grensen til pinlig - som Magne Hoseth ville sagt. Det burde ikke være nødvendig! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Én ting er ihvertfall sikkert; Hverken medieansvarlig eller hennes sjef leser i denne tråden. De anerkjenner den ikke fordi folk "skjuler seg bak anonyme brukernavn". 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Én ting er ihvertfall sikkert; Hverken medieansvarlig eller hennes sjef leser i denne tråden. De anerkjenner den ikke fordi folk "skjuler seg bak anonyme brukernavn". For et tullete argument. Jeg ser det som en selvfølge at en medieanvarlig i Stabæk følger med på hva som skjer på et godt brukt diskusjonsforum for Stabæk. Da StabækLars var sjef bruke han forumet blant annet til å svare på spørsmål fra andre forumbrukere. Det fungerte perfekt, og jeg er sikker på at StabækLars ikke kjente identiteten til mange av brukerne. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Jeg synes denne tråden begynner å bli ganske pinlig også. Hvor mange ganger må den samme kritikken om de samme tinga, med den samme sarkastiske tonen gjentas fra de samme folka hver uke? Fra retningslinjene: «5. Vi anbefaler at du stiller deg selv dette spørsmålet før du poster: Tilfører jeg noe nytt til diskusjonen?» Greit, mange er lei av slurv, og jeg har selv kritisert nettsiden et par ganger de siste årene. Men når det ikke fører til en forbedring bør man heller forsøke en annen approach fremfor å poste det samme på nytt uka etter. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Hvilken approach foreslår du? Virker jo som om alle er prøvd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Jeg hadde møte med Hilde, og ikke en gang de konkrete tiltakene vi ble enige om ble fulgt opp. Selv ikke etter purring. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. September 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. September 2014 Én ting er ihvertfall sikkert; Hverken medieansvarlig eller hennes sjef leser i denne tråden. De anerkjenner den ikke fordi folk "skjuler seg bak anonyme brukernavn". For et tullete argument. Jeg ser det som en selvfølge at en medieanvarlig i Stabæk følger med på hva som skjer på et godt brukt diskusjonsforum for Stabæk. Da StabækLars var sjef bruke han forumet blant annet til å svare på spørsmål fra andre forumbrukere. Det fungerte perfekt, og jeg er sikker på at StabækLars ikke kjente identiteten til mange av brukerne. Det er absolutt et tullete argument. Og Tusjen, det har jo vitterlig vært prøvd en rekke andre tilnærminger her. Fra å være styremedlem i klubben i et års tid med sterk deltakelse i mediebiten, initiativ til å produsere materiale selv, tilby opplæring av alle slag, en rekke mail og nå sist Jan Fredrik som leverte et helhjertet forsøk, med personlig oppmøte og diplomati - uten forandring. Det er ingen tvil om at tilstedeværelse på vår viktigste kommunikasjonskanal for Stabæksupportere ville gitt enormt med konstruktive tilbakemeldinger, idébank til nye påfunn, frivillige som kan skrive innhold osv. Men de velger å ikke bruke denne kanalen, og vi kan ikke tvinge dem. Det betyr imidlertid ikke at folk holder kjeft når slurvet fortsetter. Skal man nå ut til oss, må man kommunisere med oss, og den kommunikasjonen skjer her. Den er til og med helt gratis, og døgnåpen. Hvis jeg hadde vært bedriftsleder og hadde muligheten til å nå ut til et slikt forum med aktive kunder... Åh, hvilken kremsituasjon. Men det er jo noen som ikke liker krem. På siden av dette, dog fortsatt relatert; Onkel Blaa lurer på hvordan de kan få flere besøkende før og etter match. Den mest åpenbare tilbakemeldingen de får av oss er at de må være synlige på forumet. Hadde de bare vært halvparten så aktive som Herman, som utviser en enorm kompetanse i nettverksbygging, engasjement og kommunikasjon, hadde ting antakelig sett veldig annerledes ut. Flekken har hatt 70% økning i billettsalget etter at folk som Herman tok over. Og antakelig har mye av disse utstrakte antennene ført til at driverne er godt informert om hva kundene vil ha, og kundene oppretter et bånd med stedet når de blir lyttet til. Er det overførbart til en fotballklubb, spør du kanskje? Jeg håper egentlig du ikke spør, for svaret er helt opplagt. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Jeg hadde møte med Hilde, og ikke en gang de konkrete tiltakene vi ble enige om ble fulgt opp. Selv ikke etter purring. Kan du utdype? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Kom akkurat en post på Instagram kontoen, hvor de ber om innspill på hjemmesiden... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Kom akkurat en post på Instagram kontoen, hvor de ber om innspill på hjemmesiden... Den Instagram-kontoen er ingen offisiell side, kun en fanside hvor de ber om tips på hva slags type bilder de skal legge ut i fremtiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Kom akkurat en post på Instagram kontoen, hvor de ber om innspill på hjemmesiden... Det er vel bare en fan-page? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Aha, my bad.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 1. September 2014 Del Skrevet 1. September 2014 Jeg vet godt hva som er forsøkt og av hvem. All ære til dere for det, og det er absurd og trist at situasjonen likevel er som den er. Jeg er bare lei av å lese det samme gnålet i denne tråden hver uke. Dels fordi jeg blir flau og helst ikke vil vite, dels fordi jeg skjønner at det er fånyttes å si fra her, og litt fordi sarkasmen ikke er morsom lenger. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå