Posse 21 093 Del Skrevet 7. Desember 2015 Del Skrevet 7. Desember 2015 Jeg skjønner at en trener, gitt et scenario der han har blitt angrepet, reagerer på at klubben er blomstrende positive til Lars' avgang og ikke nevner denne saken med et ord. Men jeg skjønner også at Moe & Jacobsen styrer unna å gi tabloidmedia mat. Jeg håper dog det er hold i det de sier om at alle parter er skikkelig ivaretatt, vi trenger IKKE en episode til der noen føler seg frosset ut av klubben etter en hendelse. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 7. Desember 2015 (endret) Del Skrevet 7. Desember 2015 (endret) Moe og kompani kunne vel hatt en litt mer avbalansert pressemelding enn den de presterte på trykk. Det ville alle parter vært tjent med. Tror dessverre ikke siste ord er sagt i denne saken. Endret 7. Desember 2015 av Nr14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 7. Desember 2015 Del Skrevet 7. Desember 2015 Jeg ville ikke blitt overrasket om ordlyden i pressemeldingen er et resultat av forhandlinger mellom partene. Gitt at treneren uansett var på vei bort, hadde det ingen hensikt for klubben å protestere på den ordlyden man endte opp med. Det viktigste er vel at vi er kvitt Hjorth og at han forhåpentligvis ikke kommer til å gjøre ytterligere skade på klubbens renommé, frivillige, supportere og andre. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 8. Desember 2015 (endret) Del Skrevet 8. Desember 2015 (endret) Lars Hjorth bekrefter basketak i Stabæks lokaler: – Selvfølgelig en del av avgjørelsen om å slutte Hjorth mener at det ville vært mulig å fortsette i stillingen, til tross for basketaket med en trener i klubben. – Jeg føler at min tid i Stabæk er «mission complete». Jeg kom inn på et tidspunkt hvor få ville ta i et tak, og det var stor belastning på alle som jobbet i klubben. Jeg tok jobben ingen ville ha, og jobbet mine åtte første måneder på dugnad. Totalt sett har dette vært en kjempeopplevelse. Min baby i klubben har vært akademiet, og fasit nå er at vi har to nye kunstgressmatter og et helt unikt samarbeid med AC Milan som gjør at akademiet ser ut slik det gjør i dag. For å si det slik: Stabæk har vært mer enn bare Bob Bradley de siste to årene, sier Hjorth. Endret 8. Desember 2015 av Slum 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Desember 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Desember 2015 Å nei, Slum! Hvorfor måtte du poste det. Nå må klubben nok en gang utsette alle sponsormøtene til i morgen. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 8. Desember 2015 Del Skrevet 8. Desember 2015 Lars Hjorth bekrefter basketak i Stabæks lokaler: – Selvfølgelig en del av avgjørelsen om å slutte Hjorth mener at det ville vært mulig å fortsette i stillingen, til tross for basketaket med en trener i klubben. – Jeg føler at min tid i Stabæk er «mission complete». Jeg kom inn på et tidspunkt hvor få ville ta i et tak, og det var stor belastning på alle som jobbet i klubben. Jeg tok jobben ingen ville ha, og jobbet mine åtte første måneder på dugnad. Totalt sett har dette vært en kjempeopplevelse. Min baby i klubben har vært akademiet, og fasit nå er at vi har to nye kunstgressmatter og et helt unikt samarbeid med AC Milan som gjør at akademiet ser ut slik det gjør i dag. For å si det slik: Stabæk har vært mer enn bare Bob Bradley de siste to årene, sier Hjorth. At det er mulig å være så høy på seg selv. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 8. Desember 2015 (endret) Del Skrevet 8. Desember 2015 (endret) For en utrolig dust. Mannen må jo ha selvinnsikt på størrelse med en ert. Endret 8. Desember 2015 av smart 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 8. Desember 2015 Del Skrevet 8. Desember 2015 Døyr fe, døyr frender... Det er kanskje ikke helt unaturlig at man vil legge til at man faktisk har levert og fått til noe, når det ligger an til at ditt laveste punkt skal få definere hele ettermælet. Og som vi ser på reaksjonene er det kanskje ikke så lett for klubben å rose fyren så mye om dagen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 8. Desember 2015 Del Skrevet 8. Desember 2015 Lars Hjorth bekrefter basketak i Stabæks lokaler: – Selvfølgelig en del av avgjørelsen om å slutte Hjorth mener at det ville vært mulig å fortsette i stillingen, til tross for basketaket med en trener i klubben. – Jeg føler at min tid i Stabæk er «mission complete». Jeg kom inn på et tidspunkt hvor få ville ta i et tak, og det var stor belastning på alle som jobbet i klubben. Jeg tok jobben ingen ville ha, og jobbet mine åtte første måneder på dugnad. Totalt sett har dette vært en kjempeopplevelse. Min baby i klubben har vært akademiet, og fasit nå er at vi har to nye kunstgressmatter og et helt unikt samarbeid med AC Milan som gjør at akademiet ser ut slik det gjør i dag. For å si det slik: Stabæk har vært mer enn bare Bob Bradley de siste to årene, sier Hjorth. Nei, heldigvis ikke. Utrolig takknemlig ovenfor alle de som har stått på og forhindret at Hjorths engasjement, tanker og holdninger har definert Stabæk i denne perioden. Det innebærer Bradley, men også utrolig mange andre frivillige, ansatte, spillere, trenere, styrer, stell og ildsjeler! (En helt sinnsyk uttalelse fra Hjorth, bare utrolig pinlig.) 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 8. Desember 2015 Del Skrevet 8. Desember 2015 Direkte sakset fra artikkelen i Budstikka: – Avgjørelsen om å slutte som daglig leder handler ikke om den hendelsen, for den avgjørelsen var tatt allerede noen måneder tilbake, forteller Hjorth.– Med tanke på tidspunktet du sier opp, vil nok mange hevde at denne hendelsen er grunnen til at du gir deg. Hva tenker du om det?– Det er selvfølgelig en del av det som ligger i sekken når avgjørelsen ble tatt, men det var ikke avgjørende.Jeg skulle til å skrive akkurat hva jeg tenkte, men jeg tror disse to uttalelsene sier sitt om Hjorth. Spørsmålet er: Hadde han planlagt slosskamp for flere måneder siden? Eller lyver han til avisen? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Januar 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Januar 2016 Heregud så bra det er med denne medieansvarlige som legger ut noe nesten hver dag!!! 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 15. Januar 2016 Del Skrevet 15. Januar 2016 Heregud så bra det er med denne medieansvarlige som legger ut noe nesten hver dag!!! Helt enig. Og ikke bare på stabak.no, men også FaceBook, SnapChat, Instagram, Periscope, Twitter og SoundCloud. Trenger forsåvidt ikke flere apper å forholde seg til nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 15. Januar 2016 Del Skrevet 15. Januar 2016 Espen om Stabæks nye visjon på hjemmesiden 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 15. Januar 2016 Del Skrevet 15. Januar 2016 Han sa jo absolutt ingen verdens ting om innholdet i den. Ellers luktet det ikke mange av de over 20 mnok til sportslig satsning Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 16. Januar 2016 Del Skrevet 16. Januar 2016 Se videoen en gang til så får du med deg ordlyden i visjonen! Visjonen skal så styre strategien, helt vanlig og greit det 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 16. Januar 2016 Del Skrevet 16. Januar 2016 Ellers luktet det ikke mange av de over 20 mnok til sportslig satsning Joda, de går til sportslig satsning, men dessverre går nok mesteparten til sportslig satsning flere år tilbake i tid. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 16. Januar 2016 Del Skrevet 16. Januar 2016 Er vel dårlig strategi å si at man har en haug med penger til å kjøpe spillere. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 28. Januar 2016 Del Skrevet 28. Januar 2016 Sikkert feil tråd, men siden jeg så bildet på stabak.no. legger jeg det her. De nye trenings tskjortene er passe sexy!!!! Nøytrale med liten sponslogo foran. Og pene farger!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 23. Februar 2016 Del Skrevet 23. Februar 2016 Flere som har problemer med at filmene på hjemmesiden fryser og hakker på det sekundet? Siste nå på intervjuet med Billy og Birger. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 23. Februar 2016 (endret) Del Skrevet 23. Februar 2016 (endret) Flere som har problemer med at filmene på hjemmesiden fryser og hakker på det sekundet? Siste nå på intervjuet med Billy og Birger. Ikke bare deg nei! Endret 23. Februar 2016 av StabækJR Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 23. Februar 2016 Del Skrevet 23. Februar 2016 Samme problem her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Del Skrevet 23. Februar 2016 Del Skrevet 23. Februar 2016 Ditto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 23. Februar 2016 Del Skrevet 23. Februar 2016 Fra 4.03 ut i intervjuet med Billy stoppet det opp her med det problemet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 23. Februar 2016 Del Skrevet 23. Februar 2016 Jeg hadde ingen problemer i går kveld hvertfall. Jeg så klippene på telefonen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 130 Del Skrevet 23. Februar 2016 Del Skrevet 23. Februar 2016 Jeg har også problemer. Det virker som de siste videoene er lastet ut på en ny tjeneste. Jeg aner ikke hvorfor de ikke benytter YouTube hver gang, men antar at det er fordi det fungerer. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 23. Februar 2016 Del Skrevet 23. Februar 2016 Det var youtube da jeg så på dem, rart. Ser at det nå ligner litt på youtube men kanskje er noe annet, jeg får hvertfall ikke opp forslag til andre youtubeklipp å se på når videoen er slutt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 093 Del Skrevet 23. Februar 2016 Del Skrevet 23. Februar 2016 Det ryktes forøvrig at NTF jobber med å få alle klubbene over på en ny plattform igjen. Så får man se om man får noe som leverer bedre enn Perform da. Men slik jeg opplever det er NTF den delen av fotballpyramiden der de faktisk lærer av feil, så det kan bli bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 26. Februar 2016 Del Skrevet 26. Februar 2016 Meget bra med så mange filmer fra oppholdet! Keep them coming Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 27. Februar 2016 Del Skrevet 27. Februar 2016 Gøy : ) http://m.stabak.no/news/id/1l5n2e3m8hjju1lbo8d49s5jpv 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 27. Februar 2016 Del Skrevet 27. Februar 2016 Gøy : ) http://m.stabak.no/news/id/1l5n2e3m8hjju1lbo8d49s5jpv Herlig innstilling og et at de største talentene vi har hatt på mange år og ikke minst i en posisjon som krever mye rutine og et godt fotballhode. Han har tatt nivået og er selvskreven i start elver mot Ålesund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå