Anders C 6 569 Del Skrevet 29. Februar 2016 Del Skrevet 29. Februar 2016 Har nettopp sett intervjuet med Race på stabak.no, og er imponert over hvor reflektert han er rundt egen prestasjon, muligheter for spill, utvikling osv. Meget bra! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 29. Februar 2016 Del Skrevet 29. Februar 2016 Oddbjørn egger med tittelen Hvem står seriepremieren? i et intervju med Espen Granli på stabak.no. Er det bare et skinnspørsmål, eller er det nå reell kamp om å være førstekeeper? Er vel tilbøyelig til å tro det første, uten Å ha sett en eneste trening. Eller forholder det seg faktisk slik at vi forventer et snarlig salg av Mande, og ønsker å bygge opp Singh så han er klar til å overta den dagen det skjer. Når den dagen kommer så håper jeg vi har et konsept klart til å selge keeperdrakter i India. Singh ser ihvertfall ut som om han er sulten som en løve, og knuser Mande i to dueller i videoklippet. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 2. Mars 2016 Del Skrevet 2. Mars 2016 Er kampen blitt flytta igjen fra kl. 17 til 18 på lørdagen mot Mjøndalen ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 2. Mars 2016 Del Skrevet 2. Mars 2016 Er kampen blitt flytta igjen fra kl. 17 til 18 på lørdagen mot Mjøndalen ? Streames den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 2. Mars 2016 Del Skrevet 2. Mars 2016 Er kampen blitt flytta igjen fra kl. 17 til 18 på lørdagen mot Mjøndalen ?Jepp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 497 Del Skrevet 2. Mars 2016 Del Skrevet 2. Mars 2016 Er kampen blitt flytta igjen fra kl. 17 til 18 på lørdagen mot Mjøndalen ?Det står så både på stabak.no og mif.no, så jeg går ut fra at det stemmer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 8. April 2016 Del Skrevet 8. April 2016 Noen som vet om podcasten ligger i Podcast appen på iphone? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 8. April 2016 (endret) Del Skrevet 8. April 2016 (endret) Noen som vet om podcasten ligger i Podcast appen på iphone? Jeg fant den heller ikke der. Endret 8. April 2016 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. April 2016 (endret) Del Skrevet 8. April 2016 (endret) Bra podcast og artig type Agon, må løsne nå vel! Endret 8. April 2016 av arni Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 8. April 2016 Del Skrevet 8. April 2016 Bra podcast og artig type Agon, må løsne nå vel!Ja, jeg tror også at en podcast var det som skulle til 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. April 2016 Del Skrevet 8. April 2016 He, he, han var vel relativt grei på trening idag også.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 8. April 2016 Del Skrevet 8. April 2016 Noen som vet om podcasten ligger i Podcast appen på iphone? Ligger der hos meg i alle fall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. April 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. April 2016 Flere enn meg som synes hjemmesiden har blitt uoversiktlig med Dame og Herre nyheter om hverandre?Hadde for min del vært bedre om jeg kunne ha ett filter eller liknende.Må innrømme at jeg er en av de som bare interesserer meg for hva som skjer på Herresiden. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 095 Del Skrevet 28. April 2016 Del Skrevet 28. April 2016 Dette kommer nok av kaoset som Perform lagde, den sagaen er beskrevet noen titalls sider bak her. Det var ikke tatt høyde for at klubber kunne ha kvinnelag, og ting var delt inn i team 1, team 2 og team 3 osv. Men for å få ting på forsiden måtte man kategorisere ting "feil". Hele Perform var en håpløs skandale. NTF er i ferd med å innføre en ny plattform nå, som forhåpentligvis fungerer bedre. http://www.toppfotball.no/news/article/1drnu91ghl5ec1vf528x20ax8c/title/toppklubbenes-partner-pa-ny-medieplattform-er-klar 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 28. April 2016 Del Skrevet 28. April 2016 Dette kommer nok av kaoset som Perform lagde, den sagaen er beskrevet noen titalls sider bak her. Det var ikke tatt høyde for at klubber kunne ha kvinnelag, og ting var delt inn i team 1, team 2 og team 3 osv. Men for å få ting på forsiden måtte man kategorisere ting "feil". Hele Perform var en håpløs skandale. NTF er i ferd med å innføre en ny plattform nå, som forhåpentligvis fungerer bedre. http://www.toppfotball.no/news/article/1drnu91ghl5ec1vf528x20ax8c/title/toppklubbenes-partner-pa-ny-medieplattform-er-klar Hvorfor er det gitt at vi "må" bruke felles plattform? Er det krav fra NFF? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 28. April 2016 Del Skrevet 28. April 2016 Nå får jo engen det til, så da burde vi også få det til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 095 Del Skrevet 28. April 2016 Del Skrevet 28. April 2016 NFF har ingenting med det å gjøre. Men da dette ble solgt inn til klubbene i utgangspunktet, etter hva jeg har hørt uten at mediesjefene var involvert, ble det lovet økte inntekter, enklere administrasjon og publisering og en moderne plattform. Det er lett for daglige ledere å svelge. De fikk vel ingen av delene. Det har vært litt happy god lucky fra enkelte i NTF, men jeg føler status er mye bedre nå enn for noen år siden. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 11. Mai 2016 (endret) Del Skrevet 11. Mai 2016 (endret) Taust fra sportsdirektør og styreleder før vårens skjebnekamp imorgen. Billy er på lufta i 2min. Ellers har Ville vært på besøk for å piffe opp gutta Endret 11. Mai 2016 av arni 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 11. Mai 2016 Del Skrevet 11. Mai 2016 Jeg har ikke allverdens behov for annet enn seier i morra, egentlig. DA vil jeg høre fra absolutt alle i Stabæk-systemet! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 7. Juli 2016 Del Skrevet 7. Juli 2016 Nå hadde det vært på sin plass med "Styreleders hjørne". 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 7. Juli 2016 Del Skrevet 7. Juli 2016 Nå hadde det vært på sin plass med "Styreleders hjørne". Den hadde han i Budstikka før kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 7. Juli 2016 (endret) Del Skrevet 7. Juli 2016 (endret) 'Styreleders hjørne' ble publisert i Budstikka forleden dag; - Sogndal-kampen var et arbeidsuhell - Jeg frykter ikke nedrykk - Jeg er overbevist om at vi klarer oss Med forbehold om at han er sitert korrekt. Endret 7. Juli 2016 av Chr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 7. Juli 2016 Del Skrevet 7. Juli 2016 Med andre ord "vi er for gode til å rykke ned"? We're in for a treat! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 095 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2016 Faen så glad jeg blir av å se en lang rekke snaps fra besøk rundt om i Asker og Bærums breddelag! Dette er helt avgjørende for rekruttering! 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 21. August 2016 Del Skrevet 21. August 2016 Kommer det noen ord fra Toni & The Boys? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 095 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. September 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. September 2016 Merker jeg gleder meg mer og mer til noen går ut med Perform-søpla. OFFISIELL SMS VARSEL Ny! STBKVARSEL STBK. Fortsatt. Hvem vil betale 2 kr for en sms om et gult kort i 2016 når man kan sjekke VG-live gratis, liksom. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 20. Desember 2016 (endret) Del Skrevet 20. Desember 2016 (endret) Ny hjemmeside - http://www.stabak.no/nyheter/velkommen-til-nye-hjemmesider. Blant annet historiesidene har blitt pusset opp - http://www.stabak.no/om-klubben- Dog kun den moderne historien. Endret 20. Desember 2016 av Slum 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 20. Desember 2016 Del Skrevet 20. Desember 2016 Ny hjemmeside - http://www.stabak.no/nyheter/velkommen-til-nye-hjemmesider. Blant annet historiesidene har blitt pusset opp - http://www.stabak.no/om-klubben- Dog kun den moderne historien. DET var på tide 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Januar 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Januar 2017 http://www.stabak.no/nyheter/stabaek-vant-lokaloppgjoretFantastisk Sebastian. Bra at de unge lovende i $$ får skrive på hjemmesiden. 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 29. Januar 2017 Del Skrevet 29. Januar 2017 http://www.stabak.no/nyheter/stabaek-vant-lokaloppgjoret Fantastisk Sebastian. Bra at de unge lovende i $$ får skrive på hjemmesiden. Takk! Stabæk utvikler de unge både på og av banen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå