Mikkel 1 800 Del Skrevet 22. Februar 2017 Del Skrevet 22. Februar 2017 Hvem er Bolek, og hvilken rolle har han i klubben? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 22. Februar 2017 Del Skrevet 22. Februar 2017 Hvem er Bolek, og hvilken rolle har han i klubben? Bolek er fra Frigg-land, han er lærer og frivillig, leder for JR Support (sammen med en dame) og inngår såvidt jeg vet i frivillig-staben til Ellen Rønning. Han ble engasjert som speaker på siste Audi Cup på Nadderud og imponerte alle med sin språkmektighet; norsk, svensk, engelsk, tysk, litt fransk og polsk. Har vel ingen formell rolle, såvidt jeg vet, bortsett fra å bidra frivillig. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bolek 46 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Februar 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Februar 2017 Stabæk var det første laget jeg noensinne så live. Begynte å gå på kamper på Naddeud i 1994/95 sammen med tvillingbroren min. Vi har begge vært fans siden! Trente lag i Stabæk på jentesiden i sesongen 2012/13. Noen har hørt stemmen min på Frigg-cup og Stabæks andrelagskamper. Frivillig i klubben siden 2010. Stabæk JR. Support siden 2013. Nå sammen med Live, Martine og Kuba der. 46 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 15. Juni 2018 Del Skrevet 15. Juni 2018 Noe grunn til at stabak.no viser ODD og Godset på forsidebildet? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 765 Del Skrevet 15. Juni 2018 (endret) Del Skrevet 15. Juni 2018 (endret) Noe grunn til at stabak.no viser ODD og Godset på forsidebildet?Det er jo bare patetisk.Ta kontakt med medie- og kommunikasjonsansvarlig Oddbjørn Vistnes - 415 86 254 - oddbjorn.vistnes@stabak.no og gi beskjed om at det f@≠n ikke er greit Endret 15. Juni 2018 av gwestlund 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 16. Juni 2018 Del Skrevet 16. Juni 2018 Noe grunn til at stabak.no viser ODD og Godset på forsidebildet?Det er jo bare patetisk.Ta kontakt med medie- og kommunikasjonsansvarlig Oddbjørn Vistnes - 415 86 254 - oddbjorn.vistnes@stabak.no og gi beskjed om at det f@≠n ikke er greit Mail sent. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 765 Del Skrevet 16. Juni 2018 Del Skrevet 16. Juni 2018 Noe grunn til at stabak.no viser ODD og Godset på forsidebildet? Det er jo bare patetisk.Ta kontakt med medie- og kommunikasjonsansvarlig Oddbjørn Vistnes - 415 86 254 - oddbjorn.vistnes@stabak.no og gi beskjed om at det f@≠n ikke er greit Mail sent.Bra!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 18. Juni 2018 Del Skrevet 18. Juni 2018 Noe grunn til at stabak.no viser ODD og Godset på forsidebildet?Det er jo bare patetisk.Ta kontakt med medie- og kommunikasjonsansvarlig Oddbjørn Vistnes - 415 86 254 - oddbjorn.vistnes@stabak.no og gi beskjed om at det f@≠n ikke er greit Mail sent.Bra!! Nå ser det endelig ut til å være fikset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
지소차 619 Del Skrevet 3. Juli 2018 Del Skrevet 3. Juli 2018 Dette bør vell endres? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 Send inn spørsmål innen 13:00 i morra så svarer Tunold og IAO. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza 357 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mai 2019 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mai 2019 Synes Oddbjørn & co fortjener skryt for arbeidet de legger ned om dagen. Mye forskjellig innhold på det meste av plattformer, og selv om sikkert ikke alle har tid til å se disse lengre livesendingene synes jeg de begynner å bli veldig bra! Kudos 28 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 15. Mai 2019 Del Skrevet 15. Mai 2019 2 timer siden skrev Forza: Synes Oddbjørn & co fortjener skryt for arbeidet de legger ned om dagen. Mye forskjellig innhold på det meste av plattformer, og selv om sikkert ikke alle har tid til å se disse lengre livesendingene synes jeg de begynner å bli veldig bra! Kudos Er det deg Oddbjørn? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 18. Mai 2019 Del Skrevet 18. Mai 2019 På 15.5.2019 den 20.40 skrev Offside: Er det deg Oddbjørn? Billig poeng. Helt enig i at Oddbjørn fortjener skryt. Har vært mye bedre i det siste enn det var før. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 765 Del Skrevet 18. Mai 2019 Del Skrevet 18. Mai 2019 Han er ikke alene i mediaavdelingen, det er flere der som fortjener en stor porsjon av skrytet som gis. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 18. Mai 2019 Del Skrevet 18. Mai 2019 1 time siden skrev Jan Fredrik: Billig poeng. Helt enig i at Oddbjørn fortjener skryt. Har vært mye bedre i det siste enn det var før. Tar den ... var egentlig ikke ment som enn kommentar til Oddbjørns utmerkede arbeid i det hele tatt, kunne bare ikke dy meg for muligheten til å fyre av en klassiker, men ser at den ikke traff Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 18. Mai 2019 Del Skrevet 18. Mai 2019 5 timer siden skrev gwestlund: Han er ikke alene i mediaavdelingen, det er flere der som fortjener en stor porsjon av skrytet som gis. Enig! Forza skrev også «& co» ? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 26. Juni 2019 Del Skrevet 26. Juni 2019 Du store verden, Hassfjell på klubbens side: Vi trenger ikke nødvendigvis å smile fra øre til øre - men det er likevel ingen grunn til å henge med hodet 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 12. Juni 2020 Del Skrevet 12. Juni 2020 Må si at stabak.no leverer meget bra for tiden. Håper dette blir standarden fremover. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Juni 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Juni 2020 43 minutter siden skrev Slum: Må si at stabak.no leverer meget bra for tiden. Håper dette blir standarden fremover. Så enig. At de ikke har tid til å levere ut en kamptropp dagen før en match er tilgitt når man leverer artikler som denne https://www.stabak.no/nyheter/alexander-cooper-historien Et stykk fantastisk kontinuitetsbærer! 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 12. Juni 2020 Del Skrevet 12. Juni 2020 4 timer siden skrev frilin: Så enig. At de ikke har tid til å levere ut en kamptropp dagen før en match er tilgitt når man leverer artikler som denne https://www.stabak.no/nyheter/alexander-cooper-historien Et stykk fantastisk kontinuitetsbærer! Skulle akkurat skrive det samme. Veldig fin artikkel om et særdeles viktig menneske for klubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 640 Del Skrevet 1. Juli 2020 Del Skrevet 1. Juli 2020 Kudos til dekningen på instaen til klubben før match! Fortsett sånn! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 363 Del Skrevet 1. Juli 2020 Del Skrevet 1. Juli 2020 34 minutter siden skrev rykkinn: Kudos til dekningen på instaen til klubben før match! Fortsett sånn! Enig kudos til god dekning på Instaen. Kunne også med fordel vært live før match. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 4. Februar 2021 Del Skrevet 4. Februar 2021 Klarte å ta off-topic diskusjonen fra Emils tråd her 🙂 Stabak.no har lagt ut et lite intervju med Bjarmann. Som video. Er det mer penger i mediapotten ved å ha videoer, eller hva er greia? Selv synes jeg det er bedre å lese en artikkel på 30 sekunder, enn å sitte å høre på en video. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 4. Februar 2021 Del Skrevet 4. Februar 2021 29 minutter siden skrev odd: Klarte å ta off-topic diskusjonen fra Emils tråd her 🙂 Stabak.no har lagt ut et lite intervju med Bjarmann. Som video. Er det mer penger i mediapotten ved å ha videoer, eller hva er greia? Selv synes jeg det er bedre å lese en artikkel på 30 sekunder, enn å sitte å høre på en video. Tenker mediaavdelingen forsøker vel å bjuda mer på seg selv.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 4. Februar 2021 Del Skrevet 4. Februar 2021 Tenker de ikke gidder å skrive. Samme i avisene om dagen. Vil heller lese, men jeg begynner vel å bli gammel. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 4. Februar 2021 Del Skrevet 4. Februar 2021 Jeg begynner også å bli gammel, men må innrømme at jeg liker veldig godt videointervjuer! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 4. Februar 2021 Del Skrevet 4. Februar 2021 Det gir mer følelse av å vær en del av/bli inkludert i klubben når det er på video! Synes det å lese en tekst blir mer upersonlig. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 4. Februar 2021 Del Skrevet 4. Februar 2021 4 timer siden skrev Latmann: Tenker de ikke gidder å skrive. Samme i avisene om dagen. Vil heller lese, men jeg begynner vel å bli gammel. Ikke gidder å skrive? Er vel mye mer tidkrevende å lage en video 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 4. Februar 2021 Del Skrevet 4. Februar 2021 Elsker at de gjør video. Mye mer personlig og jeg kan se det i sofaen på TVen 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 10. Mars 2021 Del Skrevet 10. Mars 2021 Flere enn meg som har fått denne? virker noe mistenkelig.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå