Gå til innhold

Stabak.no

Totto
 Del

Anbefalte innlegg

Dagens understatement fra Jon:

Vi styrket også støtteapparatet rundt lagene, uten at det har gitt den effekten vi ønsket så langt. Det kan være mange grunner til dette, men vi må være ærlige å innrømme at vi ikke har prestert i nærheten av bra nok så langt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 år senere...

På 1.9.2021 den 13.40 skrev arni:

Dagens understatement fra Jon:

Vi styrket også støtteapparatet rundt lagene, uten at det har gitt den effekten vi ønsket så langt. Det kan være mange grunner til dette, men vi må være ærlige å innrømme at vi ikke har prestert i nærheten av bra nok så langt.

Bare legger denne her, ettersom kommentaren fra Jon er dekkende fortsatt…

Lenke til innlegg
Del på andre sider

15 timer siden skrev Slum:

Veldig bra.

Jeg ønsker meg en episode med @Stb_nostalgi som kan fortelle om Stabæk-museet på Løten og annen Stabæk-historie. 

Kunne ikke vært mer enig, @Slum. Her spiller vi med åpne kort, så ville bare informere om at jeg har allerede slidet inn i @Stb_nostalgi sin DM😁 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig moro med 3. drakt ja.. men når man legger det opp som en replika av 93drakten så er det litt dumt (synes jeg) at man ikke gjør den likere den gamle.. det var ikke noe hvitt på den…

menmen.. moro med stunts.. skal vel ha drakten uansett

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette måtte jeg selvsagt slå opp, og nå skal jeg være veldig forsiktig med å tale mot bedre vitende.. På bildene til stab.nostalgi ser det da ut som vi hadde hvite striper i 93? Eller er det lyset i bildet som spiller meg et puss? Så kan man jo diskutere om Stabæk '93 eller Argentina har de fineste draktene. 

https://www.instagram.com/p/CK4GgNCgTHS/

image.thumb.png.88cc96d8ccf4708d7d49c9b5ca4b06b3.png

Men så tilbake til lyseblått i 94.

image.thumb.png.bd0595fa03cc2cda6506971f85ed51a2.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 minutter siden skrev odd:

Dette måtte jeg selvsagt slå opp, og nå skal jeg være veldig forsiktig med å tale mot bedre vitende.. På bildene til stab.nostalgi ser det da ut som vi hadde hvite striper i 93? Eller er det lyset i bildet som spiller meg et puss? Så kan man jo diskutere om Stabæk '93 eller Argentina har de fineste draktene. 

https://www.instagram.com/p/CK4GgNCgTHS/

image.thumb.png.88cc96d8ccf4708d7d49c9b5ca4b06b3.png

Men så tilbake til lyseblått i 94.

image.thumb.png.bd0595fa03cc2cda6506971f85ed51a2.png

Striper i både 93 og 94. Men fargen er så lik at den framstår så godt som hel lyseblå. 90-92: mørk/lysblå striper

F885787F-0D82-4A12-A270-F04BA2A99355.jpeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

58 minutter siden skrev ErikErik:

Veldig moro med 3. drakt ja.. men når man legger det opp som en replika av 93drakten så er det litt dumt (synes jeg) at man ikke gjør den likere den gamle.. det var ikke noe hvitt på den…

menmen.. moro med stunts.. skal vel ha drakten uansett

Helt enig! Drakta er fin, men ikke noe som minner om Trollmennene fra Os i 93. Så ærlig må vi være

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabak.no
  • Opprett ny...