arni 9 465 Del Skrevet 1. September 2021 Del Skrevet 1. September 2021 Dagens understatement fra Jon: Vi styrket også støtteapparatet rundt lagene, uten at det har gitt den effekten vi ønsket så langt. Det kan være mange grunner til dette, men vi må være ærlige å innrømme at vi ikke har prestert i nærheten av bra nok så langt. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 580 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 Oppdaget den nye Nyhetsfeeden på stabak.no nå. Bra å se et konkret tiltak etter tilbakemelding fra supportere👍 https://www.stabak.no/nyheter/nyhetsfeed 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 På 1.9.2021 den 13.40 skrev arni: Dagens understatement fra Jon: Vi styrket også støtteapparatet rundt lagene, uten at det har gitt den effekten vi ønsket så langt. Det kan være mange grunner til dette, men vi må være ærlige å innrømme at vi ikke har prestert i nærheten av bra nok så langt. Bare legger denne her, ettersom kommentaren fra Jon er dekkende fortsatt… 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 4. September 2023 Del Skrevet 4. September 2023 På 1.9.2021 den 13.13 skrev rykkinn: Brev fra klubben og Jon til oss supportere: https://www.stabak.no/nyheter/brev-til-supporterne-vi-klarer-dette-sammen Vi skal faen ikke rykke ned!! Og nå, to år senere, står vi i akkurat samme situasjon! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 409 Del Skrevet 5. September 2023 Del Skrevet 5. September 2023 9 timer siden skrev Jan Fredrik: Og nå, to år senere, står vi i akkurat samme situasjon! Man tuller ikke med tradisjoner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 364 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. September 2023 Deilig podcast lagd for og av supporterne. https://spotify.link/bsRxQp3VTCb 26 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 7. September 2023 Del Skrevet 7. September 2023 2 timer siden skrev fexter: Deilig podcast lagd for og av supporterne. https://spotify.link/bsRxQp3VTCb Nydelig arbeid. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. September 2023 Del Skrevet 7. September 2023 2 timer siden skrev fexter: Deilig podcast lagd for og av supporterne. https://spotify.link/bsRxQp3VTCb Dødsbra! 💙 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. September 2023 2 timer siden skrev fexter: Deilig podcast lagd for og av supporterne. https://spotify.link/bsRxQp3VTCb Veldig bra. Jeg ønsker meg en episode med @Stb_nostalgi som kan fortelle om Stabæk-museet på Løten og annen Stabæk-historie. 29 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 8. September 2023 Del Skrevet 8. September 2023 15 timer siden skrev Slum: Veldig bra. Jeg ønsker meg en episode med @Stb_nostalgi som kan fortelle om Stabæk-museet på Løten og annen Stabæk-historie. Kunne ikke vært mer enig, @Slum. Her spiller vi med åpne kort, så ville bare informere om at jeg har allerede slidet inn i @Stb_nostalgi sin DM😁 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. September 2023 41 minutter siden skrev Marandinho: Kunne ikke vært mer enig, @Slum. Her spiller vi med åpne kort, så ville bare informere om at jeg har allerede slidet inn i @Stb_nostalgi sin DM😁 Jeg kunne tenke meg en episode med @@ringo også! 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ole :) 51 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. September 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 10. September 2023 For en lansering av ny tredjedrakt! 46 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 438 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 Veldig fin drakt! Får håpe neste års bortedrakt kan se noe tilsvarende ut! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 362 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 6 minutter siden skrev Ole :): For en lansering av ny tredjedrakt! Har vi hatt 3.drakt før? Når skal den brukes? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 11 minutter siden skrev Ole :): For en lansering av ny tredjedrakt! Vil ha! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 8 minutter siden skrev FranckTheBank: Har vi hatt 3.drakt før? Når skal den brukes? Vært noen varianter mot Sarpsborg borte. Gul og grønn iallefall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 362 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 3 minutter siden skrev Torres: Vært noen varianter mot Sarpsborg borte. Gul og grønn iallefall Håper vi tar i bruk denne her allerede denne sesongen. Borte mot Aalesund f.eks! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Yassine 1 496 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 6 minutter siden skrev FranckTheBank: Håper vi tar i bruk denne her allerede denne sesongen. Borte mot Aalesund f.eks! Den skal brukes i kampen mot Brann om en uke. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 362 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 3 minutter siden skrev Yassine: Den skal brukes i kampen mot Brann om en uke. Håper ikke det blir eneste kampen da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 31 minutter siden skrev FranckTheBank: Håper ikke det blir eneste kampen da. Det blir eneste kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 7 minutter siden skrev Torres: Det blir eneste kamp. Hvis den ikke blir neste års bortedrakt da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 Når og hvor kan den kjøpes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 2 minutter siden skrev Nr14: Når og hvor kan den kjøpes Legges ut Mandag kl 10:00… 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 Tusen takk, blir som å skulle kjøpe konsertbilletter til U2 på Rockefeller ift pågang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 Veldig moro med 3. drakt ja.. men når man legger det opp som en replika av 93drakten så er det litt dumt (synes jeg) at man ikke gjør den likere den gamle.. det var ikke noe hvitt på den… menmen.. moro med stunts.. skal vel ha drakten uansett 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 Man prøvde å lage den lyseblå/lysere blå. Det fikk ikke nike/unisport til uten at den ble dritstygg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 Kosa > Nike? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 Dette måtte jeg selvsagt slå opp, og nå skal jeg være veldig forsiktig med å tale mot bedre vitende.. På bildene til stab.nostalgi ser det da ut som vi hadde hvite striper i 93? Eller er det lyset i bildet som spiller meg et puss? Så kan man jo diskutere om Stabæk '93 eller Argentina har de fineste draktene. https://www.instagram.com/p/CK4GgNCgTHS/ Men så tilbake til lyseblått i 94. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stb_nostalgi 565 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 5 minutter siden skrev odd: Dette måtte jeg selvsagt slå opp, og nå skal jeg være veldig forsiktig med å tale mot bedre vitende.. På bildene til stab.nostalgi ser det da ut som vi hadde hvite striper i 93? Eller er det lyset i bildet som spiller meg et puss? Så kan man jo diskutere om Stabæk '93 eller Argentina har de fineste draktene. https://www.instagram.com/p/CK4GgNCgTHS/ Men så tilbake til lyseblått i 94. Striper i både 93 og 94. Men fargen er så lik at den framstår så godt som hel lyseblå. 90-92: mørk/lysblå striper 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stb_nostalgi 565 Del Skrevet 10. September 2023 Del Skrevet 10. September 2023 58 minutter siden skrev ErikErik: Veldig moro med 3. drakt ja.. men når man legger det opp som en replika av 93drakten så er det litt dumt (synes jeg) at man ikke gjør den likere den gamle.. det var ikke noe hvitt på den… menmen.. moro med stunts.. skal vel ha drakten uansett Helt enig! Drakta er fin, men ikke noe som minner om Trollmennene fra Os i 93. Så ærlig må vi være Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå