Gjest Nr14 Del Skrevet 21. September 2014 Del Skrevet 21. September 2014 Sesongens klart beste Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 22. September 2014 Del Skrevet 22. September 2014 http://m.stabak.no/news/id/aijicdifjmau13jxck7oqvlzl Saken er skrevet av hh og starter med: "FIFA 15 Club Edition er et resultat av tett samarbeid mellom EA SPORTS, NTF, Elkjøp og utvalgte Tippeliga-klubber." Skulle helt klart stått tett samarbeid med sincus 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 22. September 2014 Del Skrevet 22. September 2014 http://m.stabak.no/news/id/aijicdifjmau13jxck7oqvlzl Saken er skrevet av hh og starter med: "FIFA 15 Club Edition er et resultat av tett samarbeid mellom EA SPORTS, NTF, Elkjøp og utvalgte Tippeliga-klubber." Skulle helt klart stått tett samarbeid med sincus Men ganske så håpløst å linke til "Forhåndsbestill spillet her" uten å informere om at man da ikke får Stabæk-utgaven. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 765 Del Skrevet 22. September 2014 (endret) Del Skrevet 22. September 2014 (endret) http://m.stabak.no/news/id/aijicdifjmau13jxck7oqvlzl Saken er skrevet av hh og starter med: "FIFA 15 Club Edition er et resultat av tett samarbeid mellom EA SPORTS, NTF, Elkjøp og utvalgte Tippeliga-klubber." Skulle helt klart stått tett samarbeid med sincus Men ganske så håpløst å linke til "Forhåndsbestill spillet her" uten å informere om at man da ikke får Stabæk-utgaven. Overrasket? Endret 22. September 2014 av gwestlund 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. September 2014 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. September 2014 (endret) Aftenpotens, den beste formen for potens... Mediesjefen vår har humor. Fint at kun 15.215 følgere på FaceBook kan se tabben. Den opprinnelige statusoppdateringen ble rettet, men dessverre ble ikke alt oppdaget.. Endret 23. September 2014 av Slum 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 088 Del Skrevet 23. September 2014 Del Skrevet 23. September 2014 Hahaha, det er så jævlig dårlig stilt at jeg bare må le! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 23. September 2014 Del Skrevet 23. September 2014 Hilsen dysleksi ass. Jaja hun prøvde hvertfall Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein Hystad 63 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. September 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. September 2014 Kjære aktive forumbrukere, Jeg digger at det er så mange som diskuterer Stabæk, klubben i mitt hjerte. Allikevel følte jeg at jeg måtte opprette en bruker for å kommentere noe selv. Jeg synes kritikken av Hilde begynner å grense mot sjikane. Hun gjør en ok jobb, men har åpenbart alt for mange baller i luften. Det resulterer i en del slurv og at det ofte tar lang tid før informasjon dukker opp på nettsiden. Uansett, kan vi holde kritikken konstruktiv? (ikke meningen å sette alle i samme bås, da de fleste holder seg innenfor rett og rimelig nett-kutyme). Men vi må huske at vi heier på en klubb som tigger penger i pausen av kamper, har et kampprogram som består av et A4 ark osv. Vi har lov til å forvente mer av en medieansvarlig, men la oss holde oss for gode til å slenge dritt. Håper ingen blir forbanna på meg her nå, jeg kommer bare med min personlige mening. Lykke til på Onsdag, fortsett å skriv hundrevis av innlegg, det gjør lunsjen og oppbyggingen til kampene mye bedre. Alltid Uansett Øystein 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. September 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. September 2014 Hei og velkommen, Øystein. Det er alltid hyggelig med nye brukere her på forumet. Jeg håper du vil ta deg tid til å diskutere andre ting her også, men jeg synes uansett at posten din ovenfor fortjener et svar. Du kan sikkert ha rett i at kritikken tidvis bikker over en grense. Når det er sagt ser jeg ingenting i postene rett over din som jeg vil anse som over streken. En skrivefeil kan skje den beste, men det å ikke klare og få navnet til en av Norges tre største aviser riktig på 2 (!) forsøk er rett og slett ikke bra nok. Beklager. Og da har jeg ikke en gang nevnt at både avisen og Magne Hosets egen fb-page selvfølgelig burde tagges (så slipper man i tillegg dumme skrivefeil, forresten!) for å sikre flest mulig treff og potensielle delinger. Dette er sosiale medier for dummies-kunnskap. I tillegg hadde det tatt i underkant av 7 sekunder å fikse. Men vi må huske at vi heier på en klubb som tigger penger i pausen av kamper, har et kampprogram som består av et A4 ark osv. Her treffer du spikeren på hodet. Bra! Det er nettopp på grunn av dette at en del av oss her inne mener det er så ekstremt viktig at alle leverer sitt ypperste til en hver tid. Jeg gidder bare såvidt å sitere mantraet til vår hovedtrener enda en gang til («We all need to raise the bar»), og for meg er det ganske åpenlyst at han mener dette må gjelde alle deler av klubben. Det er dessverre ikke situasjonen nå. Alle tillater en feil eller tre, men ikke at det skjer systematisk. Vi blir forbanna over at Fredrik glapp på free transfer etter litt rot og forsinkelse med nytt kontraktstilbud, men det går/gikk over. Hadde derimot det samme skjedd et par ganger til på rappen og vi plutselig hadde mista Mande, Anders og Boli uten å få en krone på grunn av de samme tabbene tror vi snakker om få sekunder før folket hadde krevd IA's avgang. Naturligvis - det er hans arbeidsområde. Og det er akkurat dette som skjer med Hilde, både nå og tidligere. Det er kanskje litt harry å trekke inn seg selv som eksempel, men skruppelløs og jævlig som jeg er gjør jeg det likevel. Jeg har tidligere jobbet i redaksjonen for en tjeneste med langt flere følgere enn Stabæk fotball på sosiale medier, men uten den unike fordelen at alle du når ut til virkelig bryr seg og har lyst til å dele, kommentere og ikke minst higer etter å få vite siste nytt. Å sammenligne mine og Hildes arbeidsoppgaver (og da arbeidsmengde) blir umulig, og du skal ikke se bort i fra at hennes dager var fullere og til og med mer varierte enn mine. Når det er sagt jobba jeg 10-12 timer hver eneste dag, med flere forskjellige ting og oppgaver enn at jeg kunne klart å ramse opp alle på stående fot. En brøkdel av arbeidsoppgaven min var å oppdatere innhold på sosiale medier og i løpet av de to, tre månedene jeg hadde ansvaret tipper jeg det ble publisert omlag 150 - 200 oppdateringer hver på henholdsvis Twitter og Facebook. Dette tok meg ikke spesielt lang tid og jeg lærte fort at ved å lese over, samt google ord jeg var usikker på, ville jo i meget stor grad forhindre leifer. Jeg tipper i snitt 10 - 40 sekunders arbeid pr. post. I disse statusene skjedde det en gang at jeg leverte en skrivefeil jeg ikke rakk å oppdage før posten hadde nådd såpass at det var for sent å slette/forandre/oppdatere. Hvordan jeg husker at det kun ble med den ene? Dagen min var ødelagt og jeg sov dårlig den natta. Så hva er poenget med denne forferdelige skryten og selvforherligelsen? Jo, nå skal du høre. Jeg er nemlig ikke spesielt flink. Hvis du går gjennom postene mine på for eksempel dette forumet vil du finne flust av skrivefeil, særskrivingsfeil og annet ræl. I tekstmeldinger og på mine egne sosiale medier vil du finne det samme. Så hvorfor skjedde ikke dette når det plutselig var i en jobbsituasjon? Fordi jeg forstod viktigheten i at i det jeg skrev noe, både nyhetssaker, på sosiale medier og i kommunikasjonen med samarbeidspartnere, var jeg faktisk bedriftens ansikt uttad. Respekten for mine kollegaer og meg selv tillot meg ikke å gjøre slike feil. Det at jeg vet hvor jævlig enkelt det var å unngå disse i tillegg, gjør meg frustrert og oppgitt når jeg ser hvordan klubben fremstår på internett. Fotballklubber lever utelukkende på å selge et produkt. Internett er nok dessverre ikke noen døgnflue, som først antatt, men kanskje den mest effektive og viktigste kanalen i vår tid for å treffe, inspirere og glede kundene våre - fansen. Både gamle og nye. Vi er en bitteliten klubb hvor kun noen få tjener penger på jobben som gjøres. De få MÅ kunne gjøre jobben sin ordentlig. 92 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 23. September 2014 Del Skrevet 23. September 2014 Og med dette i innlegget understreker Hr.Smith hvilke kompetanse klubben sitter på, men i år dessverre ikke har brukt. Et av de bedre innleggene som er blitt skrevet her inne på en stund! Jeg håper vi kan se et helt annet samarbeid i sesonger/tiden som følger. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. September 2014 Del Skrevet 23. September 2014 Hr Smith med ett av årets beste innlegg på dette forumet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øystein Hystad 63 Del Skrevet 24. September 2014 Del Skrevet 24. September 2014 Wow, Hr. Smith, Takk for svar, dette kaller jeg debattering. Har vel ikke annet å gjøre her enn å si meg fullstendig enig med deg. Det eneste jeg føler behov for å kommentere er at du ikke ser noe negativt i kommentaren over min. Isolert sett er jeg enig i at det ikke er så farlig at man påpeker enkeltfeil. Grunnen til at jeg følte behov for å kommentere akkurat nå, er at det ofte har kommet slike kommentarer uten at man angriper selve problemet, fordi det er helt åpenbart et problem. Med så mange gode stemmer på et forum, tror jeg man løser saker mye enklere ved å diskutere alternativer. Jeg vet det er det som er normalen her, noe ditt svar er et perfekt eksempel på, men la oss fortsette med det. Feil ser alle! Det blir litt som å kjefte på en som lager selvmål, når han ikke kan noe for at han er rævva. Lykke til i kveld, folkens. Gleder meg til å høre dere heie Stabæk frem til Cupfinalen. Ø 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. September 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. September 2014 Nå er jo et hovedproblem her - bortsett fra selve problemet - at man over tid har vist en nærmest total mangel på vilje til å ta positive innspill fra supporterne på en ordentlig måte. Disse innspillene inkluderer at man har gitt og vil gi mye tid til frivillig arbeid for klubben. Jeg har egentlig ønsket å ta denne debatten i det lukkede rom. Dette rommet her er alt annet enn det, med over 100 000 visninger. Men dersom ikke klubbledelsen snart skjønner at de må ta imot supporternes tilbud om samarbeid og støtte - eller på annen måte rydde opp - må vi gjøre vår jobb. Den blir nok ikke begrenset til diskusjoner på forumet. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Oktober 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Oktober 2014 Nå snakker vi høy kvalitet, mer av dette. Takk. 29 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 1. Oktober 2014 Del Skrevet 1. Oktober 2014 Er det "mediaavdelingen" vår som har laget dette? Wow! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 1. Oktober 2014 Del Skrevet 1. Oktober 2014 Dette er et team fra NRK som har laget... De skulle følge Kjetil på kampdag, så de var med på brifen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 1. Oktober 2014 Del Skrevet 1. Oktober 2014 Må si dette var noe av det beste fra Stabak.no på lang tid. Virkelig en godbit! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 1. Oktober 2014 Del Skrevet 1. Oktober 2014 Det hadde blitt storming.. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 088 Del Skrevet 2. Oktober 2014 Del Skrevet 2. Oktober 2014 Denne burde jo egentlig tekstes på engelsk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 2. Oktober 2014 Del Skrevet 2. Oktober 2014 Denne burde jo egentlig tekstes på engelsk. Kan ordne det, hvis ønskelig? 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 2. Oktober 2014 Del Skrevet 2. Oktober 2014 Tekstfila er nå ferdig, tar en tur innom brakka i morra og prøver å få det lagt inn. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 3. Oktober 2014 Del Skrevet 3. Oktober 2014 Litt spam fra meg her nå: 1. Engelsk tekst på bakomfilmen ligger forhåpentligvis ute til uka. Oddbjørn (NRK-journalisten som er her frilans) er ganske opptatt med bl.a. damenes CL-kamp for tiden, og jeg oppdaget nettopp at Youtube har endra formatet for closed captioning siden sist jeg gjorde dette. 2. Oddbjørn ønsker seg flere forslag til reportasjer han kan lage fra "innsiden av klubben"! Kom med dem her, han leser her inne en gang i blant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 3. Oktober 2014 (endret) Del Skrevet 3. Oktober 2014 (endret) Hva med et portrett av en av de beste juniorspillerne? Intervju med ham, Antoni, andre spillere om ham, følge ham på kampdag osv. Vet ikke hvem det skulle være, men det hadde vært kult å se litt mer om hvordan det gror godt i klubben (dypere enn Chr.s forøvrig glimrende kampresultatoppdateringer). Endret 3. Oktober 2014 av blaamann 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 3. Oktober 2014 Del Skrevet 3. Oktober 2014 Jeg skulle önske å dra ideen til blaamann litt videre. Hva med å fölge et av de yngre lagene på en utenlandsturnering? G13, 14, 15 eller 16? Eventuelt fölge enkelte av spillerne en hel dag: erfarne som Jon Inge, Morten og Soko, eller yngre spillerne som Näss, Sayouba eller Haugstad. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 3. Oktober 2014 Del Skrevet 3. Oktober 2014 "En dag med Messi" hadde vært god tv-underholdning. "Coopern 24 timer" live sending Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 3. Oktober 2014 Del Skrevet 3. Oktober 2014 Kunne tenkt meg ett dypere dykk nedover i junioravdelingen. Fra akademifotball med henting på skole og oppover så man kan se hvordan det jobbes. Litt som Milan har laget med sine akademi lag ( )Trenger jo såklabert ikke være så lang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 4. Oktober 2014 (endret) Del Skrevet 4. Oktober 2014 (endret) Fire Akademi-spillere skal være med trenerapparatet til AC Milan i uke 43 for å trene med sine respektive lags årsklasser - kanskje noe å ta tak i journalistisk...? Endret 4. Oktober 2014 av Chr. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 11. Oktober 2014 Del Skrevet 11. Oktober 2014 Kunne tenkt meg en reportasje der Bob følges på kampdag og etter kamp, eller bare følges i en liten periode ved trening etc. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Oktober 2014 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Oktober 2014 Fire Akademi-spillere skal være med trenerapparatet til AC Milan i uke 43 for å trene med sine respektive lags årsklasser - kanskje noe å ta tak i journalistisk...? Jeg håper klubben lager noe bra på dette, for de har nå nektet Posse å bruke to uker på å lage reportasjer. Jeg vet at han planla å reise ned til Milano på egen regning for å lage noe best mulig kombinert med intervjuer før og etter reisen, men klubben har blant annet ikke gitt han tillatelse å filme på treningsfeltet(!) Idèen til Posse var å lage et magasin-style på Stabaek.no med bilder, tekst og video og snakke med hver av de fire guttene på treningsfeltet her hjemme. Lage personportretter, følge når de pakker kofferten og høre hva slags tanker de gjør seg. Så planla han å reise ned til Milano i starten av neste uke, på egen regning, og ta dem i mot der for å få bra bilder og reaksjoner. Følge litt på treninga og deretter ta dem i mot igjen hjemme for en oppsummering. Det skulle være en artikkelserie som skulle åpne supporterøynene mot akademiet og hvor viktig det er, samt kanskje rekruttere blant unge og håpefulle som vurderer å spille der. Og ikke minst, det skulle ha en form og kvalitet som ligger et stykke over det vi er vant med på stabak.no. Da er det utorlig trist at klubben sier nei. For ordens skyld kan jeg nevne at Posse har samtykket til at jeg skriver dette. 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 13. Oktober 2014 Del Skrevet 13. Oktober 2014 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå