Emilie23 914 Del Skrevet 10. Mars 2021 Del Skrevet 10. Mars 2021 Akkurat nå skrev Øistein: Flere enn meg som har fått denne? virker noe mistenkelig.. Ja, tenkte å melde den inn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 560 Del Skrevet 10. Mars 2021 Del Skrevet 10. Mars 2021 Sjekk Facebook-kontoen. Den er falsk. Bør rapporteres. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 10. Mars 2021 Del Skrevet 10. Mars 2021 Også fått denne, ser ut til at dette er noe tøys ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 10. Mars 2021 Del Skrevet 10. Mars 2021 Rapporteres at andre bedrifter har blitt utsatt for samme svindelforsøk i dag. Altså at noen har utgitt seg for å være dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 10. Mars 2021 Del Skrevet 10. Mars 2021 Bare å trykke på alt de sender. Hold pass og kredittkort klart 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Del Skrevet 10. Mars 2021 Del Skrevet 10. Mars 2021 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 10. Mars 2021 Del Skrevet 10. Mars 2021 Jeg valgte å ikke bli venner med en profil som het Stabæk fotball... Var det dumt? Har jeg gått glipp av en premie? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 10. Mars 2021 Del Skrevet 10. Mars 2021 57 minutter siden skrev Luguber: Jeg valgte å ikke bli venner med en profil som het Stabæk fotball... Var det dumt? Har jeg gått glipp av en premie? Du kunne vunnet en spissplass... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 26. Juni 2021 Del Skrevet 26. Juni 2021 Flere som ikke får opp filmer på nettsiden? På min tlf er det kun tekst, ingen videospiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 28. Juni 2021 Del Skrevet 28. Juni 2021 På 26.6.2021 den 22.27 skrev blaasoldat: Flere som ikke får opp filmer på nettsiden? På min tlf er det kun tekst, ingen videospiller Jeg opplever det samme ved bruk av pc og Opera som nettleser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 580 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Juli 2021 Apropos ting som er veldig halvveis gjennomført i klubben, hva skjedde med månedens spiller og mål? Noe de kom på i mai og så har det gått i glemmeboka? Eller er de for deppa av dårlig prestasjoner? Når de først har satt i gang det så må de jo fullføre gjennom hele sesongen, selv om resultatene er ræva. Attpåtil har vi jo en herlig spiller og et herlig mål å hylle i juni😃 Hva skjedde med dette, Oddbjørn? 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BigK 440 Del Skrevet 9. Juli 2021 Del Skrevet 9. Juli 2021 Hadde det ikke vært lurt å sende pressekonferanse på stabak.no? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 9. Juli 2021 Del Skrevet 9. Juli 2021 Akkurat nå skrev BigK: Hadde det ikke vært lurt å sende pressekonferanse på stabak.no? Den siden er helt nede om dagen, så de hadde sikkert ikke fått til en videospiller som fungerer! Har tatt kontakt ang problemet med siden på 3 medier, ingen svar… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 9. Juli 2021 Del Skrevet 9. Juli 2021 Siden fungerer utmerket på IPad, kommer nok videoer i ettermiddag Her er Jannes svanesang: https://www.stabak.no/nyheter/janne-for-sandefjord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 9. Juli 2021 Del Skrevet 9. Juli 2021 7 minutter siden skrev blaasoldat: Har tatt kontakt ang problemet med siden på 3 medier, ingen svar… Mediaavdelingen svarer ytterst sjeldent. Send mailen høyere opp i systemet, så blir den videresendt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Del Skrevet 9. Juli 2021 Del Skrevet 9. Juli 2021 men hovrdan i all verden er det mulig at man ikkeklarer å streame det her? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BigK 440 Del Skrevet 9. Juli 2021 Del Skrevet 9. Juli 2021 10 minutter siden skrev arni: Siden fungerer utmerket på IPad, kommer nok videoer i ettermiddag Her er Jannes svanesang: https://www.stabak.no/nyheter/janne-for-sandefjord Fungerer gjør den, men ikke noen oppdateringer på lenge, og en pressekonferanse er jo interessant. Litt amatørnivå synes nå jeg..., Kunne i det minst streamet på Facebook eller YouTube, det kan gjøres fra en telefon Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 675 Del Skrevet 9. Juli 2021 Del Skrevet 9. Juli 2021 Pressekonferanse som kun vises på VG.. 5 min forsinket pga bilkø... proft... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 9. Juli 2021 Del Skrevet 9. Juli 2021 13 minutter siden skrev @ringo: men hovrdan i all verden er det mulig at man ikkeklarer å streame det her? Og heller ikke Budstikka har klart det... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 9. Juli 2021 Del Skrevet 9. Juli 2021 stabak.no må jeg tilstå at er en hjemmeside jeg kun sporadisk er inne på. Statistikk om stb finner jeg på guru, info om Stabæk finner jeg her inne. Tror sist jeg var inne på stabak.no og faktisk fikk noe innhold jeg var fornøyd med var showet i forbindelse med sesongsstarten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 9. Juli 2021 Del Skrevet 9. Juli 2021 Du vil like pre match talks med trener! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 9. Juli 2021 Del Skrevet 9. Juli 2021 Der kom videoen med Kjønøs tanker: https://www.stabak.no/nyheter/eirik-kjono-er-stabaeks-nye-hovedtrener 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 127 Del Skrevet 9. Juli 2021 Del Skrevet 9. Juli 2021 Var dette innlegget fra Geirti eller en annen Geir her inne? Uansett flott jobbet! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 9. Juli 2021 Del Skrevet 9. Juli 2021 Herlig jobbet Geirti deilig å se at engasjement lønner seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 9. Juli 2021 Del Skrevet 9. Juli 2021 "100 stykker på lønnslista" Noen som kan hjelpe meg med forståelsen her? Hva inkluderes i dette? Hørtes umiddelbart voldsomt ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 9. Juli 2021 Del Skrevet 9. Juli 2021 17 minutter siden skrev duckster: Herlig jobbet Geirti deilig å se at engasjement lønner seg. Nice! Men hadde ikke vært helt happy med at nicket mitt på forumet hadde blitt eksponert offentlig.. Heia Kjønø og Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 9. Juli 2021 Del Skrevet 9. Juli 2021 Enig i det, jeg bare la to og to sammen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 9. Juli 2021 Del Skrevet 9. Juli 2021 1 time siden skrev hoffisking: "100 stykker på lønnslista" Noen som kan hjelpe meg med forståelsen her? Hva inkluderes i dette? Hørtes umiddelbart voldsomt ut A-lag for herre og damer, trenere og støtteapparat, akademitrenere og ansatte, administrasjon og drift. Det blir fort rundt 100 mennesker. Akademiet er temmelig stort blitt. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 9. Juli 2021 Del Skrevet 9. Juli 2021 17 minutter siden skrev Potter: A-lag for herre og damer, trenere og støtteapparat, akademitrenere og ansatte, administrasjon og drift. Det blir fort rundt 100 mennesker. Akademiet er temmelig stort blitt. Og bredden, flere «profftrenere» der også. Tror det er flere lag der enn på akademiet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 9. Juli 2021 Del Skrevet 9. Juli 2021 Man takker for svar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå