Gå til innhold

Anbefalte innlegg

..... på at det har rablet helt for Normark!

Var det det tøffe møtet med Stabæk som ødla han, eller er det samkvemet med fru Riise som har forstyrret hjernekapasiteten totalt.

28234[/snapback]

La oss ta verdens mest populære og beste sport, og forandre masse på den, uten annen begrunnelse enn et ønske om forandring.

Hør her Nordmark, ta med deg laget ditt, og lag en undervannsfotballserie, og gi oss tilbake elitesrieplassen vår!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke det dummeste jeg har hørt... støtter forsåvidt alle hans forslag. fotball er vel en idrett som ikke har endret seg nevneverdig de siste 100 årene. Det er vel kommet inn "nye" ting som offside og et par mindre justeringer med tanke på stygt spill. Fotballen vil bli ny, men ikke nødvendigvis mindre underholdene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner jo at de må gjøre noe med reglene interessen er jo dalene og ingen gidder å følge med på fotball lenger. NOT!

På godt norsk så heter det: Never change a winning team!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er man tilhenger av denne type fotball, så er det vel bare å dra på 7-er, bedriftsfotball.

Innspark er jo en mulighet. Men flyvende bytter minner litt for mye om håndball, og grunnen til at jeg er imot dette er kanskje fordi jeg ikke er så stor fan av håndball.

Å innføre det i Norge, og så vente på at resten av verden skal adoptere det høres jo bare genialt ut. Tror det hjelper norske lag til å hevde seg i E-cupen.....NOT!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke noe tvil om at dette vill egjort fotballen mer spennende å se på. Det er mange idretter som er mer spennende enn fotball, objektivt sett. Grunnen til at så mange er fotballinteressert er primært at det er mye publikum fordi "alle" selv har spilt fotball, ikke fordi sporten er så underholdende - snarere tvert i mot. Det jeg ville bidratt med hvis fotballen skulle endres var en offsidelinje - som i hockey. Offsidevurderingene er det som er absolutt mest bingo i fotball. I tillegg burde det være mulig å få frispark mot seg for passivt spill... (Se for dere at Italia leder 2-0..)

Normark har min støtte i mye av dette. Men dette er en agurk - en nyhet om absolutt ingenting. Fotballen forblir uendret uavhengig av hva Normark ønsker seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det er så usunt med debatt rundt dette. Det at nordmenn (eks. Drillo) umiddelbart setter seg på bakbena er vel ingen bombe. Hadde vi fått viljen vår hadde vi fortsatt gått på treski, hoppet med parallelle ski og ihvertfall ikke skøytet i en langrennsløype! Det at fotball er et fantastisk spill betyr ikke at den er perfekt, så jeg synes absolutt at å teste ut nye løsninger ikke er så dumt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det at fotball er et fantastisk spill betyr ikke at den er perfekt, så jeg synes absolutt at å teste ut nye løsninger ikke er så dumt!

28261[/snapback]

Det kan jeg være enig i, men man trenger vel kanskje ikke å innføre alt på en gang? Men det er nok riktig som Alz skriver. Dette blir det ikke noe av - uansett!

Og, så lenge Stabæk vinner kamper, så driter jeg i hvordan reglene er. Merker at jeg er sulteforet på Seriekamper nå, når jeg i det hele tatt bryr meg om et sånt utspill.

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og mens vi holder på, hvorfor ikke lage en regel som sier at klokka kun går når ballen spilles fremover. Trilling på tvers mellom forsvarsfireren samt uthaling av tid ved tilbakespill til keeper elimineres.... ;)

Nei det eneste ok forslaget er forslaget om timeout, da får man lagt inn mer reklamespotter og slik kan klubbene håve inn flere sponsorkroner...

Normark må ta seg ei bolle eller to...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller meg veldig kritisk til Ivar Morten sitt forslag!!!

Han glemte for øvrig å ta med punktet hvor man har faste frisparkpunkter ved 16-meteren, så alle frispark man får på motstanderens halvdel, tas i gunstige posisjoner for angripende lag... da kan italienerene kaste seg hvor enn de er på banen for å få gunstige frispark...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Fotball-revolusjon
  • Opprett ny...