solli 0 Del Skrevet 21. Mars 2005 Del Skrevet 21. Mars 2005 Hører Stabæk hjemme i Tippeligaen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 21. Mars 2005 Del Skrevet 21. Mars 2005 Har vært inne og lest en del av svarene. Det blir uansett en for eller imot Stabæk-greie, som jeg tror jeg går forbi i stillhet (eventuelt tar rennafart og driter i) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 21. Mars 2005 Del Skrevet 21. Mars 2005 Har prøvd å legge inn denne der, uten hell: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 21. Mars 2005 Del Skrevet 21. Mars 2005 Jeg driter i debattforumer med så utrolig lavmål på det meste som det Dagbladet og VG står for. Hva interesserer det oss å få vite hva VIF-fans synes om om oss? Ikke en dritt. Til topic: Nei vi hører ikke hjemme i Tippeligaen nå. Kanskje neste år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 11. Mars 2014 Del Skrevet 11. Mars 2014 Jeg driter i debattforumer med så utrolig lavmål på det meste som det Dagbladet og VG står for. Hva interesserer det oss å få vite hva VIF-fans synes om om oss? Ikke en dritt. Til topic: Nei vi hører ikke hjemme i Tippeligaen nå. Kanskje neste år? Kanskje i år. Jeg har trua!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 11. Mars 2014 Del Skrevet 11. Mars 2014 Hæ? Hvorfor dro du opp denne tråden fra 2005? Har vi ikke aktive tråder nok om emnet? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå