Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg måtte riktignok skryte på meg at vi har vært seriemestere noen år før han hang det opp, men nå er det da der. Trist å gi bort Stabækstæsjet mitt, deilig å se det overskygge solblekede og svette skjerf, drakter og flagg fra AC Milan og Inter og Rapid Wien.

Dette er fra Jobo's Sportsbar i El Gouna, Egypt etter 21.3.05.

DSCN0435.jpg

Andre som kan avse ting og tang mot at verden får se våre spor?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, jeg tok det vel i første omgang med skjerf fordi det var jævlig kaldt på gardermoen, og jeg hadde med drakta også så jeg måtte ha noen komplimentærfarger når vi skulle ut! (Hadde drakta på 3 av 5 dager ute)

Han var nesten på gli til å gi bort drakta, det hadde sett best ut.. sånn for takets skyld, ikke meg uten overdel. Men.. må ha noe på meg i sesongåpningen, faens CP parkeringsvakta frarøvet meg muligheten for å kjøpe ny drakt i april :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var i danmark i påsken, der gikk vi helt tilfeldig inn på en pubb, og hva tror dere er det første mine øyne beskuer.. et overfylt lokale, men etter det, da jeg har gått får å bestille noe å slukke tørsten med hva ser jeg da? JO!! En stabækvimpel!! Det var en ganske digg opplevelse, selvom jeg tror de andre gutta blei passe lei at jeg skrøyt av den verdenskjente klubben Stabæk.

Pubben het "The Jolly Butcher" eller no.. Noen som tar æren for å ha plassert en vakker Stabækvimpel der??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Internasjonal Promotering
  • Opprett ny...