Posse 21 256 Del Skrevet 25. Mars 2005 Del Skrevet 25. Mars 2005 Jeg måtte riktignok skryte på meg at vi har vært seriemestere noen år før han hang det opp, men nå er det da der. Trist å gi bort Stabækstæsjet mitt, deilig å se det overskygge solblekede og svette skjerf, drakter og flagg fra AC Milan og Inter og Rapid Wien. Dette er fra Jobo's Sportsbar i El Gouna, Egypt etter 21.3.05. Andre som kan avse ting og tang mot at verden får se våre spor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 25. Mars 2005 Del Skrevet 25. Mars 2005 Hehehe! Heeeeelt konge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 25. Mars 2005 Del Skrevet 25. Mars 2005 Kan noen med autoritet se og få gitt Posse et nytt skjerf fortere enn svint! Helt overlegent! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 25. Mars 2005 Del Skrevet 25. Mars 2005 Tyskland, Rath-Rock-City, Puben "ZUR POST" Hvorfor trenger du et skjerf i Egypt Kult ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 25. Mars 2005 Del Skrevet 25. Mars 2005 Tja, jeg tok det vel i første omgang med skjerf fordi det var jævlig kaldt på gardermoen, og jeg hadde med drakta også så jeg måtte ha noen komplimentærfarger når vi skulle ut! (Hadde drakta på 3 av 5 dager ute) Han var nesten på gli til å gi bort drakta, det hadde sett best ut.. sånn for takets skyld, ikke meg uten overdel. Men.. må ha noe på meg i sesongåpningen, faens CP parkeringsvakta frarøvet meg muligheten for å kjøpe ny drakt i april Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 28. Mars 2005 Del Skrevet 28. Mars 2005 hehe..bra ide, skulle ta med hsv-skjerfet isteden for stabaek-skjerfet til neste st.pauli kamp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 28. Mars 2005 Del Skrevet 28. Mars 2005 Hvordan gikk det egentlig?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
aksel 152 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 Jeg var i danmark i påsken, der gikk vi helt tilfeldig inn på en pubb, og hva tror dere er det første mine øyne beskuer.. et overfylt lokale, men etter det, da jeg har gått får å bestille noe å slukke tørsten med hva ser jeg da? JO!! En stabækvimpel!! Det var en ganske digg opplevelse, selvom jeg tror de andre gutta blei passe lei at jeg skrøyt av den verdenskjente klubben Stabæk. Pubben het "The Jolly Butcher" eller no.. Noen som tar æren for å ha plassert en vakker Stabækvimpel der?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå