Rich 646 Del Skrevet 22. Mars 2003 Del Skrevet 22. Mars 2003 Mandag leveres liste og underskrifter for godkjenning til Valgstyret. Vi fikk rundt 400 underskrifter. Takk for støtte og bra jobbing alle sammen! MER TIL OSS, MINDRE TIL DE ANDRE Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 24. Mars 2003 Del Skrevet 24. Mars 2003 Hvor mange var det vi måtte ha ved valget for å få inn en mann? 7-800? Og hvilken rolle kan en enkelt spille i en enkeltsak som? 1912 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 28. Mars 2003 Del Skrevet 28. Mars 2003 vi trenger 1100 stemmer for å komme inn med en. Dette blir typisk en sånn greie hvor vi enten får 250 stemmer og blir en flopp, eller 2500 og raser inn med 3 mann Det er klart en person kan påvirke mye. kommer man på vippen er det utrolig hva man kan oppnå. Se bare hva Krf klarer på Stortinget. De er ikke akkurat mange. Dessuten er det mye som avgjøres i komiteene der er det mange partier som kun har en person med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GuleDon 0 Del Skrevet 3. April 2003 Del Skrevet 3. April 2003 Bare så synd dere ikke valgte å kalle lista for Fotballista e.l. og dermed inkludere folk fra andre fotball-ståsteder. Da hadde dere fått endel flere stemmer var vår kant av kommunen, garantert. Lykke til. Jeg var med og skrev under, men klarer nok ikke å få meg til å stemme på et Stabæk-parti. Kanskje vi starter Gul Valgallianse og stiller ved neste valg slik at vi kan stå mot dere slik Gro og Kåre W sto mot hverandre på åtti-tallet? Framtida er lys - framtida er gul Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. April 2003 Del Skrevet 3. April 2003 Det er et par ting du ikke har fått med deg, GuleDon. 1. Lista heter Stabæklista av to grunner: a. De som tok initiativet til å starte ei politisk liste hadde kun det til felles at de var Stabæksupportere. b. Vi fikk med Stabæklista et navn som ville vekke oppsikt. Se bare så mye PR vi har fått hittil - uten at vi har jobba noe for det selv. Med et døllt navn som fotballista hadde folk bare ledd av oss. 2. Stabæklista er ei liste med hovedfokus på barn og ungdom, bredde- og toppidrett. Ingen av disse gruppene har noe talerør i bærumspolitikken i dag. Fotball blir bare en av mange saker vi skal kjempe igjennom... 3. Vi har ikke tenkt å bare samle in penger til Stabæk. Vi vil hjelpe alle idrettsklubber i kommunen - bedre anleggsituasjonen og gjøre det mulig også å drive uorganisert idrett/lek. 4. Vi setter opp paroler til valgkampen nå - en av dem tror vi du vil like svært, svært godt og vil gjøre det umulig for deg å ikke stemme Stabæklista til høsten - vent å se... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GuleDon 0 Del Skrevet 10. April 2003 Del Skrevet 10. April 2003 4. Dét gleder jeg meg til å se. Klarer dere få meg til å stemme på et Stabæk-parti, så skal dere ha mye kred. 3. og 2. Helt enig. Derfor 'forslaget' mitt om som kunne samlet fotballinteresserte rundt om i kommunen, noe jeg tror et parti med Stabæk i navnet ikke klarer. Dessverre, men det blir for ekskluderende. 1. Skjønner at det var Stbæk-folk som startet lista og at dette vekket oppsikt. Det vil helt sikkert vekke enda mer oppsikt når valget nærmer seg. Regner med reportasjer på NRK og TV2. Tror allikevel deres virkelige budskap (som du nevner i dine pkt. 2 og 3) ikke vil komme fram i dagens tabloide medieverden. Når VG og TV2 banker på døra er det ikke fokuset på barn og unge som kommer på trykk/skjermen. Dessverre. 'Fotballista', 'Supporterlista' (eller hvilket som helst nøytralt navn) hadde nok ikke blitt latterliggjort, ikke noe mer enn Stabæklista. Om jeg ikke kommer til å stemme på dere, så skal jeg gi dere alle slenger jeg kan (fire stk, er det ikke?9 og hjelpe dere inn. Uansett så er dette selvsagt et konge-intiativ. Stadion på Kadda! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg