Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fra stabak.no:

Her er en liten terminliste for alle som vil føle på stemningen, dra opp spenningen og bidra positivt før sesongen begynner 10. april mot Bryne:

6.april kl. 16-20: Vi åpner butikken i Gamle Ringeriksvei 61, selger nye drakter (med ”Bli med oss til Fornebu!”-reklame på), samt Stabæk/Puma-effekter, T-skjorter, kule hettegensere, piquè, caper, solskjermer etc. Vi har alle størrelser! Drakter fra 8 år og oppover. Vi selger samtidig sesongkort, Blå Familie-kort etc. Kom innom og kle deg opp til fotballfest!

7. april kl. 16: Dugnad på Nadderud, pizza og forfriskninger til dugnadsgjengen. Bli med og gjør tribuner, uteområder, skilt etc. klare til sesongstart. Vi har alt nødvendig utstyr, du tar med deg arbeidslyst, humør og ditt blaae hjerte. Store og små velkomne til å ta i et tak for klubben!

8. april kl. 19: Sesongkick-off på Onkel Blå på Bekkestua – band, StabækLars and the King Kongs, Stabæk-sanger, spillere, trenere, ledere, supportere, god stemning, siste nytt, kribling før premieren. Alle velkomne dit!

9. april: Stabæk-folk tilstede med salgsborder på Bekkestua og i Sandvika Storsenter denne lørdagen – salg av Bryne-billetter, drakter, Puma-effekter etc. Ta med unger, venner, naboer og lommebok! Billetter selges også i billettbodene på stadion fra kl. 12-16.

10. april kl. 18: Sesongstart på fullsatt Nadderud mot Bryne.

Waoow!

Ser upåklagelig ut dette..!

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som skal på Onkel Blaa i kveld, og som kan komme med en aldri så liten rapport i etterkant. Jeg har ikke fått invitasjon:

Blaa Aften" - med A-laget og Moldova-Norge på storskjerm

Onsdag 30. mars kl 18 inviteres alle lagledere og trenere i Junioravdelingen sammen med andre Stabæk-venner til "Blaa Aften" på Onkel Blaa på Bekkestua.

Janne Jönsson og Petter Belsvik vil gi oss inside informasjon om spillesystem, taktikk, forventninger, styrker/svakheter og motstandere i årets sesong. Noen av spillerne, deriblant flere av de nye, vil dele sine inntrykk og vurderinger, og vi kan alle stille våre spørsmål.

Einar Schultz vil gi oss en rykende fersk oppdatering på Fornebu Arena-prosjektet; med tegninger, kalkyler og hva som er milepælene i prosessen videre.

Vi skal også bruke tid på å snakke med hverandre om hvordan vi kan fylle Nadderud og bli et mer elsket lag i lokalsamfunnet. Og kjenner vi ham rett vil vår alles kjære Ingebrigt la seg høre både her og der i løpet av kvelden ..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er alle bedt dit eller er det bare de hellige mottakere av teksten som freak magnet la ut?

28832[/snapback]

Ja, det var det da, som jeg også lurte litt på. Kan virke som om det bare gjelder spesielt inviterte. Men det kan jo tenkes at det finnes noen av dem her på forumet.

Jeg fant teksten her ! ! På Junioravdelingens side..

Det går jo ann å sende en mail, melde seg på, og se om man kommer inn.....

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk har invitert folk til dette arrangementet. Hensikten med dette er nok først og fremst at de som gjør en insats for klubben skal føle seg litt ekstra ivaretatt og fortsette og være gode ambassadører for klubben og jobbe enda hardere denne sesongen. En sånn liten godbit er det nok lurt av dem å gi endel av de ivrigste sliterne.

Resten av oss får nok vente på det ordentlige Kick-off partyet neste fredag :)

Endret av Tonje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vil ha drakten med reklame??

Jeg for min del ønsker som så mange andre her; drakt uten reklame!

28668[/snapback]

Nei takk!!! Vil ikke ha en stor hvit lapp på et så nydelig plagg!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mye spennedne som skjedde der. Tonje har oppdatert dere på arena-fronten. Ellers lite nytt. Korte intervjuer med Danne, Jeppe, Chrizu, Janne og Torbjørn.

Høydepunktet da Ingo startet kvelden med bursdagssagen til PerS. PerS følte seg ikke helt hjemme da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vil ha drakten med reklame??

Jeg for min del ønsker som så mange andre her; drakt uten reklame!

28668[/snapback]

Nei takk!!! Vil ikke ha en stor hvit lapp på et så nydelig plagg!!!

28845[/snapback]

Etter hva jeg har hørt blir drakta faktsik med stor hvit lapp på brystet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg har hørt blir drakta faktsik med stor hvit lapp på brystet...

29006[/snapback]

Jeg kan ikke skjønne hvorfor det ikke er mulig å bruke hvit tekst på blå bakgrunn. Hadde blitt veldig mye penere, og like tydelig. På tide at det ansettes en designer, pronto. Er vel et par her på forumet som hadde fiksa jobben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mye spennedne som skjedde der. Tonje har oppdatert dere på arena-fronten. Ellers lite nytt. Korte intervjuer med Danne, Jeppe, Chrizu, Janne og Torbjørn.

Høydepunktet da Ingo startet kvelden med bursdagssagen til PerS. PerS følte seg ikke helt hjemme da...

28976[/snapback]

Nei, jeg følte meg mildt sagt ikke helt hjemme da, selv om jeg var blant venner.

For de (om noen) som lurer på hva standard 50-års gave er i våre dager, så kan jeg opplyse om at det er Pondus' samlede innbundet og en gitarprosessor fra helvete.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Masse Moro Før 1. Kamp!
  • Opprett ny...