Berdiin 35 Del Skrevet 29. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 29. Mars 2005 (endret) Fra stabak.no: Her er en liten terminliste for alle som vil føle på stemningen, dra opp spenningen og bidra positivt før sesongen begynner 10. april mot Bryne: 6.april kl. 16-20: Vi åpner butikken i Gamle Ringeriksvei 61, selger nye drakter (med ”Bli med oss til Fornebu!”-reklame på), samt Stabæk/Puma-effekter, T-skjorter, kule hettegensere, piquè, caper, solskjermer etc. Vi har alle størrelser! Drakter fra 8 år og oppover. Vi selger samtidig sesongkort, Blå Familie-kort etc. Kom innom og kle deg opp til fotballfest! 7. april kl. 16: Dugnad på Nadderud, pizza og forfriskninger til dugnadsgjengen. Bli med og gjør tribuner, uteområder, skilt etc. klare til sesongstart. Vi har alt nødvendig utstyr, du tar med deg arbeidslyst, humør og ditt blaae hjerte. Store og små velkomne til å ta i et tak for klubben! 8. april kl. 19: Sesongkick-off på Onkel Blå på Bekkestua – band, StabækLars and the King Kongs, Stabæk-sanger, spillere, trenere, ledere, supportere, god stemning, siste nytt, kribling før premieren. Alle velkomne dit! 9. april: Stabæk-folk tilstede med salgsborder på Bekkestua og i Sandvika Storsenter denne lørdagen – salg av Bryne-billetter, drakter, Puma-effekter etc. Ta med unger, venner, naboer og lommebok! Billetter selges også i billettbodene på stadion fra kl. 12-16. 10. april kl. 18: Sesongstart på fullsatt Nadderud mot Bryne. Waoow! Ser upåklagelig ut dette..! Endret 29. Mars 2005 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 Eg ynkjar meg ein ny drakt uten reklame. Veit dokk om det er mogleg med det fyste? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 Jeg vet ikke, men de pleier jo egentlig å ha det også. Vi får se til uken når draktene er på plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 Eg ynkjar meg ein ny drakt uten reklame. 28648[/snapback] Einig!! Jeg er liksom ikke helt go'venn med Fornebu Boligspar selv om de nå sponser gutta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 Ser vi er tilstede med salgsBORDER på Bekkestua og Storsenteret! En glimrende idé! Ellers vil jeg også ha drakt uten reklame. Punktum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 Waoow!Ya, man! Tydelig at det ble slitt shopping når Ingo var over grensa i påsken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 Er det noen som vil ha drakten med reklame?? Jeg for min del ønsker som så mange andre her; drakt uten reklame! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 29. Mars 2005 Del Skrevet 29. Mars 2005 gleder meg, gleder meg :-) det kommer til aa bli en kanonbra helg! helt sikkert! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 30. Mars 2005 Del Skrevet 30. Mars 2005 Jeg vil helt klart ha drakt uten reklame, men med navn og nummer. Har sendt mail for å spørre når dette er mulig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 30. Mars 2005 Del Skrevet 30. Mars 2005 Er det noen som skal på Onkel Blaa i kveld, og som kan komme med en aldri så liten rapport i etterkant. Jeg har ikke fått invitasjon: Blaa Aften" - med A-laget og Moldova-Norge på storskjerm Onsdag 30. mars kl 18 inviteres alle lagledere og trenere i Junioravdelingen sammen med andre Stabæk-venner til "Blaa Aften" på Onkel Blaa på Bekkestua. Janne Jönsson og Petter Belsvik vil gi oss inside informasjon om spillesystem, taktikk, forventninger, styrker/svakheter og motstandere i årets sesong. Noen av spillerne, deriblant flere av de nye, vil dele sine inntrykk og vurderinger, og vi kan alle stille våre spørsmål. Einar Schultz vil gi oss en rykende fersk oppdatering på Fornebu Arena-prosjektet; med tegninger, kalkyler og hva som er milepælene i prosessen videre. Vi skal også bruke tid på å snakke med hverandre om hvordan vi kan fylle Nadderud og bli et mer elsket lag i lokalsamfunnet. Og kjenner vi ham rett vil vår alles kjære Ingebrigt la seg høre både her og der i løpet av kvelden .. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 30. Mars 2005 Del Skrevet 30. Mars 2005 kalkyler 28829[/snapback] Kalkuner? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 30. Mars 2005 Del Skrevet 30. Mars 2005 Er alle bedt dit eller er det bare de hellige mottakere av teksten som freak magnet la ut? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 30. Mars 2005 Del Skrevet 30. Mars 2005 er nok kun for de inviterte slik jeg leser teksten.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 30. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2005 (endret) Er alle bedt dit eller er det bare de hellige mottakere av teksten som freak magnet la ut? 28832[/snapback] Ja, det var det da, som jeg også lurte litt på. Kan virke som om det bare gjelder spesielt inviterte. Men det kan jo tenkes at det finnes noen av dem her på forumet. Jeg fant teksten her ! ! På Junioravdelingens side.. Det går jo ann å sende en mail, melde seg på, og se om man kommer inn..... Endret 30. Mars 2005 av Freak Magnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 30. Mars 2005 Del Skrevet 30. Mars 2005 er nok kun for de inviterte slik jeg leser teksten.... 28834[/snapback] Se på www.stabak.no under seksjonen for hyggelige funksjonærer http://www.stabak.no/script/default.asp?t=a&v=155 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 30. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2005 (endret) Jeg må melde meg på som stadionvakt neste år, det hørtes fin fint ut. Kan jeg synge mens jeg vakter? Endret 30. Mars 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 30. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2005 (endret) Stabæk har invitert folk til dette arrangementet. Hensikten med dette er nok først og fremst at de som gjør en insats for klubben skal føle seg litt ekstra ivaretatt og fortsette og være gode ambassadører for klubben og jobbe enda hardere denne sesongen. En sånn liten godbit er det nok lurt av dem å gi endel av de ivrigste sliterne. Resten av oss får nok vente på det ordentlige Kick-off partyet neste fredag Endret 30. Mars 2005 av Tonje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 30. Mars 2005 Del Skrevet 30. Mars 2005 Kan jeg synge mens jeg vakter? 28837[/snapback] Tror nok ikke det - ståplass er bedre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 30. Mars 2005 Del Skrevet 30. Mars 2005 Jeg har fått invitasjon. Skal legge ut ett kort referat i morgen om det er noe viktig å melde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 30. Mars 2005 Del Skrevet 30. Mars 2005 Jeg har fått invitasjon. Skal legge ut ett kort referat i morgen om det er noe viktig å melde. 28841[/snapback] Supert! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 30. Mars 2005 Del Skrevet 30. Mars 2005 Er det noen som vil ha drakten med reklame?? Jeg for min del ønsker som så mange andre her; drakt uten reklame! 28668[/snapback] Nei takk!!! Vil ikke ha en stor hvit lapp på et så nydelig plagg!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 31. Mars 2005 Del Skrevet 31. Mars 2005 Jeg har fått invitasjon. Skal legge ut ett kort referat i morgen om det er noe viktig å melde. 28841[/snapback] Ingenting nytt å melde?? Bortsett fra store ord fra Ingo og armveiving... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 31. Mars 2005 Del Skrevet 31. Mars 2005 Ikke mye spennedne som skjedde der. Tonje har oppdatert dere på arena-fronten. Ellers lite nytt. Korte intervjuer med Danne, Jeppe, Chrizu, Janne og Torbjørn. Høydepunktet da Ingo startet kvelden med bursdagssagen til PerS. PerS følte seg ikke helt hjemme da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 31. Mars 2005 Del Skrevet 31. Mars 2005 Sa Chrisu noe spennende? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 31. Mars 2005 Del Skrevet 31. Mars 2005 Sa Chrisu noe spennende? 28983[/snapback] Fikk noen et inntrykk av hva faren til Christus mener om den kontrakten han hadde i lomma? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 31. Mars 2005 Del Skrevet 31. Mars 2005 Fikk vel egentlig inntrykk av at det der var i orden jeg.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 31. Mars 2005 Del Skrevet 31. Mars 2005 Er det noen som vil ha drakten med reklame?? Jeg for min del ønsker som så mange andre her; drakt uten reklame! 28668[/snapback] Nei takk!!! Vil ikke ha en stor hvit lapp på et så nydelig plagg!!! 28845[/snapback] Etter hva jeg har hørt blir drakta faktsik med stor hvit lapp på brystet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 31. Mars 2005 Del Skrevet 31. Mars 2005 Etter hva jeg har hørt blir drakta faktsik med stor hvit lapp på brystet... 29006[/snapback] Jeg kan ikke skjønne hvorfor det ikke er mulig å bruke hvit tekst på blå bakgrunn. Hadde blitt veldig mye penere, og like tydelig. På tide at det ansettes en designer, pronto. Er vel et par her på forumet som hadde fiksa jobben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 31. Mars 2005 Del Skrevet 31. Mars 2005 Ikke mye spennedne som skjedde der. Tonje har oppdatert dere på arena-fronten. Ellers lite nytt. Korte intervjuer med Danne, Jeppe, Chrizu, Janne og Torbjørn. Høydepunktet da Ingo startet kvelden med bursdagssagen til PerS. PerS følte seg ikke helt hjemme da... 28976[/snapback] Nei, jeg følte meg mildt sagt ikke helt hjemme da, selv om jeg var blant venner. For de (om noen) som lurer på hva standard 50-års gave er i våre dager, så kan jeg opplyse om at det er Pondus' samlede innbundet og en gitarprosessor fra helvete. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå