Gå til innhold

Verdt lønna si  

55 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Teit poll egentlig, men for de som så han på Kadda i dag er det vel mulighet til å slenge inn en stemme...

Litt vanskelig å si noe om spillerene etter en kamp uten feil i kampen, men ingen store utfordringer. Personlig får jeg litt Muri inntrykk som jeg forsåvidt kan like. Virker god på hodet, ikke rask, men løper vel fra dagens midtforsvar. Greie passniger, men kjenner ikke troppen godt nok. 50m pasning til feilvendt Finstad blir aldri den beste løsningen... Aldri...

Når Mike gikk ut og Jesper ble flyttet ned viste vel det noe av grunnen til at jeg sier ja til Jørgen. Stallen er tyn og Jørgen er ikke noe jeg ville bli skremt over å stille med fra start. Den størrste grunnen til min usikkerhet er et er - 1 kamps inntrykk - og at LSK ikke valgte han. Startet vel 20 kamper for FFK i tippeligaen i fjor så han har nok OK kvaliteter...

Jeg stemmer JA !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt Stabæk blir sponset av Frisørsalonger for han trenger en tur dit før han får lov til å ta på seg en av de vakre Stabækdraktene...

Men bortsett fra det svarer jeg JA. Men han ble ikke satt på de helt store prøvelsene så det er vanskelig å få et skikkelig inntrykk av kvalitetene hans, men det han viste var positivt.

Spørsmålet er, er han verdig til å overta drakt nr 3 etter Sir Flem, eller bør han få et annet nr?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gi ham kontrakt, om han klipper seg. Bleika hockeysveis tar seg ikke ut i Stabækdrakt.

28702[/snapback]

Så sant, så sant.

Og ang. 3ern, så må han vise seg frem en sesong før han er verdig. 3ern er Hellig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har et par svenske muligheter også, men veldig dårlig tid. Til gjengjeld kan både Holter, Jansson og Morten Skjønsberg spille midtstoppere - men dem vil jo primært bruke andre steder på banen. Vi har press på oss, men ikke panikk.

Ville kanskje prøvd å satse på litt friskt svenskt blod, før man kaster seg over Pettersen. Kanskje bare viten om at han er blitt chippa ut av både FFK og MFK som gjør at jeg er skeptisk.. men han er sikkert en bra spiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pettersen er gratis og burde i så grad ikke påvirke hvorvidt vi henter flere spillere eller ikke. Regner med at lønninga hans burde vi vel klare når har vi har solgt spillere for 10-12 mill i år. Lønningene er sikkert redusert med 40% så langt iforhold til fjor året.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer også JA. Han gjorde et godt inntrykk, og selv om han kanskje ikke vil være selvskreven i forsvaret er det bra med bredde i troppen. Tenk om skaden til IA hadde vært alvorlig. Gi den mannen en kontrakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt umulig å vurdere på bakgrunn av kampen i dag. Men han er helt klart ingen Ronny Johnsen, selv om lista nok ikke ligger der. Som spiller virker han som noe mellom mURI og IA. treig, god på hodet og litt usikker.

FFK-fans mener han er ustabil - fra brilliant til katastrofal, mao mer muri enn IA, kanskje. Men han vant det som kom i lufta, og kan være en brukbar erstatter for IA, ved siden av Mike. Men han er definitivt ikke i en startellever uten skader.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil vel se han i en kamp til i såfall, men slik han spilte i dag er oki! Men hockysveisen må bort det er jeg helt enig i om han skal få kontrakt! Ellers syns jeg at Chrisu minner meg om Magne Hoseth, dette lover bra!

Ellers er det vel kun 2 dager igjen til overgangsvinduet stenger før sommern!

Rett inn på laget i dag, ja om ikke vi får han havner han vel i Bærum/Raufoss eller Moss

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AI...tFBFFKSUPPORTER

Endret av tigermez
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sier "JA!"

Han gjorde en god jobb, vant nesten alt i lufta og var flink til å finne medspillere med lange pasninger.

Dessuten, pasnings stilen hans minner meg om Petur Marteinsson!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes han gjorde en god kamp, men bar preg av at han var på prøvespill og ikke ville drite seg ut. Tror at han kan bli et bra tilskudd til stallen. Ang. håret så minner jo det veldig om Chippen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker i lufta og godt tima taklinger, dette er bankers.

Plutselig får mike eller ia en drittskade og da slipper vi å flytte inn morten eller branimir

Endret av Henrik H
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg så stemmer jeg JA.

Nå skal det sies at det eneste jeg så var at lagene gjorde seg klare til avspark der jeg satt på bussen på E-18 på vei hjem, men da, akkurat da var det ingen som gjorde seg bort. Derfor JA!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes han spilte en bra kamp i dag, 1 klønete klarering ellers prikkfritt. Stemte selvfølgelig ja etter en kamp.

Etter å ha lest litt på vg debatt sier de han er en god spiller men kan til tider være litt usikker. I tillegg sto det vel at han prøvespilte for Lsk mot Bærum forrige uke?

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemte ja jeg også, synes han gjorde grei skuring i går.. Han var litt på "tur" ved et par anledninger i 1omgang, blant annet da han tryna bak spilleren til Bærum som fikk gå uforstyrret inn fra dødlinja og skyte...

Men vi trenger bredde... Han er ihvertfall bedre enn å ikke ha noen stopper reserve.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Startet vel 20 kamper for FFK i tippeligaen i fjor så han har nok OK kvaliteter...

28694[/snapback]

Dette stemmer vel ikke helt. Kampstatistikken fra 2004, iflg. VG:

Ant. kamper: 10 (fra start 6, som innbytter 4)

Tid spilt: 646 minutter

Poeng VG-børsen: 4,25 poeng (65. plass)

Han ble kasta ut av laget under sommeroppryddingen, som jo førte til at FFK redda plassen. Kampen mot Stabæk var den siste han spilte fra start. Så ble han vel utlånt til Kvik Halden i høstsesongen (det var en annen som nevnte det på en annen tråd..) Så noe voldsom erfaring fra tippeligaen har han vel ikke.

Men, jeg tar i mot jeg, så lenge satsingen på å få tak i de virkelig store spillerne ikke stopper opp. Om vi ikke får noen flere nå, så tar jeg gjerne noen flere i sommer. Litt bredde i stallen har aldri skadet noen....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sier et klart tja etter kampen i går. Negativ fordi han hadde et par episoder i første omgang hvor han absolutt ikke hang med på hva som skjedde på bakken, og Mike måtte ordne opp. Positiv rett og slett fordi vi trenger en back-up for IA og Mike.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sier et klart tja etter kampen i går. Negativ fordi han hadde et par episoder i første omgang hvor han absolutt ikke hang med på hva som skjedde på bakken, og Mike måtte ordne opp. Positiv rett og slett fordi vi trenger en back-up for IA og Mike.

28777[/snapback]

Det høres flott ut, bare han klipper håret...

Hva med de svenskene? Er det noen som har hørt noe mer? klarer vi flere svensker på laget? hehe...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Ja/nei Til Jørgen Pettersen
  • Opprett ny...