Gå til innhold

Verdt lønna si  

55 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så lenge en spiller ikke koster all verden, og ikke hever allverdens lønn, så er det ikke så nøye om det er litt hastverk over innkjøpene nå. Det er hastverk, for vinduet stenger snart, og vi har litt skadeproblemer. Pettersen er vel også gratis. I verste fall så er det bare å kjøpe noen bedre spillere, som er litt mer gjennomtenkt i sommer, og så kan hastekjøpene spille i 3. divisjon. 2 nye spillere innen fredag - JA TAKK ! ! !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne karen er vel snart ledig på markedet.

28809[/snapback]

Smart 'a gitt. Rive i stykker kontrakten. Da kan den jo neppe være gyldig.

28814[/snapback]

Sitg kan være grei å ha dersom Stabæk møter sutrepaven Sistek i årets serie - kunne være morsomt å se lille Armin løpe gråtene over Nadderudjordene fordi noen dultet borti ham i en kamp...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda nærmere overgang?

Fra nettavisen: (ang. overganger)

Fredrikstad:

Det kommer neppe til å skje noe mer, men Dag Frode Hornseth og Jørgen Pettersen er på vei bort. Der kan det skje noe i løpet av onsdagen eller torsdagen (Sportssjef Harry Hansen).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det muligens kan bli 2 signeringer innen fredag !!!

28800[/snapback]

Mulig det er fjerna fra hjemmesiden til Stabæk nå, men Chrisu har vært veldig lenge "nær kontrakt"...... Håper han er klar og ikke er en av de Stikka refererer til.... jeg vil nemlig ha enda fler!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke sett Pettersen i aksjon men må si at jeg er skeptisk. I følge en FFK supporter på jobben har han vært deres dårligste spiller de siste 2 årene. Han er derfor sjeleglad for at han er på vei bort. Spm. er hva vi trenger; stallfyll eller en spiller som har et potensiale? Jeg sier ikke at han er hverken det ene eller det andre. Men personlig vil jeg ha en med potensiale. F.eks. en svenske...

En liten kuriositet rundt Pettersen, FFK og Kvik-Halden.

Endret av Thomas
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Savner Chipp...

28876[/snapback]

Synes hodespillet i går var sånn midt på treet. Vant duellene, men balllen havnet nesten rett ned igjen? Ikke særlig god touch med andre ord. Chippen kan vel gjøre noe med håret uansett. Om kontrakt så ikke for lang. Vet ikke hvilke kort "Sjelvan" sitter med på hånden? Kunne tenkt å sett ham i en kamp til

Lenke til innlegg
Del på andre sider

28876[/snapback]

Synes hodespillet i går var sånn midt på treet. Vant duellene, men balllen havnet nesten rett ned igjen? Ikke særlig god touch med andre ord. Chippen kan vel gjøre noe med håret uansett. Om kontrakt så ikke for lang. Vet ikke hvilke kort "Sjelvan" sitter med på hånden? Kunne tenkt å sett ham i en kamp til

28878[/snapback]

Ikke kødd med frisyren til chippen, da kødder du med meg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sveisen til Jørgen Pettersen minner vel mer om DENNE karen.

Etter min mening er Jesper større enn Chip og Tobbe. Hvertfall nå som han har kommet tilbake. Men egentlig er det vel Jokke som rager høyest hos meg.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kødder ikke med Chippen nei. Han og Tobbe er to av de største heltene vi har hatt i klubben på lang tid etter min mening.

Men Flem er størst.

28887[/snapback]

Snakka vel egentlig til svein, men så sa jeg heller ikke at du kødder med chippen, men kødde med FRISYREN til chippen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sveisen til Jørgen Pettersen minner vel mer om DENNE karen.

28896[/snapback]

Jeg synes ikke dere skal kødde med MacGyver heller

28911[/snapback]

Enig ikke kødd med MacGyver!

Jeg synes (desverre) at han hadde samme harrysveis om idol-kjartan.

idolKjartanSalvesen_364410e.jpg

Endret av atleten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis han blir signert må han shaves på Kick-Off'en. Og det er helt seriøst.

28925[/snapback]

Patetisk. Det er sånn som langrennsgutta driver med. Og Petter Solberg.

28926[/snapback]

Jeg tror Anders siktet til intimfrisering.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis han blir signert må han shaves på Kick-Off'en. Og det er helt seriøst.

28925[/snapback]

Patetisk. Det er sånn som langrennsgutta driver med. Og Petter Solberg.

28926[/snapback]

Og forcen. Jeg har plenty av erfaring.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sveisen skyldes at dama hans er frisør, Ingo hadde påpekt hockeyen, og han hadde svart at det ikke var noe han kunne gjøre med.

28942[/snapback]

Haha, som de over dammen sier: Pussywhipped

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatering: Pettersen blir utleid til Stabæk. Hvor lenge fikk jeg ikk med meg.

28952[/snapback]

Hvor har du dette fra?

Høres uansett ut som en god løsning. Vi får inn en reserve i forsvaret, samtidig som vi ikke binder oss for lenge, da det kan virke som om Pettersen ikke er en kjempestor forsterkning. Så kan vi handle inn mer og bedre etter 1. juli.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Ja/nei Til Jørgen Pettersen
  • Opprett ny...