Gå til innhold

Verdt lønna si  

55 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"Dette blir den siste spillerovergangen før sesongstart. Klubben har også vurdert å hente inn en midtbanespiller, men det har de nå gitt opp."

Bah, ingen "gir opp" i Stabæk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor har du dette fra?

28962[/snapback]

Her

28964[/snapback]

og da får vi ikke flere spillere nå! Men til sommer´n, kanskje....

28969[/snapback]

Vi har hatt en bra innkjøp i denne omgang. Vi kjøper ikke hva som helst og bruker bra med tid. Sommern kommer fort. Vi for håpe at vi egentlig ikke trenger å kjøpe inn flere spillere da, men alikevell kjøpe for å styrke stallen ytligere!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi for håpe at vi egentlig ikke trenger å kjøpe inn flere spillere da, men alikevell kjøpe for å styrke stallen ytligere!

28973[/snapback]

I sommer, når vi leder tabellen klart (håpe, håpe) så vil det muligens være lettere og få kjøpt noen spillere som vil styrke laget, også i Tippeligaen. Det er ikke alle som er like sikre på opprykk som Chrisu!

Jeg tolker det at vi leier Pettersen i ett år, og ikke gir mannen en 5 års kontrakt, som et signal om at klubben ser etter enda bedre forsterkninger. Jeg tror, uavhengig av tabellsituasjon, at det kommer 1 eller 2 forsterkninger i sommer. (utrolig hvor optimistisk det går ann å bli, da - Jeg overrasker meg selv)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi for håpe at vi egentlig ikke trenger å kjøpe inn flere spillere da, men alikevell kjøpe for å styrke stallen ytligere!

28973[/snapback]

I sommer, når vi leder tabellen klart (håpe, håpe) så vil det muligens være lettere og få kjøpt noen spillere som vil styrke laget, også i Tippeligaen. Det er ikke alle som er like sikre på opprykk som Chrisu!

Jeg tolker det at vi leier Pettersen i ett år, og ikke gir mannen en 5 års kontrakt, som et signal om at klubben ser etter enda bedre forsterkninger. Jeg tror, uavhengig av tabellsituasjon, at det kommer 1 eller 2 forsterkninger i sommer. (utrolig hvor optimistisk det går ann å bli, da - Jeg overrasker meg selv)

28978[/snapback]

Enig i tolkningen. Synes vi er litt tynne/sårbare på midtbanen m.h.t rutine. Tror og håper at lagdelen forsterkes i løpet av sommeren.

I følge FFK supporteren på jobben er Pettersen best i en backposisjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

la oss vent og se, kanskje er jørgen ikke så dårlig/ustabil som ffk fansen beskrev han? gi ham litt tid og tillit (som vi gjør det med alle våre spillere).

og vel, frisyren hans er virkelig uinteressant og uviktig. han skal spille bra, ikke se ut som en adonis!

velkommen jørgen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

frisyren hans er virkelig uinteressant og uviktig.

29025[/snapback]

Du kan umulig ha sett den!!!!!

29032[/snapback]

nei men beskrivelsen er god nok om å få et bilde av den :-)

og kanskje liker jeg fryktelige frisyrer..who knows?

favorittspilleren min hos st.pauli hadde en slags punk frisyr, irokese eller noe liknende. på supporterdagen snakket han med noen ekte punks (med virkelig ville frisyrer) og fikk massevis gode tipps og noen oppmuntrende ord ("du får også en ordentlig punkfrisyr, du også, bare vent litt og ikke klipp hår!")

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Ja/nei Til Jørgen Pettersen
  • Opprett ny...