Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Stabæk - Bryne

Hoveddommer: Borgersen, Kim Rune

Assistentdommer: Hilmen, Vidar

Assistentdommer: Hanssen, Jan Frode

Observatør: Eriksen, Espen

Hønefoss - Stabæk

Hoveddommer: Hafsås, Dag Vidar

Assistentdommer: Hnana, Ridha

Assistentdommer: Aaland, Tore

Observatør: Bjørnsen, Ola

Follo - Stabæk

Assistentdommer: Hanssen, Jan Frode

Assistentdommer: Sandvold, Tom Kenneth

(Blir spennende dette, ute hoveddommer...)

Stabæk - Alta

Assistentdommer: Flathus, Rollef

Assistentdommer: Seland, Roger

Noen dommernerder der ute som kan kommentere oppsettet? Sexxes?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, bare den førstnenvte jeg kjenner til. Han har vel dømt oss i Tippeligaen også.

Merk at vi er i 1. divisjon og ikke i Tippeligaen. Dommerne vil da også være et hakk svakere i kvalitet, men er jo mulig at det dukker opp en "up and coming man," som holder høy standard. Vi får skje. Kan jo dukke opp noen lokale dommere på kampene mot Skeid og Follo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Borgersen er ikke bra.

Han har dømt oss to ganger. fasit er 2 tap og 1-5 i målfoskjeld. På disse to kampene gav han Stabæk 6 gule kort og motstanderne kun ett

De andre har aldri dømt oss før

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Borgersen er ikke bra.

Han har dømt oss to ganger. fasit er 2 tap og 1-5 i målfoskjeld. På disse to kampene gav han Stabæk 6 gule kort og motstanderne kun ett

De andre har aldri dømt oss før

29085[/snapback]

Inntil det motsatte er bevist, er jeg sikker på at resten av bølingen også er helt rævvva dommere, og at de har noe imot Stabæk er jeg helt bombastisk sikker på. Så det så!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare teit å fokusere på dommer`n.

Det eneste vi kan gjøre er å ta en klapp-klapp-klapp for han når speeker pres. før kampen.

Ang. dommere, skulle ønske vi kunne finne på noe bedre enn "solgt seg som ei hore" Er drit lei akkurat det ropet. Det setter også de prostituerte i et meget uheldig lys!!! (Sorry om man ikke skal tulle med slikt)

Seriøst: Det hadde vært bra om vi hadde fått et eget alternativ. Husker E-kampen på Ullevål hvor vi hadde årets beste dommer. (Det var en KVINNE) ønsket å synke gjennom betongen når noen tok ropet og var stolt av meg selv da jeg ba dem se til helvete å holde kjeft

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror dommerne kommer til å være pro oss, som et av de beste lagene. Når det gjelder dommerhetsing er jeg objektivt helt enig i at det er for mye av det. Men i likhet med mange andre klarer ikke jeg å holde kjeft når det går på trynet og mannen i rosa blåser i hytt og gevær, eller lar være å blåse på de mest opplagte situasjoner. Det er lenge sida vi fikk en billig straffe...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er lenge sida vi fikk en billig straffe...

Første bud for å få straffe, enten den er billig eller ei, er å være innenfor 16'metern til motstanderen. Det var der det sviktet i fjor

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første bud for å få straffe, enten den er billig eller ei, er å være innenfor 16'metern til motstanderen. Det var der det sviktet i fjor

29156[/snapback]

Ikke nødvendigvis, ref. bortekampen mot Odd i fjor

Lenke til innlegg
Del på andre sider

29156[/snapback]

29158[/snapback]

Haha, fy faen den var drøy ass. Mannen ble jo takla på midtbanen.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med det laget vi har nå kommer vi til å presse motstanderene langt inn på egen 5 meter. Jeg tror vi endelig vil få straffer. Mulig Veigar kan ta opp arven etter Trygvi og falle litt lett (bare han ikke er like dom og sier til media at han filmer -makan til idiot han Trygvi var)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

29156[/snapback]

29158[/snapback]

Det får meg til å tenke på hvor fantastisk priviligerte vi er som slipper å se kamp på den bedritne Odd Stadion iår. Briskeby også, forresten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror dommerne kommer til å være pro oss, som et av de beste lagene. Når det gjelder dommerhetsing er jeg objektivt helt enig i at det er for mye av det. Men i likhet med mange andre klarer ikke jeg å holde kjeft når det går på trynet og mannen i rosa blåser i hytt og gevær, eller lar være å blåse på de mest opplagte situasjoner. Det er lenge sida vi fikk en billig straffe...

29150[/snapback]

Men ikke glem at ift de dommerne vi har opplevd tidligere så vil årets dommere være litt ferskere, litt blindere, litt feigere, litt feitere, løpe litt tregere, huske litt færre regler, tjene litt mindre (ergo hate klubben fra Bærum mest av alle) og sikkert gi litt mer blaffen i regelboka.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

29156[/snapback]

29158[/snapback]

Det får meg til å tenke på hvor fantastisk priviligerte vi er som slipper å se kamp på den bedritne Odd Stadion iår. Briskeby også, forresten.

29244[/snapback]

Tror nok vi får den ære av å se fotball på langt dårligere baner enn Falkum og Briskeby..

Ski stadion-- Grøss

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Dommeroppsettet,
  • Opprett ny...