Gå til innhold

Anbefalte innlegg

www.elfsborg.se:

BRA SPEL MEN FÖRLUST 1-3 MOT STAEBECK

2005-04-02

Precis som förra året föll vi mot ett norskt lag i generalrepetionen inför den allsvenska starten. I dag inför 780 betalande åskådare på Furuvi i Rångedala vann Staebeck med 3-1.

Elfsborgswebben hade både skrivande reporter och webb-tv:n på plats. Och det kommer både referat och webb-tv intervju.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av en eller anne grunn trodde jeg et av målene våre var selvmål.

Hvem i allverden skal slå oss i år?

29292[/snapback]

Hepp,

Veldig, veldig mange av årets Adeccoligalag kan slå oss, ja faktisk alle 15 dersom vi tar lett på oppgaven. Vi har gjort en brukbar forsesong, og skal glede oss over det. Men fremdeles har vi ikke tatt ett eneste poeng... Vi trenger 20 seire og 5 uavgjorte for å rykke opp. Det betyr at vi kun kan snuble i 5 av 30 kamper!

Make no mistake, this will be no walk in the park. Men jeg tror vi har en fair sjanse!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

29292[/snapback]

Hepp,

Veldig, veldig mange av årets Adeccoligalag kan slå oss, ja faktisk alle 15 dersom vi tar lett på oppgaven. Vi har gjort en brukbar forsesong, og skal glede oss over det. Men fremdeles har vi ikke tatt ett eneste poeng... Vi trenger 20 seire og 5 uavgjorte for å rykke opp. Det betyr at vi kun kan snuble i 5 av 30 kamper!

Make no mistake, this will be no walk in the park. Men jeg tror vi har en fair sjanse!

@ringo

29327[/snapback]

Godt at noen beholder fatningen. Det gjør nemlig ikke jeg ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

29292[/snapback]

Hepp,

@ringo

29327[/snapback]

Jøss - 65 poeng. Er det et nytt krav av året?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"- Vi kommer opp i den samme gode offensive standarden som vi har hatt i det siste, sier Stabæk-trener Jan Jönsson og fortsetter: Vi scoret tre ganger og skapte i tillegg en rekke målsjanser. Men vi var kanskje ikke like stabile bakover. Det har å gjøre med at vi hadde nye folk i nye posisjoner. Tre av de fire var byttet ut fra forsvaret vi startet med mot Malmö sist, påpeker Jönsson som medgir at han var meget godt fornøyd med 3-1-seieren mot Elfsborg.

- Det kjennes som vi er der vi skal være en uke før seriestart, forsikrer svensken"

Musikk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

29292[/snapback]

Hepp,

@ringo

29327[/snapback]

Vi har en lang vei å gå, ingen tvil om det. Inntrykket jeg har om dagen er at ting offensivt er på gli, og det er positivt. Med fullt forsvar skal det bli vanskelig å score mål på oss, men vi må være skjerpet.

Det positive er at vi har en liten seiersrekke om dagen, og guttene spiller på seg selvtillit. Dette er betraktelig forskjellig fra fjorårets pre-season, som var helt katastrofe. Nå scorer vi mål, og det er tom spisser som scorer mål.

Jeg har dog større tro på at vi skal være med å kjempe i toppen nå, enn for en måned siden.

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss - 65 poeng. Er det et nytt krav av året?

Hepp,

Eller snittet siden innføringen av 16 lags ligaen om du vil...

@ringo

29331[/snapback]

Hvilket snitt sikter du til her? Snittet for 2. plass siden innføringen av 16 lags ligaen er 63 poeng, mens 3. plass er 58.5 (er trekker et år veldig ned, 60.33 om man dropper det året), 4. plass er 55.25(56.67 om man dropper det laveste).

62 poeng har alltid holdt til opprykk. Da har vi en kamp mer å snuble i. 19 5 6, 3 eller hva med 20 2 8.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Göteborgs-Posten hadde en liten artikkel om kampen i papirutgaven i dag. Vinklingen var at Elfsborg var veldig inneffektive. Så ikke selv kampen men får inntrykk av at vi var relativt effektive. Noe vi absolutt ikke har vært på lenge så dette er veldig gledelig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Göteborgs-Posten hadde en liten artikkel om kampen i papirutgaven i dag. Vinklingen var at Elfsborg var veldig inneffektive. Så ikke selv kampen men får inntrykk av at vi var relativt effektive. Noe vi absolutt ikke har vært på lenge så dette er veldig gledelig!

29368[/snapback]

At det andre laget er bedre enn oss, men vi vinner kampen er en helt ny opplevelse for oss, ikke sant?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At det andre laget er bedre enn oss, men vi vinner kampen er en helt ny opplevelse for oss, ikke sant?

29371[/snapback]

Vel.... er egentlig det andre laget bedre enn oss når de scorer ett mål og vi tre?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Ife - Stabaeck
  • Opprett ny...