Rich 599 Del Skrevet 3. April 2005 Del Skrevet 3. April 2005 Dette er et diskusjonsforum av og for Stabæk Support. Innlegg som vi oppfatter som markedsføring vil bli slettet. Har du noe å selg så får du bekoste distribusjonen av budskapet selv. Vi tar gjerne mot gode tilbud til Stabæk Supports medlemmer. Vi stiller dog følgende krav: - Det skal være relevant (dvs ikke være fotballturer til England og annet som for oss er totalt uinteressant) - Tilbudet skal gi våre meldemmer en eller annen form for rabatt i forhold til andre kunder - Ingen andre kunder skal få bedre betingelser enn det vi tilbys - Tilbyderen må ikke være konkurrent til en av Stabæk Fotballs sponsorer - Tilbud skal IKKE legges ut på forumet, men sendes i posten til: Stabæk Support, Gml. Ringeriks v 61, 1357 Bekkestua Legger du inn innlegg på forumet som strider mot policy - så må du ikke bli overrasket om vi fakturerer deg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 26. Mars 2009 Del Skrevet 26. Mars 2009 Jeg bruker denne tråden så kan man jo minne om det Rich en gang skrev... Min hensikt var et liten tilbakemelding til mange av de nye forumedeltakerne, som selvfølgelig er varmt velkomne. Når dere svarer på innlegg så er det ikke nødvendig å ha med alt det dere svarer på. Det går an å gå inn i svaret og redigere bort det som ikke er interessant, og så blir ikke innleggene så jæ*** lange. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 26. Mars 2009 Del Skrevet 26. Mars 2009 Jeg bruker denne tråden så kan man jo minne om det Rich en gang skrev... Min hensikt var et liten tilbakemelding til mange av de nye forumedeltakerne, som selvfølgelig er varmt velkomne. Når dere svarer på innlegg så er det ikke nødvendig å ha med alt det dere svarer på. Det går an å gå inn i svaret og redigere bort det som ikke er interessant, og så blir ikke innleggene så jæ*** lange. Enig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 26. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 26. Mars 2009 (endret) så blir ikke innleggene så jæ*** lange.Enig. Superbra at mange nye kommer til, men noen tips til god forumskultur skader ingen:) Endret 26. Mars 2009 av $uperTerje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå