Mortimer 4 420 Del Skrevet 4. April 2005 Del Skrevet 4. April 2005 Blir det muligheter for å levere inn resultat tips på samme måte som ifjor? Kanskje greit om man begrenser det til en kupong pr bruker, så slipper jeg å konkurrere med Slum, Slum Seriøs, Slum jr, Slum Slum og Slum Useriøs sine kuponger... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. April 2005 Del Skrevet 4. April 2005 Støttes! Fram med tippinga NÅ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 186 Del Skrevet 4. April 2005 Del Skrevet 4. April 2005 Har ikke vært med før, men så er jo jeg fersk på disse sidene da. Men tipping er jeg alltid med på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 4. April 2005 Del Skrevet 4. April 2005 hører hjemme med tipping, enig med 1.kup pr pers Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 003 Del Skrevet 4. April 2005 Del Skrevet 4. April 2005 Endelig kan jeg få brukt dybdekunnskapene mine om Løv-Ham, Alta og Pors. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 186 Del Skrevet 4. April 2005 Del Skrevet 4. April 2005 Endelig kan jeg få brukt dybdekunnskapene mine om Løv-Ham, Alta og Pors. 29389[/snapback] Det man ikke har av dypedkunnskaper kan man bare plukke opp ved å lese forhåndsanalysene på forsida. Godt lesestoff. Samtidig imponerende at enkelte bruker fritida si til å se på treningskamper med Follo. Respekt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 4. April 2005 Del Skrevet 4. April 2005 Det blir dessverre ikke mulig med samme opplegg som i fjor. Programvaren er ikke kompatibel med denne versjonen av forumet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 420 Del Skrevet 4. April 2005 Del Skrevet 4. April 2005 Hva slags konkurranse kan du kjøre igang som er kompitabel med denne versjonen av forumet da? Jeg som hadde gledet meg til å vinne... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 4. April 2005 Del Skrevet 4. April 2005 Det eneste jeg kan tenke meg er at dere lager en tråd per serierunde.... Jeg har ingen mulighet til å oppdatere scriptet nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå