Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tromsø har ved flere anledninger luktet på vår nest beste keeper. Vel Borch'n i Tromø buret som Arsenal titter på har brukket et bein i håndleddet og er ute i flere uker. Forestiller meg at Tromsø igjen vil prøve seg på Isak, men håper at vi ikke selger !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En utlånsavtale, med klausul om at han returnerer umiddelbart hvis Jon blir skadet, hadde kanskje ikke vært så dumt. Han ville fått mye bedre matchtrening enn å sitte på benken i Serie-A og spille 3. div. kamper.

Men salg er helt uaktuelt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En utlånsavtale, med klausul om at han returnerer umiddelbart hvis Jon blir skadet, hadde kanskje ikke vært så dumt. Han ville fått mye bedre matchtrening enn å sitte på benken i Serie-A og spille 3. div. kamper.

29484[/snapback]

Hvis jon blir skada i første min av en kamp da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

29484[/snapback]

Hvis jon blir skada i første min av en kamp da?

29599[/snapback]

Da har vi vel en juniorkeeper som kan steppe inn i den kampen, og så er Isak på plass i neste kamp. Men, Loe har jo sagt at det er uaktuelt, så da trenger vi vel ikke å tenke mer på det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Exit Isak?
  • Opprett ny...