gsk 495 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Kan noen fortelle om Fellekskjøpet skal sponse Stabæk? Det kan jo bli en interessant syn med våre blå skjorter og grønn FK-caps.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Kan noen fortelle om Fellekskjøpet skal sponse Stabæk? 29466[/snapback] Ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Kan noen fortelle om Fellekskjøpet skal sponse Stabæk? 29466[/snapback] Ja. 29467[/snapback] Det er jo sunt bondevett, det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Litt sein aprilsnarr? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Jeg svarte ja til at noen sikkert kan fortelle gsk om FK skal sponse Stabæk. Det var tross alt det gsk spurte om. Personlig tror jeg i såfall FK har Norges dårligste markedsdirektør hvis de gidder å bruke penger på Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Jeg svarte ja til at noen sikkert kan fortelle gsk om FK skal sponse Stabæk. Det var tross alt det gsk spurte om. Personlig tror jeg i såfall FK har Norges dårligste markedsdirektør hvis de gidder å bruke penger på Stabæk. 29470[/snapback] Fikk huden full fra noen Lyn kompiser når jeg kom på jobb, de hadde hørt dette på P4. Men kult det, har alltid syntes bonderomantikk er koselig. Sjekket forøvrig www.fk.no, caps og T-skjorter selges med logo.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. April 2005 (endret) Del Skrevet 5. April 2005 (endret) ble også mobbet i dag da en på jobben påpekte at ordene: Stabæk, felleskjøpet og sponsor hadde dukket opp i samme setning på radioen... Samma for meg, penger i kassa er penger i kassa.. Endret 5. April 2005 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Hepp, Det er så bra det! Nå får for en gjeng med bønder en helt ny mening Kanskje jeg skal vurdere min totalnekt av Capsbruk @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Tror nok det er snakk om en skikkelig storbonde som ønsker å profilere seg utenfor bondegrensa her, og han velger da det urbane Stabæk. Dette er akkurat som Abramovits i England. Vi bør kunne regne med opp imot flere hundre kyr for denne avtalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Kanskje jeg skal vurdere min totalnekt av Capsbruk 29473[/snapback] Du har med andre ord aldri sittet på hovedtribunen?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Kanskje jeg skal vurdere min totalnekt av Capsbruk 29473[/snapback] Du har med andre ord aldri sittet på hovedtribunen?? 29475[/snapback] Jeg har sittet på hovis, uten caps, og det går helt fint det. Er heller ikke overbegeistret for dette plagget, men jeg har da kjøpt en Stabæk-caps, til barna. Så helt fantatisk er jeg ikke.... Men, å gå rundt med en caps med Felleskjøpet og Stabæk logo.... Hmm....interessant kombinasjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. April 2005 (endret) Del Skrevet 5. April 2005 (endret) Endelig kan jeg ta fram felleskjøpet "dressen" min Endret 5. April 2005 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Endelig kan jeg ta fram felleskjøpet "dressen" min 29485[/snapback] Nå bor jo du midt i Felleskjøptet provinsen også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Det skal visst være et bilde av spillerne på en traktor med FK-caps på hodet i Nationen i dag. Så; noen med scanner... løp og kjøp og legg ut!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Jeg så det bare på TV, men derimot så fikk jeg se både Tom og Morten med caps på i går ettermiddag. Stygge capser, men alt kler den smukke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Hvor på drakta skal logoen være? håper den er så liten som mulig! velger kjøpe en reklamefri drakt i år jeg helt uten tvil! Sossebønda fra Bærum kommer jeg nok til å få høre nå! jaja! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Stygge capser, men alt kler den smukke 29512[/snapback] Enig Det var mitt 999'ende innlegg. Jeg har lovet meg selv at jeg aldri skal ha 1000 innlegg på et forum. Man har da tross alt et liv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kicks 0 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Det skal visst være et bilde av spillerne på en traktor med FK-caps på hodet i Nationen i dag. Så; noen med scanner... løp og kjøp og legg ut!! 29511[/snapback] Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Å herre gud... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Haha, gode gud... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Haha, gode gud... 29523[/snapback] Ja ja! Vi er kvitt den grønne armen ihvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kicks 0 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Haha, gode gud... 29523[/snapback] Det blir desverre bare verre ... Greier ikke få lagt inn flere bilder, men hele historien ligger på nettavisen http://www.nationen.no/ Det står at det må betales, men det er (desverre) gratis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ikkeno 0 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Personlig er jeg tilhenger av natur gjødsel, men bare på dårlige hytteturer................ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Finnes det ikke andre måter å avskaffe seg med snobbestempelet? Synes dette er rimelig stusselig, Felleskjøpet liksom!! Greit om det var Bryne, Kamma, eller Enga som ble sponset av dem, men ikke oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Noen som vet om, og evt hvor på drakten FK-logoen skal være? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 5. April 2005 (endret) Del Skrevet 5. April 2005 (endret) Haha, gode gud... 29523[/snapback] Ja ja! Vi er kvitt den grønne armen ihvertfall. 29525[/snapback] Jeg lurer på om jeg ikke hadde foretrukket den grønne armen. "Grisespillere skal jobbe en dag som griserøkter" Dette er en del av avtalen... Ser ikke engang ut som om dem får så mye penger for det, og skal gå med Felleskjøpcaps før og etter kamp. Ja ja... http://www.buyandread.com/mediaport/servlet/read Endret 5. April 2005 av Freak Magnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Ser ikke engang ut som om dem får så mye penger for det, og skal gå med Felleskjøpcaps før og etter kamp. 29532[/snapback] Dette kan da faen meg ikke være en del av avtalen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 5. April 2005 (endret) Del Skrevet 5. April 2005 (endret) VIF: - Ikke akkurat noen bombe Hehe, dette er morsomt gitt Endret 5. April 2005 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Hehe, dette er morsomt gitt 29534[/snapback] Personlig syntes jeg det er en smule flaut, men kanskje jeg som er "snobb" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Drit flaut såklart... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå