Tonje 0 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Jeg vil si at det er hva vi gjør det til. Le, ta det med et smil så er det egentlig ganske morsomt...ok, litt flaut da. Vi kan kanskje kassere Stabæk banker alle bønda sangen for en stund? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Vi kan kanskje kassere Stabæk banker alle bønda sangen for en stund? 29537[/snapback] En liten omskriving, så er vi i gang: .......Stabæk-bønda banker alle..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Slapp av. Dette går bra. Vi får tenke på de menneskene som har det værre enn oss. RBK-supporterne f.eks. Som må gå med en REMA 1000-pose på overkroppen. Eller enda værre. Tenk om vi måtte ha gått med Nille-reklame på brystet. Nei nå må jeg slutte å putte ideér i hodene på Stabækstyret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kicks 0 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Slapp av. Dette går bra. Vi får tenke på de menneskene som har det værre enn oss. RBK-supporterne f.eks. Som må gå med en REMA 1000-pose på overkroppen. Eller enda værre. Tenk om vi måtte ha gått med Nille-reklame på brystet. Nei nå må jeg slutte å putte ideér i hodene på Stabækstyret. 29540[/snapback] For å følge opp den positive vinklingen kan det også nevnes at Felleskjøpet har mange gode produkter for villaeiere: http://www.fk.no/article/archive/1 Og til jakthunden kan man via felleskjøpet skaffe seg Helly Hansen Universalmatte... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 5. April 2005 (endret) Del Skrevet 5. April 2005 (endret) Aiaiai.. håper den reklamen blir liten.. Endret 5. April 2005 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 For å følge opp den positive vinklingen kan det også nevnes at Felleskjøpet har mange gode produkter for villaeiere 29542[/snapback] Å, har de godt utvalg i utenlandske hekk-klippere?? Det er jo fantastisk!! Jeg har savnet dette temaet en god stund nå. Det går jo mot vår...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Å, har de godt utvalg i utenlandske hekk-klippere?? Det er jo fantastisk!! Jeg har savnet dette temaet en god stund nå. Det går jo mot vår...... 29562[/snapback] Haha, det var noe av det morsomste jeg har lest på forumet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Humm.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Hele troppen er forøvrig avbildet med gule og grønne cap'er i dagens budstikke !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 ...hvor de hadde skandinavisk mesterskap i traktor-kjøring!!! Herregud, dette går over stokk og stein. (Veigar vant forøvrig) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Stabæk banker alle bønda Vi trenger da ikke endre på denne. For meg er det innlysende at noen må ha vært voldelige med ledelsen i FK for å få på plass en slik avtale Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Stabæk banker alle bønda Vi trenger da ikke endre på denne. For meg er det innlysende at noen må ha vært voldelige med ledelsen i FK for å få på plass en slik avtale 29610[/snapback] Det må vel heller være noen som er har vært voldelige mot Stabækledelsen sånn at de har gått med på en slik avtale. Må si at jeg ble veldig overrasket da jeg hørte dette i morges, men enda mer overrasket da jeg ser leste om avtalen. Men jeg ser dere prøver å gjøre det beste ut av situasjonen, og det er vel det eneste man kan gjøre eLSke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Ser jo ut som Ingo er på vei UNDER traktoren på det bildet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 "Money Talks" og "Cash IS King". Hvis noen var i tvil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. April 2005 (endret) Del Skrevet 6. April 2005 (endret) Personlig er jeg fan av C.R.E.A.M. = Cash Rules Everything Around Me Den aller beste har ikke noe med penger å gjøre, men A.D.I.D.A.S. er jo en klassiker. Endret 6. April 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Med Ingo's forkjærlighet det norske landbruket og ikke minst Tine, kan man jo ikke være veldig overrasket heller! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 FK har jo utrolig mange produkter som kan være nyttige for oss med store hager da. Dette har jeg over hodet ikke problemer med. Eneste måtte være at det nå forventes å kjøpe disse produktene til reduserte priser. Noe jeg forøvrig synes er hakket mer pinlig, var kveldsaktiviteten jeg bedrev i går. Den lokale klubben hvor mine jenter spiller fotball har nemlig krav til en noe spesiell dugnadsinnsats. Så i går kjørte jeg rundt i nærmiljøet og solgte plantejord, veksttorv, gjødsel og kalk. Jeg solgte produkter for nesten 4000,- faktisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kicks 0 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Hmm.. Det lå en felleskjøpcaps i hylla da jeg kom på jobben idag ;-( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Hmm.. Det lå en felleskjøpcaps i hylla da jeg kom på jobben idag ;-( 29627[/snapback] Jeg har faktisk modnet til ideen nå, dette kan jo bli kjempebra. Pengene kommer sikkert veldig godt med. Poenget er jo at det er bedre å bli sponset av noe så norskt og samholdsfokusert som FK. Ihvertfall iforhold til andre som blir sponset av Shell og selskaper som gjør mye jævlig rundt om i verden. Men tror nok ikke det blir FK-caps nei.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 I forhold til hvordan den nye drakta har blitt seende ut, så er jo den grønngule FK-capsen en fryd for øye! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 A.D.I.D.A.S.= ALL DAY I DREAM ABOUT STABÆK/SEX/SPENN/SINNABRUS Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 A.D.I.D.A.S.= ALL DAY I DREAM ABOUT STABÆK/SEX/SPENN/SINNABRUS 29659[/snapback] Nyyyydelig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 eller P.U.M.A Pølse Under Min Armhule Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 P.U.M.A. Penis Uten Modent Anheng Skremmende for mine egne forplantningsutsikter at det var det første jeg kom på.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå