cybro 0 Del Skrevet 26. Mars 2003 Del Skrevet 26. Mars 2003 Kor bestiller de nødbluss? Finst det noko billigare tilbod enn 107 kr pr stk i Norge? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 26. Mars 2003 Del Skrevet 26. Mars 2003 Tinnsoldat blussing er for jenter og imponerer ingen andre enn dere selv. 1912, som heller ville svidd av tusenlappene på stoff fra Italia og mekka noen feite koregrafier Se forøvrig mer utdypende svar på Saftkokaradn-forumet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 27. Mars 2003 Del Skrevet 27. Mars 2003 for å svare på spørsmålet ditt, bluss eller bengaler som det heter kan bestilles fra Italia på www.tifo.it. De koster ca. 11kr stykk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 27. Mars 2003 Del Skrevet 27. Mars 2003 men jeg må si jeg er enig med Einar... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 27. Mars 2003 Del Skrevet 27. Mars 2003 PS: tror ikke italiablussene godkjennes til bruk på stadion, så hvis dere har noe slikt i tankene tror jeg dere må kjøpe de i norge... da blir det dyrt for kjipt tifo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 27. Mars 2003 Del Skrevet 27. Mars 2003 Ja, de fra Italia er billige, men ikke godkjente av NøFF. 1912 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 27. Mars 2003 Del Skrevet 27. Mars 2003 Kjøp bluss fra Italia og dø av røykforgiftning og stå igjen med drakt/genser/hud full av svimerker... Men jeg vi vel kanskje påpeke at det var ingen som sa noe om lang-la ng-rekke-blussing før du nevnte det, Einar :wink: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 27. Mars 2003 Del Skrevet 27. Mars 2003 Kjøp bluss fra Italia og dø av røykforgiftning og stå igjen med drakt/genser/hud full av svimerker...Nå er det vel ca. samme vare i Italiablussa som de norske, uten at jeg skal påberope meg peil på kjemi.. Så røyken burde vel bli den samme.. Men det er kanskje plasten rundt du tenker på? Den kan man jo fjerne, ikke noe er som hjemmelangde bluss! Men nå finnes det uansett jævla mange andre produsenter av bluss en tifo.it og norske båtsjapper, så det er bare å lete videre hvis man ikke er er fornøyd.. Men jeg vi vel kanskje påpeke at det var ingen som sa noe om lang-la ng-rekke-blussing før du nevnte det, Einar :wink: Herregud.. TROR du SAFTKOKARADN blusser ulovlig? :roll: :wink: 1912 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 27. Mars 2003 Del Skrevet 27. Mars 2003 Herregud.. TROR du SAFTKOKARADN blusser ulovlig? :roll: :wink: Overhodet ikke, men jeg synes det nærmest har gått hysteri i å fortelle alt og alle at det ikke er noe stas med lovlig blussing. Urgh... skulle til å skrive noe langt, og kanskje litt fornuftg, men jeg tror ikke jeg gidder nå. Får heller pakke litt. Tenkte jeg skulle sette ny pers "treningskamp (kamp, i det hele tatt) lengst unna". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 27. Mars 2003 Del Skrevet 27. Mars 2003 Hehe.. Joda, men viktig å prøve å holde den fra før patetiske tifoscenen(med unntak av noen få grupper) på et noenlunde(er det et ord? :wink:) ok nivå. Les mer om hva jeg (ja, JEG, ikke BOYS, SS, Inferno eller noen..) mener i denne på Saftkokaradns forum. http://www.saftkokaradn.com/forum/ Forresten. Sjekk mailen din.. (tifo@oddrane.no) 1912 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 28. Mars 2003 Del Skrevet 28. Mars 2003 Godkjenner NFF noe annet enn blussene fra båtsjappene, er det noen spesielle merker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 28. Mars 2003 Del Skrevet 28. Mars 2003 Godkjenner NFF noe annet enn blussene fra båtsjappene, er det noen spesielle merker? Blussene må være CE-godkjente, ifølge Rune P. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 28. Mars 2003 Del Skrevet 28. Mars 2003 Den er grei... Får sende en mail til italia og be de om å prøve å få blussene sine godkjent, eventuelt lage en litt dyrere type med høyere kvalitet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 30. Mars 2003 Del Skrevet 30. Mars 2003 Vi brukte faktisk bengalske lys fra Italia i fjor. De er vel ikke godkjente. Ingen CE-merke å sjå iallefall. I år blir det mest sannsynlig nøsbluss fra ei lokal båtsjappe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 30. Mars 2003 Del Skrevet 30. Mars 2003 så dere skal ha godkjent tinnsoldatblussing med bluss til rundt 100-lappen? Hvor mange regner dere med på rekka? 2 bluss i hver hånd? jeg hadde brukt pengene på noe annet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 Tror ikke det blir noe mektig skue på Fosshaugane akkurat.. I flg. dem selv(på eget forum), skal de ha 50 bluss, fordelt på 2-3 kamper.. DRITFETT! Blir orginalt og stilfult. Norge har aldri sett maken! 1912 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 får håpe de blusser mot oss da... gleder meg sinnsykt! Hva om dere setter fyr på noen sauer og syltetøyspann, kaostifo rocker... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 Tror nok desverre ikke det, selvom det selvfølgelig hadde vært fett å se infernoet på Fosshaugane, eller "Hell" som stadion kalles ute i europa. 1912 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 får håpe de blusser mot oss da... gleder meg sinnsykt! Beklager Potter, men det blir ikkje blussing i serieåpninga. Grunnen til dette er at vi ikkje har fått lov fra politiet enda, og at vi ikkje har bestilt bluss enda. Vi må jo få lov å bruke det, før vi bestiller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 Jodda, men det er vel ikke noe problem siden dere uansett må bruke CE godkjente bluss, de kan vel kjøpes over hele kystnorge? Hvor lenge siden er det dere søkte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 Jodda, men det er vel ikke noe problem siden dere uansett må bruke CE godkjente bluss, de kan vel kjøpes over hele kystnorge? Hvor lenge siden er det dere søkte? Jo, det er greit nok. Vi søker ilag med SIL-Fotball. Vi har fått svar fra Sogndal Brannstasjon, og dei sa ja. Venter på svar fra Sogndal Politistasjon. Etter erfaring fra i fjor kan det ta si tid å få svar fra dei. Men kanskje vi kunne kjøpt litt av Stabæk Support? Kor kjøper De nødbluss? Går rykte i Sogndal om at de får tak i nødbluss til 20 kr stk. Stemmer dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 Syabæk Support har inegn bluss. Det er tifo-gruppa Stabæk Inferno som bestiller tifo varer. Bekkestua Boys og Gjettum Ultras har også en del, men de er ikke til salgs! Nok en gang: Bruk penga på noe annet! Tinnsoldat-blussing hører ikke hjemme! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 Gi meg link til Stabæk Inferno sine sider da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daniel 1 Del Skrevet 31. Mars 2003 Del Skrevet 31. Mars 2003 Gi meg link til Stabæk Inferno sine sider da. www.stabaek-inferno.no :roll: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 1. April 2003 Del Skrevet 1. April 2003 hva skal dere med de blussene uansett?! Som sagt er ikke de blussene CE-godkjent! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 6. April 2003 Del Skrevet 6. April 2003 De blussa fra italia er djevelsk. Fyrte opp et på en treningskamp her oppe, holdt faen meg på å daue av røykforgiftning. Er ikke de italia blussa lovlig asså? Vi brukte jo de på tinnsoldagblussinga vår mot sandefjord, brannvesenet sa ikke noe på de, men det er altså NFF som sier nei til blussa å ikke brannvesenet? Sjekker NFF vilke bluss som blir avfyrt da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 7. April 2003 Del Skrevet 7. April 2003 Det er vel ulovlig å fyre opp noko uten CE-merke i Noreg. Om NFF tek ein sjekk på blussa, så finn dei fort ut om det er lovlig eller ikkje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 7. April 2003 Del Skrevet 7. April 2003 De sjekket blussene en gang iallefall, men de sjekket jo ikke alle, holder vel med et par lovlige bluss som kan vises frem. Bør vel ikke være så vanskelig å få tak på dem i ålesund, det er jo bare å stikke ombord i en båt og stjele noen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
cybro 0 Del Skrevet 7. April 2003 Del Skrevet 7. April 2003 Kor mykje koster det for eit nødbluss i Ålesund? Kanskje me bestiller derfra? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg