Luringen 3 386 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September Hvilke kvalifikasjoner har denne mannen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September 5 minutter siden skrev Luringen: Hvilke kvalifikasjoner har denne mannen Han er blå 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 16. September Del Skrevet 16. September 46 minutter siden skrev matty: Spillerrekrutteringen i år er intet annet enn en totalfiasko. - Vil heller se en junior prøve på en pasning fremover i banen og misse hver gang, enn å se Christensen sine 400 støttepasninger hver kamp. Er villig til å betale bra penger av egen lomme for å få denne kontrakten terminert. - Ellegaard har kosta oss 50 000 kr per minutt med fotball (som ikke akkuratt var overbevisende heller). Dette kommer til å ende i en terminering (forhåpentligvis) av kontrakten eller et lån til dansk 3. div. - Opseth var åpenbart ikke i god nok form til å bekle den rollen han fikk hos oss. - Hoven ikke i nærheten av bedre enn Nysveen. Helt ubrukelig signering. - Roberts er en av de aller dårligste midtbanespillerne vi har hatt i nyere tid. Og jeg har sett Skytte i Drammen. DENNE FYREN SPILLER FAST. - Walstad stagnerte etter et positivt fjorår. Ikke i nærheten av en forbedring fra Andresen. Ikke kjøp ut denne mannen. - Skjelvik ikke i nærheten av god nok. Her ble vi for nostalgiske når vi signerte, og har åpenbart ikke sett han spille først. Spill heller med Ekorness eller Øya. Eneste positive signeringen jeg kan stille meg bak er Diabate. Nå blir det spennende å se Dahlby og Matic i de kommende ukene, spesielt når vi trolig ikke har noe å spille for. Skulle virkelig ønske Finstad hadde lyktes, men dette er dessverre ikke godt nok. Ettersom vi ikke er en statlig organisasjon, og faktisk har prestasjonsbasert vurdering av arbeid, bør noen andre inn her. Og det fort. Dessverre ender nok dette med at Diabate, Olderheim og Spiten går for vekslepenger i 2025 da vi ikke kan tilby bedre enn midten av OBOS-ligaen, og vi må starte helt fra scratch. Vi tok virkelig Bjarmann for gitt. Spørsmålet er hvor lett jobben til Finstad er, når han spiller andre fiolin! Det er en Sheriff i byen, og det er ikke Finstad! Vi har vel både BB og As forran han i køen der, eller? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 943 Del Skrevet 18. Oktober Del Skrevet 18. Oktober Viktigste to signeringene denne mannen har gjort! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November Adios Finstad, ett år får være nok 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nico1 59 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November Første som må gå. Det er det ikke lov å være uenig i 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November Javel. Hvem er det som har ansatt han, da? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November 3 minutter siden skrev mbh: Javel. Hvem er det som har ansatt han, da? Det var vel Bradley som ville ha en ufarlig sportssjef 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 386 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. November Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. November Vanskelig å skjønne at prosjektet med sportssjef, sportslig koordinator og daglig leder alle uten toppledererfaring i fotballen ender dårlig. Fikk vel en hovedtrener uten hovedtrenerefaring til slutt der også. Vi kan ikke lenger gi viktige stillinger til personer på bakgrunn av at de liker fotball eller at de er blaa. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November Man må sikte høyere når man skal fordele ansvar. Det er lett å se hvem som ikke fungerer, men tydeligvis jævla vanskelig å forstå at folk ikke ansetter seg selv. Akkurat det provoserer meg faktisk mer enn nok et år i OBOS. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November Må vel være den mest anonyme sportsjefen vi noen gang har hatt. Noen som har sett han siden i sommer? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 76 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November Var skeptisk til denne ansettelsen men valgte å gi han en sjanse, men dessverre var det jeg fryktet sant. Finstad har ingen erfaring fra å være sportsjef og denne jobben ble altfor stor for han. Bommer på så mange signeringer, treffer vel kun på 2 eller maks 3? ser dessverre ikke ut som han helt vet hva han driver med, ikke er det noe særlig kommunikasjon med fansen såvidt jeg har fått med meg. Få nå inn en med lang erfaring fra å være sportsjef! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November 7 minutter siden skrev Elias: Var skeptisk til denne ansettelsen men valgte å gi han en sjanse, men dessverre var det jeg fryktet sant. Finstad har ingen erfaring fra å være sportsjef og denne jobben ble altfor stor for han. Bommer på så mange signeringer, treffer vel kun på 2 eller maks 3? ser dessverre ikke ut som han helt vet hva han driver med, ikke er det noe særlig kommunikasjon med fansen såvidt jeg har fått med meg. Få nå inn en med lang erfaring fra å være sportsjef! Tror det å være sportssjef under Bob ikke er å gi mannen en sjanse! Han har nok vært bundet på hender og føtter! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November 19 minutter siden skrev Elias: Var skeptisk til denne ansettelsen men valgte å gi han en sjanse, men dessverre var det jeg fryktet sant. Finstad har ingen erfaring fra å være sportsjef og denne jobben ble altfor stor for han. Bommer på så mange signeringer, treffer vel kun på 2 eller maks 3? ser dessverre ikke ut som han helt vet hva han driver med, ikke er det noe særlig kommunikasjon med fansen såvidt jeg har fått med meg. Få nå inn en med lang erfaring fra å være sportsjef! Diabate og Matic. Rossbach - kunne i det minste fått noe verre. Resten av de eksterne signeringene i vinter og sommer står til terningkast 1 og 2. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November 12 minutter siden skrev 1369: Diabate og Matic. Rossbach - kunne i det minste fått noe verre. Resten av de eksterne signeringene i vinter og sommer står til terningkast 1 og 2. Det er vel Bradley-signeringer alle sammen. Tror ikke Finstad er lederen klubben trenger. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November 2 timer siden skrev mbh: Javel. Hvem er det som har ansatt han, da? Det var vel under Tunold? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November 2 minutter siden skrev Ace: Det var vel under Tunold? https://www.stabak.no/nyheter/2312-stb-ft-sjf 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November 1 minutt siden skrev mbh: https://www.stabak.no/nyheter/2312-stb-ft-sjf Det var før jul ja, så da husket jeg riktig. Sunde tok vel over fra 1.1. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November 5 minutter siden skrev mbh: https://www.stabak.no/nyheter/2312-stb-ft-sjf Sjefen for spillerlogistikk IAO som konsulent. Da har dere svaret. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elias 76 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November 1 time siden skrev blaasoldat: Tror det å være sportssjef under Bob ikke er å gi mannen en sjanse! Han har nok vært bundet på hender og føtter! Jeg hadde vært mer enig i fremstillingen der om han faktisk traff på signeringene, og med mindre Bob var den med fullmakt over spillerlogistikk så var det opp til Finstad å finne riktige spillere... Noen feilet totalt når de hentet spillere hvertfall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November Sportslig leder har ikke kun ansvaret for overganger. Han er og skal være øverste leder for sport. Skuffet over Finstad i år. Første året hans riktignok. Nå har han alle muligheter til å snu det👍🙌 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pompel 317 Del Skrevet 9. November Del Skrevet 9. November 4 timer siden skrev Ace: Det var før jul ja, så da husket jeg riktig. Sunde tok vel over fra 1.1. Jobbet ikke Jon mye lengre ut på nyåret ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 10. November Del Skrevet 10. November Stian kom vel inn i mars/april? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 10. November Del Skrevet 10. November På 9.11.2024 den 17.43 skrev kuk: Må vel være den mest anonyme sportsjefen vi noen gang har hatt. Noen som har sett han siden i sommer? Traff ham på Kiwi på Bjørnegård, men ikke etter det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 10. November Del Skrevet 10. November På 9.11.2024 den 17.43 skrev kuk: Må vel være den mest anonyme sportsjefen vi noen gang har hatt. Noen som har sett han siden i sommer? Hadde glemt vi har en Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 306 Del Skrevet 11. November Del Skrevet 11. November Er vel ferdig i stillingen, men kunne gitt noen kommentarer til fiasko sesongen 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 11. November Del Skrevet 11. November 16 minutter siden skrev gegras: Er vel ferdig i stillingen Er du sanndrømt, eller skyter du fra venstre nyre? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 11. November Del Skrevet 11. November 9 minutter siden skrev mbh: Er du sanndrømt, eller skyter du fra venstre nyre? Ville ikke lagt veldig mye vekt på hva denne brukeren skriver basert på tidligere erfaringer. Budstikka spekulerer i Rekdal. Ikke overraskende holder han døren åpen tatt i betraktning at han har kontrakt med AaFK ut året og bor på Hamar. Jeg tipper han står på bruttolista, men at det er andre kandidater som passer Stabæk bedre. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 11. November Del Skrevet 11. November Jeg så saken i Budstikka om Rekdal, men lurer litt på om han er en person som appellerer til de unge gutta fra akademiet vårt. Jeg hadde en gjeng av kameratene til våre nye stjerneskudd bak meg under kampen mot Ålesund. Det slo meg at de nok har litt andre referanser/preferanser enn de vi som har fulgt klubben de siste 30 årene, har. Vår nye trener må nok passe inn på mange måter for å bli en suksess. Tror jeg. Eksempelvis tror jeg ikke at Finstads karriere som tidligere spiss, spiller en veldig stor rolle. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 11. November Del Skrevet 11. November Har Rekdal noengang IKKE hatt suksess i OBOS? Få han inn! Det er eksistensielt for oss at vi rykker opp neste sesong. Med Rekdal får vi ordnet opp de strukturelle feilene defensivt, han vil sannsynligvis få inn litt muskler, kynisme og innsats, mens vi har nok av tekniske spillere til å krydre det hele fremover. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå