Nr14 844 Del Skrevet 11. November Del Skrevet 11. November Spørsmålet med Rekdal er om vår stall tåler hans tøffe fysiske regime. Jeg tror at vi må igjennom en slik periode så får det bli noe avskalling underveis. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November På 2.11.2021 den 18.06 skrev Flexi Knut: Snakket senest på lørdag med en god bekjent som har hatt sesongkort på Åråsen i alle år. Han kalte dagens LSK med Simon Mesfin som sportslig leder natt og dag sammenlignet med Bjarmanns LSK. Han hadde også en viss grad av sympati med Stabæk fordi han kjente igjen mye av det samme han opplevde med Bjarmann i LSK. På 13.8.2020 den 23.49 skrev El Stabæk: De gjorde det jo mye bedre med mesfin!!:))))) På 12.12.2019 den 15.32 skrev nichb: Simon Mesfin tror jeg kunne ha vært en fin match med Stabæk.. På 2.3.2019 den 13.17 skrev @ringo: Men LSK har Simon Mesfin det hakke vi.... Skal vi se etter alternativer til Finstad har Mesfin tidligere fått mye ros på forumet: https://www.vg.no/sport/i/8qXknQ/protestbannere-rundt-aaraasen-mesfin-out 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November Et alternativ kunne jo være å videreutvikle han/de som allerede er her. De fleste lærer noe underveis, og spesielt av det som ikke ble så vellykket. Når alt går på skinner er det enklere å tro at det bare skyldes en selv. Det er jo dumt å bruke masse penger på voksenopplæring, for så å sende folk på dør når de kanskje har lært litt. Vi skal nok heller ikke undervurdere verdien av at det ligger en strategi til grunn for det arbeidet som blir gjort. Ansvaret for strategien må man stort sett lengst opp på veggen for å plassere. Jeg tipper at planen var at Finstad skulle være håndlangeren til Bob, som jo uansett hadde frie tøyler og skulle bestemme det meste. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November 20 minutter siden skrev mbh: Jeg tipper at planen var at Finstad skulle være håndlangeren til Bob, som jo uansett hadde frie tøyler og skulle bestemme det meste. Sånn appropos strategi - man gikk ut og sa man ønsket å bli mindre trenerstyrt. Det var en finding av evalueringen om jeg husker rett - så snur man seg og ansetter Bradley... 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November 36 minutter siden skrev @ringo: Sånn appropos strategi - man gikk ut og sa man ønsket å bli mindre trenerstyrt. Det var en finding av evalueringen om jeg husker rett - så snur man seg og ansetter Bradley... Du skal ha for at du har vært skeptisk hele tiden, men du er ganske alene om det. Dette forumet hadde eksplodert dersom klubben for et år siden hadde sagt at de mente Bob var feil mann og heller ville finne en annen. "Alle" mente det var en god idé, men det funket ikke. La oss kalle det etterpåklokskap (unntatt @@ringo). Å gi Bob frie tøyler var noe av prisen for å få han. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November Sant nok, men dersom det hadde kommet en annen trener med samme resultat fra foregående klubb så tror jeg reaksjonene hadde vært der. Det er forsåvidt litt interessant sånn aktualitetsmessig også, det understreker viktigheten av å alltid sjekke fakta, uansett hva innpakningen er! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 234 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November Og noen ganger må man sikkert lenger inn i materien, enn å bare se på tallene. Kjetil Knutsen hadde 95 kamper og en seiersprosent på 42.11% med Åsane, før han kom til Glimt. Uansett, så hyller jeg dere to siste talere for deres kunnskaper innenfor dette feltet (uironisk!!). Selv kan jeg ingenting annet enn å forholde meg til resultatene, og å synse litt. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gegras 306 Del Skrevet 12. November Del Skrevet 12. November 23 timer siden skrev Ace: Ville ikke lagt veldig mye vekt på hva denne brukeren skriver basert på tidligere erfaringer.. Ingen årsak, acc! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet torsdag kl. 12:49 Del Skrevet torsdag kl. 12:49 https://www.budstikka.no/slik-oppsummerer-thomas-46-vi-har-hatt-ekstreme-utfordringer/s/5-55-1847672 «– Vi har hatt en svak sesong, det er det ingen tvil om. Men jeg tror at mange også vet at vi har gjort en god jobb og at det også har vært mye bra. Men vi har ikke lykkes helt, og klarte hverken opprykk eller kvalik. Det er for dårlig.»😊 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet torsdag kl. 16:36 Del Skrevet torsdag kl. 16:36 3 timer siden skrev arni: https://www.budstikka.no/slik-oppsummerer-thomas-46-vi-har-hatt-ekstreme-utfordringer/s/5-55-1847672 «– Vi har hatt en svak sesong, det er det ingen tvil om. Men jeg tror at mange også vet at vi har gjort en god jobb og at det også har vært mye bra. Men vi har ikke lykkes helt, og klarte hverken opprykk eller kvalik. Det er for dårlig.»😊 Hvem er de mange som vet de har gjort en god jobb. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 442 Del Skrevet torsdag kl. 18:07 Del Skrevet torsdag kl. 18:07 5 timer siden skrev arni: https://www.budstikka.no/slik-oppsummerer-thomas-46-vi-har-hatt-ekstreme-utfordringer/s/5-55-1847672 «– Vi har hatt en svak sesong, det er det ingen tvil om. Men jeg tror at mange også vet at vi har gjort en god jobb og at det også har vært mye bra. Men vi har ikke lykkes helt, og klarte hverken opprykk eller kvalik. Det er for dårlig.»😊 Noen som vet hvilken yrkeserfaring Finstad hadde før han ble ansatt som sportslig koordinator? Noe som var relevant til den jobben han har i dag? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå