Slum 12 902 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Jeg tenker selvfølgelig på Tripple M Team. Skulle ikke dere komme til seriestart, og få med dere de 2-3 første kampene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Jeg tenker selvfølgelig på Tripple M Team. Skulle ikke dere komme til seriestart, og få med dere de 2-3 første kampene? 29510[/snapback] Makka sitt fly lander kl 14.00 på fredag. Hvor mange kommer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ikkeno 0 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Skjønte det sånn at maren og marcus kommer kjørende og er her med kun få timers mellomrom fra makka........................ tror de ankommer metropolen rundt 11............................. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Jeg tenker selvfølgelig på Tripple M Team. Skulle ikke dere komme til seriestart, og få med dere de 2-3 første kampene? 29510[/snapback] Ja Triple M på vei. Vi kommer fredag middag ob blir til mandag, Fredag: KICK-OFF Party Lørdag: Middag Bekkestua & om kveld Hjallarhorn konsert i Oslo Søndag: Stabæk - Bryne Mandag: tilbake fordi vi skal komme for 2 kamper i mai igjen. 05. & 08.Mai Jeg tenker selvfølgelig på Tripple M Team. Skulle ikke dere komme til seriestart, og få med dere de 2-3 første kampene? 29510[/snapback] Makka sitt fly lander kl 14.00 på fredag. Hvor mange kommer? 29514[/snapback] Jeg reise allene og Maren & Maren kommer med bilen. Hvor mange er vel Triple ? Skjønte det sånn at maren og marcus kommer kjørende og er her med kun få timers mellomrom fra makka........................tror de ankommer metropolen rundt 11............................. 29530[/snapback] Ja. Det passer. Gleder meg & vi sees. Hilsen fra RRC Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 ikke for å være pedantisk, men det er vel mer historisk sus over det om tyskerne venter en dag og ankommer 9. april. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 ikke for å være pedantisk, men det er vel mer historisk sus over det om tyskerne venter en dag og ankommer 9. april. 29557[/snapback] Fordi det er bursdagen din? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 ikke for å være pedantisk, men det er vel mer historisk sus over det om tyskerne venter en dag og ankommer 9. april. 29557[/snapback] Fordi det er bursdagen din? 29678[/snapback] eller fordi noen andre tyskere kom på besøk 65 år før, akkurat på den dagen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Og de tok ikke med seg vaffler, for å si det sånn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 ikke for å være pedantisk, men det er vel mer historisk sus over det om tyskerne venter en dag og ankommer 9. april. 29557[/snapback] Fordi det er bursdagen din? 29678[/snapback] eller fordi noen andre tyskere kom på besøk 65 år før, akkurat på den dagen! 29704[/snapback] bastards ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 ikke for å være pedantisk, men det er vel mer historisk sus over det om tyskerne venter en dag og ankommer 9. april. 29557[/snapback] Fordi det er bursdagen din? 29678[/snapback] Det hadde jo unektelig vært flott om de kom ens ærend for å feire den store 31-årsdagen, ja. "Langveisfarende gjester har alltid med de beste presangene", er et visdomsord som jeg lærte i ung alder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 ikke for å være pedantisk, men det er vel mer historisk sus over det om tyskerne venter en dag og ankommer 9. april. 29557[/snapback] Fordi det er bursdagen din? 29678[/snapback] eller fordi noen andre tyskere kom på besøk 65 år før, akkurat på den dagen! 29704[/snapback] bastards ! 29707[/snapback] Historiesuckers :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 ikke for å være pedantisk, men det er vel mer historisk sus over det om tyskerne venter en dag og ankommer 9. april. 29557[/snapback] Fordi det er bursdagen din? 29678[/snapback] Det hadde jo unektelig vært flott om de kom ens ærend for å feire den store 31-årsdagen, ja. "Langveisfarende gjester har alltid med de beste presangene", er et visdomsord som jeg lærte i ung alder. 29715[/snapback] turen vår tar så lang tid at vi bruker opp alle de fine presangene vi hadde tenkt å gi borte til våre kjære norske venner :-) sees i overmorgen kl.19.! slum: daniel har ikke nok penger akkurat nå (men han skal komme i august), og de to andre vennene (fra st.pauli) jeg hadde tenkt å ta med skal gifte seg i juni, og derfor har de ikke penger til å reise langt borte (å lage bryllupsfest koster mye), men de er sikkert med når dere kommer til mai-turneringen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå