minstemann risan 0 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Det er deilig å endelig ha en spiss som holder det han lover. Sist fredag sto jeg i kø ved informasjonen på Sandvika Storsenter. Nanne med familie kom og lurte på hvor man kunne kjøpe barnevogn. Dette har jo jeg meget peiling på og viser velvillig vei. Jeg ønsker han velkommen til klubben og gratulerer han med sitt første mål. Han svarer med at han er hypp på et par (2 stk) i morgen også mot Elfsborg. Hva skjedde, jo visst faen holder mannen det han lover. Kan man begynne å håpe på en toppskårer med 15-20 mål første sesong og kanskje det samme første sesong i eliteserien? - Det er vår, himmelen er blå og det er jaggu sjelen og ! Leve Stabæk! - Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Så enig, så enig. Og ikke bare er himmelen blå. Gresset på Nadderud er utrolig grønt og innbydende så tidlig på året. Sto en halv time og så gresset gro fra gamle Bærget Det Små tribunen i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Ja faen som jeg gleder meg til søndag. Og at Nanne er mannen for oss, det er det vel liten tvil om. Forøvrig en finfin historie Risan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 nå skal det vel sies at Brani scora 1, 1 selvmål etter frispark av Steners, og 1 mål av Nanne. Men 1 eller 2 mål, samma det.. bare det blir mål!! Å vi vinner fotballkamper! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 16. April 2005 Del Skrevet 16. April 2005 Og da har han oppdatert hjemmesiden sin, med en kort oppsummering av hvordan kampen mot bryne gikk, hvordan spille stilen i Norge er og forventingene hans http://www.proffs.com/danielnannskog/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 16. April 2005 Del Skrevet 16. April 2005 Det er ikke bare Nannskog som vil score mål. I dagens budstikka sier Veigar at han ønsker å score i hver kamp. Hvis han klarer det blir det jo bra.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 16. April 2005 Del Skrevet 16. April 2005 I dagens budstikka sier Veigar at han ønsker å score i hver kamp. 30717[/snapback] Nå er det nesten garantert at han IKKE scorer i morgen. :-( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 17. April 2005 Del Skrevet 17. April 2005 I dagens budstikka sier Veigar at han ønsker å score i hver kamp. 30717[/snapback] Nå er det nesten garantert at han IKKE scorer i morgen. :-( 30718[/snapback] Tror jaggu meg du tok feil gitt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 17. April 2005 (endret) Del Skrevet 17. April 2005 (endret) I dagens budstikka sier Veigar at han ønsker å score i hver kamp. 30717[/snapback] Nå er det nesten garantert at han IKKE scorer i morgen. :-( 30718[/snapback] Tror jaggu meg du tok feil gitt 30763[/snapback] Aldri har jeg vært så glad for å ha tatt så feil! Jeg bøyer meg i støvet, tar selvkritikk og legger det bak meg. Veigar, du er Gud! Endret 17. April 2005 av Stuart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 http://www.proffs.com/danielnannskog/ Han har oppdatert siden igjen han, nå sier han at det er ikke hver dag at man scorer 3 mål, og at det legges til blandt spillerene at vi har flere supportere enn hjemmepublikum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 for en mann vi har fått i nanne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 26. April 2005 Del Skrevet 26. April 2005 5 mål på 3 kamper... Han gjør det vanskelig for seg selv han Nanne. Hvordan skal det være mulig for oss supportere å ikke ha høye forventninger nå? Men Veigar og Daniel kan fort bli viktige brikker i en fin sommer for min del. Ingenting er som å ligge i sola på brygga med en kald pils og lese om gårsdagens seier i avisa, kjenne grill lukta, sikle.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PetterS 0 Del Skrevet 3. Mai 2005 Del Skrevet 3. Mai 2005 6 mål på 4 kamper! Daniel er en fantastisk spiller. Årets toppskorer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Trygdeetatens internavis skriver noen ord om kongen av Serie A. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blueboy 0 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Jeg vil anbefale å lese dagens (9.mai) aftenposten, aften! på 1 siden på sportsidene er d er NYDELIG bilde av Nannskog, og mye skryt om Stabæk sin innsats mot godset! Les det, nyt det, les det igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 9. Mai 2005 Del Skrevet 9. Mai 2005 Aftenposten er jo mye bedre nå enn da vi spilte i tippeligaen. Flotte greier! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. Mai 2005 Del Skrevet 10. Mai 2005 kan ikke noen skanne det inn... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 10. Mai 2005 Del Skrevet 10. Mai 2005 Dessuten bør alle som har Aftenposten lese Hole In One spalten i dag (10. mai) der Simen Skjønsberg (faren til Moris..?) har "hovedinnlegget og det er et konge bilde av Veigar og Nanne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå