Celebi2 902 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=4192 Blir treffet noe for 9-åringer også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Jeg har skrapt sammen kompiser som av og til er med på kamp men som ikke har sett lyset ennå. Regner med full frelse på fredag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Dette med aldersgrense er jo alltid litt vanskelig. Arrangementet er i regi Stabæk fotball og ikke oss, men jeg går utifra at alle kommer inn for å være med på selve arrangementet, det pleier å være endel som tar med seg barna dit så jeg tror det skal være i orden. Hvis du vil være på den sikre siden så foreslår jeg at du ringer til Stabæk kontoret på 67121212 eller spør noen der når du likevel er der i dag for å kjøpe ny drakt..... Vi sees Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå