Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ligger noen bilder av draktene på stabak.no hvis du leter litt i arkivet der, evt om du går til trådene om Elfsborgkampen eller de nye draktene her på forumet.

Anders - har vi ikke innført blå arm på de dressene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det blir salg av den nye stabæk drakta uten reklamen? før kampen mot Bryne!

Best uten reklame syns nå! dersom ikke man fjerner rammen da! da går det jo ann!

Ellers er drakten best uten egentlig :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det blir salg av den nye stabæk drakta uten reklamen?  før kampen mot Bryne!

Best uten reklame syns nå! dersom ikke man fjerner rammen da! da går det jo ann!

Ellers er drakten best uten egentlig :)

29717[/snapback]

Ring 67121212, det vet sånt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Draktene som er for salg er enten den med en stor hvit lapp med Fornebu reklamen. Ellers kan du få helt uten reklame og med trykk på ryggen.

Voksen drakt: 495

m/ trykk: 595

Ellers mye fint i Stabækbutikken nå, selv om puma logoene er drit store.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ryktes om at det i går ettermiddag var noen få drakter til salgs på kontoret uten reklame, men kun i en størrelse og den størrelsen fikk jeg ikke oppgitt.

29751[/snapback]

De blir vel uansett lagt ut for salg på Blå i morra?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ryktes om at det i går ettermiddag var noen få drakter til salgs på kontoret uten reklame, men kun i en størrelse og den størrelsen fikk jeg ikke oppgitt.

29751[/snapback]

Ryktene bekreftes. Tror at de hadde i de fleste størrelser, med at de minste størrelsene var i overtall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

29751[/snapback]

Sa jo det jo..

Uansett, selve drakten (uten reklame) er utrolig fin!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

29751[/snapback]

Sa jo det jo..

Uansett, selve drakten (uten reklame) er utrolig fin!

29775[/snapback]

Det hører hjemme tar meg kanskje en tur innom Stabæk kontoret jeg da, hvis ikke venter jeg bare til det blir lagt ut for salg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte drakta mi i går 7 april.. Med Fornebupresenning foran, de hadde bare L og XL og faktisk XXL str uten reklame. Siden jeg ennå ikke har opparbeidet meg en ølvom *skammer meg* måtte jeg nesten ha en medium.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt av de som har kjøpt drakter at de er smalere i år enn tidligere. Kan størrelse S brukes til barna?

Stabæk har kjøpt andre ting i kolleksjonen til barn, er det et alternativ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt av de som har kjøpt drakter at de er smalere i år enn tidligere. Kan størrelse S brukes til barna?

30628[/snapback]

Ha-ha. Jævlig typisk. Jeg har to feite barn. Men jeg tviler på at de vil behandle drakta med respect. De kommer bare til å søle yoghurt, grøt, snørr og Kechup på den. Apropos kechup... Er det noen som har fått prøvd blåbær-kechup enda?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Nye Drakter
  • Opprett ny...