gufa 550 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Er det noen som har bilder fra ELfsborgkampen eller andre stedr av de nye draktene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Vi skal spille i grønne heldresser etter hva jeg skjønner. Med caps. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Ligger noen bilder av draktene på stabak.no hvis du leter litt i arkivet der, evt om du går til trådene om Elfsborgkampen eller de nye draktene her på forumet. Anders - har vi ikke innført blå arm på de dressene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Muligens, vet hvertfall at istede for Puma skal det stå Kua. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Kan en eller annen som har sett den nye drakta de har lagt ut for salg si hvordan "bli med oss til fornebu" ser ut. Er det fortsatt med den svære hvite lappen på?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Noen som vet om det blir salg av den nye stabæk drakta uten reklamen? før kampen mot Bryne! Best uten reklame syns nå! dersom ikke man fjerner rammen da! da går det jo ann! Ellers er drakten best uten egentlig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Tror kanskje jeg er litt dum jeg. Finner ikke bilder noe sted. Det eneste jeg finner er en video fra elfsborg kampen, men der er det vanskelig å se detaljer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Noen som vet om det blir salg av den nye stabæk drakta uten reklamen? før kampen mot Bryne! Best uten reklame syns nå! dersom ikke man fjerner rammen da! da går det jo ann! Ellers er drakten best uten egentlig 29717[/snapback] Ring 67121212, det vet sånt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Draktene som er for salg er enten den med en stor hvit lapp med Fornebu reklamen. Ellers kan du få helt uten reklame og med trykk på ryggen. Voksen drakt: 495 m/ trykk: 595 Ellers mye fint i Stabækbutikken nå, selv om puma logoene er drit store. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Eller du kan få med inversert Fornebureklame, dette må du betale for. *himle* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Hvis man ikke liker å ha den hvite Fornebu-lappen på brystet, kan man jo ta drakta på bak-fram. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 7. April 2005 Del Skrevet 7. April 2005 det ryktes om at det i går ettermiddag var noen få drakter til salgs på kontoret uten reklame, men kun i en størrelse og den størrelsen fikk jeg ikke oppgitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 7. April 2005 Del Skrevet 7. April 2005 det ryktes om at det i går ettermiddag var noen få drakter til salgs på kontoret uten reklame, men kun i en størrelse og den størrelsen fikk jeg ikke oppgitt. 29751[/snapback] De blir vel uansett lagt ut for salg på Blå i morra? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 7. April 2005 Del Skrevet 7. April 2005 det ryktes om at det i går ettermiddag var noen få drakter til salgs på kontoret uten reklame, men kun i en størrelse og den størrelsen fikk jeg ikke oppgitt. 29751[/snapback] Ryktene bekreftes. Tror at de hadde i de fleste størrelser, med at de minste størrelsene var i overtall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 7. April 2005 Del Skrevet 7. April 2005 Flaks for oss som drikker øl hver dag og aldri trener, da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. April 2005 Del Skrevet 7. April 2005 det ryktes om at det i går ettermiddag var noen få drakter til salgs på kontoret uten reklame, men kun i en størrelse og den størrelsen fikk jeg ikke oppgitt. 29751[/snapback] Sa jo det jo.. Uansett, selve drakten (uten reklame) er utrolig fin! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 7. April 2005 Del Skrevet 7. April 2005 det ryktes om at det i går ettermiddag var noen få drakter til salgs på kontoret uten reklame, men kun i en størrelse og den størrelsen fikk jeg ikke oppgitt. 29751[/snapback] Sa jo det jo.. Uansett, selve drakten (uten reklame) er utrolig fin! 29775[/snapback] Det hører hjemme tar meg kanskje en tur innom Stabæk kontoret jeg da, hvis ikke venter jeg bare til det blir lagt ut for salg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 7. April 2005 Del Skrevet 7. April 2005 Det blir salg av drakt på kick-off i morgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Det blir salg av drakt på kick-off i morgen. 29786[/snapback] Gleder meg stort! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Det blir salg av drakt på kick-off i morgen. 29786[/snapback] Noen som vet prisen? Må vite hvor mye penger man skal ha meg seg. Kjipt å måtte velge mellom øl og drakt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Det er tidenes enkleste valg spør du meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Jeg kjøpte drakta mi i går 7 april.. Med Fornebupresenning foran, de hadde bare L og XL og faktisk XXL str uten reklame. Siden jeg ennå ikke har opparbeidet meg en ølvom *skammer meg* måtte jeg nesten ha en medium. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 15. April 2005 Del Skrevet 15. April 2005 Noen som vet om det finnes drakter i kids-size? og hva de vet koster? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. April 2005 Del Skrevet 15. April 2005 Kolla den nye stabæk kolleksjonen med drakter her: http://stabak.no/component/option,com_phps...hop/Itemid,134/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 15. April 2005 Del Skrevet 15. April 2005 Noen som vet om det finnes drakter i kids-size? og hva de vet koster? 30608[/snapback] Kolla den nye stabæk kolleksjonen med drakter her: http://stabak.no/component/option,com_phps...hop/Itemid,134/ 30612[/snapback] Nei, med andre ord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. April 2005 Del Skrevet 15. April 2005 Sliter selv jeg - skal ha den i M... Ikke lett det heller ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 15. April 2005 Del Skrevet 15. April 2005 Hepp, Jeg viste det var en grunn til at jeg hadde investert mye tid og penger i å bygge en XXL størrelse kropp! Endelig avkastning! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. April 2005 Del Skrevet 15. April 2005 Har hørt av de som har kjøpt drakter at de er smalere i år enn tidligere. Kan størrelse S brukes til barna? Stabæk har kjøpt andre ting i kolleksjonen til barn, er det et alternativ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 15. April 2005 Del Skrevet 15. April 2005 Har hørt av de som har kjøpt drakter at de er smalere i år enn tidligere. Kan størrelse S brukes til barna? 30628[/snapback] Ha-ha. Jævlig typisk. Jeg har to feite barn. Men jeg tviler på at de vil behandle drakta med respect. De kommer bare til å søle yoghurt, grøt, snørr og Kechup på den. Apropos kechup... Er det noen som har fått prøvd blåbær-kechup enda? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 15. April 2005 Del Skrevet 15. April 2005 Apropos kechup... Er det noen som har fått prøvd blåbær-kechup enda? 30632[/snapback] Finnes det??? Konge!! Løp og kjøp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå