fredrik staubo 2 Del Skrevet 27. Mars 2003 Del Skrevet 27. Mars 2003 stabæk går i underskudd hvert år, gjelden bygger seg på, arena på fornebu blir ikke noe av, stabæk må ut av nadderud etter 2004 sesongen. hvordan skal dette gå??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 27. Mars 2003 Del Skrevet 27. Mars 2003 stabæk går i underskudd hvert år, gjelden bygger seg på, arena på fornebu blir ikke noe av, stabæk må ut av nadderud etter 2004 sesongen. hvordan skal dette gå??? Jan Økern sa på ABTV igår at Stabæk trolig vil få ett overskudd på 1-2 millioner denne sesongen, og at Stabæk Stadion trolig vil stå klar i løpet av 2005. Dette skal nok gå bra. Det er de andre klubbene som vil slite, de som ikke ha kuttet kostnadene på den måten Stabæk har gjort. Jeg har nesten ikke flere bekymringer igjen, og jeg ser meget lyst på framtiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 27. Mars 2003 Del Skrevet 27. Mars 2003 Jeg har nesten ikke flere bekymringer igjen, og jeg ser meget lyst på framtiden. Hmmm, kommet igang med ølserveringa på Blå igjen ja skjønner jeg 8) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 27. Mars 2003 Del Skrevet 27. Mars 2003 Hmmm, kommet igang med ølserveringa på Blå igjen ja skjønner jeg 8) Stemmer, også Blaa er oppe å går igjen. Ting kunne ikke vært bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 27. Mars 2003 Del Skrevet 27. Mars 2003 Godt da er pilsen før kampen redda og jeg kan selge enn 7, 8 fanziner til forvirra Stabæk folk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 27. Mars 2003 Del Skrevet 27. Mars 2003 Jan Økern sa på ABTV igår at Stabæk trolig vil få ett overskudd på 1-2 millioner denne sesongen, og at Stabæk Stadion trolig vil stå klar i løpet av 2005. Tror kanskje Jan Økern har vært en tur på Blaa også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 27. Mars 2003 Del Skrevet 27. Mars 2003 her er man amisiøse skjønner jeg! ta dere en tur på blaa og glem alle sorger..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 28. Mars 2003 Del Skrevet 28. Mars 2003 Det er en bitteliten anelse naivt å tro at alle økonomiske sorger er borte, slum. Og det er enda en smule mer naivt å tro at Lagåsen Stadion allerede er i boks. Her er det mange hindere som skal passeres, og flere av dem er høye og har piggtråd. Klubben tidligere kjent som pengeklubben Stabæk skal overleve og få ny stadion. Håper vi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 28. Mars 2003 Del Skrevet 28. Mars 2003 Magefølelsen min ble ikke noe bedre av å se Økern på abtv - jeg gruer meg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg