@ringo 22 161 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Hepp, Det nærmer seg sesongstart og tid for å ta ut sesongens første lag. Hvem mener du bør starte? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Skulle likt å sett en trening på fredag eller rundt da for å sjekke ståa, men jeg går etter gut-feelingen: Jon Morten - Mike - IA - Holter Branimir - Henning - Jesper - Chrisu Nanne - Veigar Benken: Hugo Bjørnar Tom Torbjørn Clausen Eirik Finsi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 ----------------------jon---------------------- Morten------IA-----------kjøle--------Holter Branimir----Henning------Jesper------Sund -----------Veigar--------Nanne-------------- Veigar og Nanne x2 gjør at vi vinner 3-0 mot bryne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 ----------------------jon---------------------- Morten------IA-----------kjøle--------Holter Branimir----Henning------Jesper------Sund -----------Veigar--------Nanne-------------- Veigar og Nanne x2 gjør at vi vinner 3-0 mot bryne. 29693[/snapback] Med alle skadefrie kan det ikke være stor tvil om at dette bør bli laget. Er alle skadefrie og kampklare? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Med alle skadefrie kan det ikke være stor tvil om at dette bør bli laget. Er alle skadefrie og kampklare? 29694[/snapback] Enig med tidligere talere. Og det rapporteres at alle unntatt Tom er skadefrie og klare til dyst! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Benken:Hugo Bjørnar Tom Torbjørn Clausen Eirik Finsi 29692[/snapback] Jørgen P bør vel få en plass på benken - ut går en skadet Tom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Han hadde jeg vel glemt ja... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Hugo?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Hugo?? 29706[/snapback] Også kjent som Espen Hugo Isaksen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Benken: Hugo Bjørnar Tom Torbjørn Clausen Eirik Finsi 29692[/snapback] Jørgen P bør vel få en plass på benken - ut går en skadet Tom 29698[/snapback] Kan ikke Tommy også få være med 'a?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Faen så mange gode spillere vi har nå a Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Hugo?? 29706[/snapback] Hugo, vel! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Tror jeg er uenig i valget av Tommy fremfor Henning @ringo, og det av to grunnner: 1) Med Tommy og Jesper sammen mangler vi i mine øyne litt tempo, ingen av disse har i mine øyne det drivet Henning har. 2) Jeg ser at Henning spiller fordi han er et av de største talentene i Norge hva sentral midtbane angår, og da er det viktigere at Henning får utvikle seg, enn at Tommy blir kaldt i baken. Dette er jo med forutsetning av at begge er i form, og at jeg ellers synes de stiller ganske likt hva ferdigheter angår. Skal ikke skryte på meg å ha sett flest treningskamper, så det er mulig du har mer koll på gutta per dags dato. Fin analyse forresten. Gleder meg over Branjimirs fremgang, endelig! Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Jeg holder da en knapp på Bjørnar jeg da fremfor Holter, tror han har mer å gi en holter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Eirik inn på topp i 2.omgang! Bryne-beckene kommer til å bli så fintet ut at de vil være glade for at det er løpebane på Nadderud! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 161 Del Skrevet 7. April 2005 (endret) Del Skrevet 7. April 2005 (endret) Hepp, Jeg skal inrømme at jeg ikke har sett så mye til Henning i år. Han har vært borte med landslaget, vært litt småskadet og jeg har ikke vært i Sverige for å se laget. Derimot har jeg sett Tommy både på venstre Back og som Sentral midtbane og jeg er ikke i tvil både Tommy og Stabæk har hevet seg når Tommy spiller sentral midtbane. Dog dette var før Jesper kom til klubben. Jeg har veldig sansen for Lyn filosofien, dersom to spillere er jevngode så spiller den yngste. Men i dette tilfellet tror jeg at vi vil få se et Bryne lag som legger seg skikkelig bakpå og da blir det viktig å utnytte dødballene, der mener jeg Tommy har mer å bidra med. Men heldigvis er dette et luksusproblem og jeg er sikker på at JJ kommer til å gjøre det perfekte valget.... Vi vinner 3-1! @ringo Endret 7. April 2005 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. April 2005 Del Skrevet 7. April 2005 Jeg drømte i natt (eller var det i går) at vi vant 3-0, og jeg er jo som kjent sanndrømt. Jeg drømte også om noen sinnsyke samspill og crossballer fra kantene. Er forresten IA forsatt skadet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 7. April 2005 Del Skrevet 7. April 2005 Jeg hadde også en syk drøm her om dagen(natten), der klokken var 10 min på kampstart og jeg hadde ikke dratt til stadion enda... Jeg våknet jo selvfølgelig av dette marerittet før jeg fikk med meg no resultat... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 7. April 2005 Del Skrevet 7. April 2005 På mitt raid på Stabækkontoret i går fikk jeg greie på følgende: Hele stallen er skadefri. De nye draktene er lite supportervennlige (les: tettsittende) De kan kjøpes med inversert reklame (mot et lite tillegg, men hvis du likevel skal ha navn og nummer koster det ingenting) Tanum er nå Stabæks raskeste spiller, rett foran Branimir Spillerne egner seg veldig bra som sentralborddamer, særlig Isak og Daniel Jørgen Pettersen er Branimirs privatsjåfør. Pluss at håret hans så mye bedre ut nå. Ingebrigt er mer enn glad i penger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. April 2005 Del Skrevet 7. April 2005 Hehe, godt jobba. Tettsittende drakter er jo bra det, det blir sikkert mye tafsing på de kjekke spillerne våre i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 7. April 2005 Del Skrevet 7. April 2005 Tettsittende drakter er jo bra det, det blir sikkert mye tafsing på de kjekke spillerne våre i år. 29758[/snapback] ??? Javel ??? Hver sin lyst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. April 2005 Del Skrevet 7. April 2005 Tenker på holding/røsking i trøya og annet ufint spill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. April 2005 Del Skrevet 7. April 2005 Ingebrigt er mer enn glad i penger 29757[/snapback] Og jævlig god på kassaparatet.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 9. April 2005 Del Skrevet 9. April 2005 Så ble det Henning fremfor Tommy, og jeg er rimelig fornøyd med det. Gleder meg som en unge til imorgen, endelig seriestart. FORZA STABÆK!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå