Celebi2 894 Del Skrevet 7. April 2005 Del Skrevet 7. April 2005 Ikke mange møtte opp, men jeg var på plass. Det jeg gjorde var å sette ut Reklame skiltene og vaske dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 7. April 2005 Del Skrevet 7. April 2005 Er det noe dugnad i morgen da? mange som jobber på dagtid! kan kanskje ta meg fri i morgen for å hjelpe litt til...dersom det blir noe dugnad i morgen å. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Imorra (idag nå) er det kick-off og ingen dugnad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Skulle gjerne vært der, men får nok neppe perm for å vaske skilter... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Fikk de gjort det som måtte gjøres? Vet du det Celebi2? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Tar tilbake det jeg sa, er dugnad idag også siden lite ble gjort i går. Stabæk frister med pizza og brus, og hvorfor ikke ta en titt på treninga til gutta i samme slengen..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Jeg og noen andre vasket ihvertfall alle reklameskiltene, og satte dem ut. Ledermannen sa at tribunene var vasket. Men det er fortsatt tagget bak hovis. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Det blir ny dugnad i morgen klokken 12.00! så da blir det en ny mulighet ta i et tak for klubben før sessongen sparkes i gang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Tagget bakl hovis?? Jeg håper det ikke er den makeløse tifoen vi målte der i fjor?? Jeg og en venn stiller i morra 12.00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Hvis jeg ikke tar helt veil er hovis den lille tribunen.Ca. mitt på der er det skrevet masse sånn som: Stabæk er dritt! Sif rykker ned o.l. Håper det skal vekk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. April 2005 Del Skrevet 9. April 2005 Hovis er hovedtribunen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 9. April 2005 Del Skrevet 9. April 2005 AKA den store Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 894 Del Skrevet 9. April 2005 Del Skrevet 9. April 2005 Hva heter den lille da? =P Jeg tror den heter Fornebuland eller no =P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 9. April 2005 Del Skrevet 9. April 2005 Stemmer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. April 2005 Del Skrevet 9. April 2005 Desverre... ..hvem faen fant på det..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 9. April 2005 Del Skrevet 9. April 2005 Boligspar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå