Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy fela! Dette er det beste jeg har sett noen gang av norske fotballwebsider. Helt utrolig! Hipp hurra!!! Stabæk har fått landets beste hjemmeside! Ingen tvil. Ord blir sosialklienter. Ord blir gjeldsslaver. Ord blir vålerengainvestorer. Ord blir fattige rett og slett.

Gratulerer til dere som har stått bak dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!, eg bryne supporter og skal på kampen, kan noen forklare meg hovr stadion ligger når du kommer med tog?

29911[/snapback]

Gratulerer Dette var stort, dette den aller beste fotballsiden jeg noen sinne har sett! ingen norske eller andre lag i verden er bedre :) dette var så utrolig bra!

Gleder meg til søndag! Før det så må jeg bytte drakta mi til en størelse større! Så er det noen som trenger str large eller vilø bytte i xl så bare si ifra! en tettsitende kondomdrakt er ikke alltid like lett ha på se med noen kg for mye.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå åpnes det ikke lenger i det gamle framesettet.. er vel bare noen barnesykdommer som fucker litt i starten...

Siden har absolutt potensiale! virker veldig lovende markus og co... Nice work..

Er bare endel iriterende scrolling på noen sider som bør lukes bort... Historiesiden, sponsor siden etc... Men jeg regner med at dere har kontroll på dette...

Når kommer det noe produkter i shoppen...? Må bli kvitt de adidas greiene..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og nå er de gamle sidene tilbake? Var det for mange bøgg på de nye?

29946[/snapback]

Det ser ut som om at www.stabak.no går mot gammel server og at stabak.no går mot ny server...

Sannsynlivis er dette på grunn av dns cache hos din isp

Lenke til innlegg
Del på andre sider

29946[/snapback]

29952[/snapback]

Skjønte du ikke det engang?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

29946[/snapback]

29952[/snapback]

Skjønte du ikke det engang?

29955[/snapback]

Jeg har tatt kontakt med dns og bedt dem oppdatere seg på nye ip-adresser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for mange varme ord.

Målet vårt har hele veien vært å sørge for at oppdateringshastigheten til Stabæk på hjemmesiden økes. Mulighetene for innleggelse av nyheter er såpass forenklet at selv Ingo burde kunne klare det.

La oss håpe at vår oppgave lykkes og at Stabæk benytter seg av det.

Uten Guinn og André hadde ikke denne jobben vært mulig og takk til StabækLars for verdens feteste header.

Hvis dere finner store feil på siden så mail de til mitt brukernavn @bjolgerud.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjemmesiden var rett og slett fet. Så fet at Moskva-Marit bare blekner.

Hvis dere finner store feil på siden så mail de til mitt brukernavn @bjolgerud.no

29966[/snapback]

Sliter du med spam-filter, Markus?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjemmesiden var rett og slett fet. Så fet at Moskva-Marit bare blekner.

29966[/snapback]

Sliter du med spam-filter, Markus?

29977[/snapback]

Problemet er vel egentlig at jeg ikke har !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Skjermbakgrunner

Mulig det har vært på stabak.no en liten stund allerede. Sist jeg sjekket under "MORO" var det tomt, nå var det både memory-spill og skjermbakgrunner. Har lastet ned ny skjermbakgrunn nå, men måtte ta en kraftig opprydding på desktop'en. Kan jo ikke smusse til lagbildet med diverse snarveier og andre ikoner! Savnet litt bedre oppløsning, 1280x1024 ble litt uskarpt på 21"!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hurra! Ny Webside
  • Opprett ny...